Vatsa on pyöreä kuin ilmapallo toimistopäivän jälkeen
Aina silloin tällöin kun pitää viettää päivä toimistolla, on päivän jälkeen vatsa aivan turvoksissa. Ihan kuin olisi yhtäkkiä 7 kuulla raskaana. Ja on niin kipeä että menee kylmät väreet siitä kivusta. Mistähän tällainenkin johtuu?
Kommentit (26)
Ei ainakaan mun kirjoittamana. Käyn täällä noin kerran puolessa vuodessa. Ap
Päästät nyt vaan ilmat pihalle vaikka toimistossa oiskin se hopeakettu täysvalkoisissaan :DDD
Syötkö riittävästi ja terveellisesti ? Vaihda työpisteeseen sähköpöytä jos mahdollista ja tee osa päivästä töitä seisten . Kävele töihin jos mahdollista . Vältä sokereita .
Istut ehkä enemmän kuin etätyössä? Ehkä syöt jotain erilaista kuin kotona?
laita ruokavalio kuntoon,ja ittes kuntoon kans.
Lihavilla tuollaisia ongelmia aina.
Suhauta sellaiset kananmunapierut siellä konttorilla. Kun on paljon väkeä ei kukaan tiedä kuka päästi leijat.
Vierailija kirjoitti:
Suhauta sellaiset kananmunapierut siellä konttorilla. Kun on paljon väkeä ei kukaan tiedä kuka päästi leijat.
Eihän sitä pysty päättämään minkä-ääninen ja hajuinen pieru tulee :D
Paino-ongelmaa mulla ei ole. Painan 67 kiloa ja oon 176cm pitkä. Yritän käpötellä välillä ja mulla on sähköpöytä eli seison osan päivästä. Tänään en syönyt kuin banaanin ja rahkan kun maha oli niin kipeä ettei maistunut mikään. Ap
Aamupalan säätöä, kahvi ongelmana?
kokeile jättää vilja ja maito pois. Minulla vehnä+maito kombo turvottaa mahaa niin että näyttää että on 10 kg ekstraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä pysty päättämään minkä-ääninen ja hajuinen pieru tulee :D
amatööri.
Jos sulla on lisänä ummetus ni veikkaan ettet juo tarpeeksi vettä. Väh. 2litraa päivässä pitäisi juoda vettä + muut mehut niin varmaan kähtee nesteet ja muu tavara liikkelle. Ja ilmavaivat ei vaivaa.
Sulla on vyö, housut tai sukkahousut tms liian kireällä vatsan kohdalta.
Liiku tarpeeksi pitkin päivää. Suolistolle tekee hyvää olla liikkeessä.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on vyö, housut tai sukkahousut tms liian kireällä vatsan kohdalta.
Tämä. Reilusti löysempää päälle
Minä jätin viljat ja maitotuotteet pois ja vedin pari kuukautta tex-mex sooseilla naudanlihaa ja helvetisti kasviksia. Ei ole enää ilmapallovatsaa. Mieskin kehuu että pierutkin haisee oikeasti herkullisen mausteisilta.
Eikö tämä ollut täällä jo aiemmin.