Rakastuin kevytkenkäiseen naiseen.
Tapasin erään ihanan tytön jonka kanssa minulla synkkasi hyvin. Ehdimme seurustella 3 kuukautta, mutta viime viikonloppuna minulle selvisi, että hänen taustansa on jotain aivan muuta kuin mitä hän oli minulle tavatessamme kertonut. Hänen paras ystävänsä paljasti, että tyttöystävälläni on takanaan satoja seksisuhteita. Hän on harrastanut lomaromansseja jokaisella ulkomaanmatkalla ja on ollut tähän asti elämäänsä ns. kevytkenkäinen ja helppo saalis. Tämän kuultuani olin murheen murtama ja halusin tavata hänet. Kerrottuani nämä hänestä esitetyt "juorut" hänelle, hän myönsi kaiken olevan totta. Tein nopean johtopäätökseni ja jätin hänet.
Kuka nyt haluaisi sitoutua porttoon tai kevytkenkäiseen naiseen. Muutaman seksisuhteen olisin sulattanut, mutta en tuollaista määrää, jossa jokainen halukas on saanut.
Teinkö oikein?
Kommentit (86)
Trollihan tämä.on, mutta ille palstan pahnanpohjimmaisille peräkammarin úlinamiehiesten pitäisi saada itselleen p o r n o t ä h d en taidot ja ulkonäön omaava neitsytpillu, joka toteuttaa kaikk8 heidän p o r n o unelmansa.
Hyvä kun jätit, ap, dillä et olisi kyennyt seksuaalisesti tyydyttämään naistasi.
Hienoa, että naiset kokeilevat ja pitävät hauskaa. Näin kannattaa tehdä, s8tten kun on perhe, niin tämä ei enää onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tosiaan haluaisi olla kumppani numero 105 ?
Kyllä seksi on sen verran arvokas asia, että ei sitä jokaisen vastaantulijan kanssa pidä harrastaa.
Minusta seksi on niin arvokas asia, että harrastan sitä jokaisen silmää miellyttävän vastaantulijan kanssa. Olen myös maksanut seksistä. Sekä deittaillut maksullista naista (en maksanut seurasta). Lisäksi olin vuosia naimisissa jokseenkin "epäluotettavan" naisen kanssa.
Mutta pakko sanoa: Mikään ei kaduta. Elämä on ollut rikas ja antoisa. Jos huomenna kupsahdan, niin teen sen hymy naamalla :)
Vuodelta 2012! Miten jatkossa ?