Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi tuijotatte lapsia ihmiset?

Vierailija
26.07.2012 |

Miksi tuijotatte kivannäköisiä ja siististi puettuja normaaleja ja terveitä lapsia, jotka käyttäytyvätkin hyvin. Miksi emme saa kulkea rauhassa. Mikä lapsissa saa aikaan pitkät tuijotuksenne?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme haise, puhtaudestakin huolehditaan. Ei kelpaa syyksi.

Vierailija
2/33 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänhän halusit kuulla eikö niin? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katson lapsia, koska ne ovat ihania! Lisäksi lapsille on tärkeää saada sosiaalisia kokemuksia vieraista ihmisistä.

Vierailija
4/33 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hakenut tätäkään vastausta. Itse olemme normaalin näköisiä, lapset kyllä suloisia, mutta onhan moni muukin lapsi. Ei tämäkään selitys taida olla oikea.

Vierailija
5/33 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on mt-ongelmia ja jos tuijotus fiilis tulee, niin tuijotan.

Vierailija
6/33 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hakenut tätäkään vastausta. Itse olemme normaalin näköisiä, lapset kyllä suloisia, mutta onhan moni muukin lapsi. Ei tämäkään selitys taida olla oikea.

No en mä sitten tiedä, ehkä sinusta vaan tuntuu että kaikki tuijottavat? Tai sitten asutte jossakin pölhölandiassa, joka on täynnä pölhöjä jotka tuijottavat kaikkia ihmisiä.

En osaa sanoa, en ole ikinä kokenut että minua ja lapsiani olisi tuijotettu.

Vierailija
7/33 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin heitä, yleensä siististi puettujen lapsien perheissä on prosenttuaalisesti enemmän päihde-ja mielenterveysongelimia yms. joita yritetään peitellä "täydellisyyden" taakse.

Minusta ääretsä suloisa lapsia on, joilla on tukka takussa, vähän räkää poskella ja vähän liian isot kumisaappaat jalassa. He ovat aitoja omia itsejään, avoimia, iloisia ja elämän nälkäisiä.

Vierailija
8/33 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuljemme mieheni kanssa kahdestaan ei tuijoteta, mutta kun lapset mukana niin tuijotetaan ja eniten tuijottaa nuoret naiset, keski-ikäiset naiset ja vanhat miehet ja naiset ja tietysti jotkut lapset.

Nuoret miehet eikä keski-ikäiset miehet tuijota, eikä teini-ikäiset tytöt tai pojat.

Tällaisen analyysinkin olen tehnyt.

Vierailija
9/33 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ääretsä suloisa lapsia on, joilla on tukka takussa, vähän räkää poskella ja vähän liian isot kumisaappaat jalassa. He ovat aitoja omia itsejään, avoimia, iloisia ja elämän nälkäisiä.

omia itsejään, avoimia, iloisia ja elämännälkäisiä? Räkä tekee tuon?

Vierailija
10/33 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin heitä, yleensä siististi puettujen lapsien perheissä on prosenttuaalisesti enemmän päihde-ja mielenterveysongelimia yms. joita yritetään peitellä "täydellisyyden" taakse.

Ei se ole luuloa. Mt-ongelmia eikä alkoholisimia ole meillä ainakaan vielä ollut koskaan. Eletään normaalisti ja normaalia elämää, tosin emme syntymäpaikkakunnallamme ja paikkakunta melkoisen iso.

Vierailija
11/33 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöjähän ne kyllä on kuten suurin osa lapsista ja reippaitakin, aina hyvällä tuulella ja virkeitä kun ollaan vieraiden ihmisten parissa. Tuo voisi olla oikea selitys eli olettaakohan moni, että lapsemme ovat niin helppoja ja aina hyvällä tuulella ja kilttejä.

Tuo selitys saattaisi olla oikea, helpottaa oloani kun olen ihmetellyt liittyykö siihen jotain negatiivista.

Vierailija
12/33 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska heitä tai heidän tekemisiään on mukava seurata. Joskus saatan jopa hymyillä ja sanoa pari sanaa.

Anteeksi tungetteluni :)

Vierailija
13/33 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuijotatte kivannäköisiä ja siististi puettuja normaaleja ja terveitä lapsia, jotka käyttäytyvätkin hyvin. Miksi emme saa kulkea rauhassa. Mikä lapsissa saa aikaan pitkät tuijotuksenne?

Ehkä jään miettimään, että heissä on jotain luonnotonta tai teennäistä tai jotain sen suuntaista, yritetään peittä jotakin.

Räkä kommenttiin, voisin omalta osaltani sanoa, ehkä se räkä tekee lapsessa sellaisen luonnollisen ja inhimillisen tuntuisen.

Vierailija
14/33 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa ollenkaan, jos vieraat juttelevat kivoja lapsilleni tai hymyilevät, päin vastoin se on kivaa ja suuri rikkaus ja huomion osoitus lapsille. Pidän sellaisesta. Minua on vain sellainen vakavailmeinen pitkä tuijotus häirinnyt.

Juttele ja hymyile vaan edelleen.

Vierailija
15/33 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa ollenkaan, jos vieraat juttelevat kivoja lapsilleni tai hymyilevät, päin vastoin se on kivaa ja suuri rikkaus ja huomion osoitus lapsille. Pidän sellaisesta. Minua on vain sellainen vakavailmeinen pitkä tuijotus häirinnyt. Juttele ja hymyile vaan edelleen.

Sitähän helposti peilaa toisen ihmisen käytöstä. Esim. lapset katsoo pitkään vakavailmeisenä ja aikuinen vastaa tähän samalla tavalla.

Vierailija
16/33 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaiset tuijottaa kaikkia? Se on vaan meidän huonotapainen kansanluonne. Mulla on yks ystävä Amerikasta, jota nauratti täällä käydessä tosi paljon se kun esim. junassa porukka tuijottaa. Varsinkin jos erottuu jotenkin massasta ni huh huh se pistävä tuijotus on karmaisevaa. Käy esim. Japanissa ni huomaat että toisen ihmisen omaa reviiriä kunnioitetaan todella paljon ja nimenomaan vältetään luomasta tollasta häiritsevää katsekontaktia tai vahingossa koskemasta ihan ruuhkajunassakin, vaikka porukkaa on pikkasen enemmän ku täällä. Me ollaan oikeesti aika peräkylä täällä pohjolassa, eikä oikeen osata tapoja. Se meinaa voi olla aika häiritsevää..Toinen ärsyttävä asia on töniminen ja tuuppiminen esim. bussissa vaikka tilaa olis kiertää.

Vierailija
17/33 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta räkäiset lapset ovat erittäin vastenmielisiä.

Vierailija
18/33 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin söpöjä lapsia tuijotetaan, niille jutellaan ja niiden tekemisiä kommentoidaan. Musta se on yleensä kivaa, onhan ne mun mielestä maailman ihanimmat lapset, miksi muutkin ei niistä tykkäisi.

Ja nyt kun olen ollut pari päivää erossa lapsista, niin tuijottelen muiden lapsia. Ja jos joku vauva tai taapero hymyilee mulla ratikassa, niin hymyilen takaisin, vaikka saisinkin äidiltä nyrpeän katseen. Eiköhän se ole sekä ihmisten geeneissä, että tapa yhteiskunnassa, että huomioimme lapsia, vieraidenkin. Iloiset lapset keräävät huomiota ja hyvä niin.

Vierailija
19/33 |
26.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sellanen vakava tuijotus. Ja näin sitä opetetaan ne pienet söpöt lapsetkin tekemään samaa..

Vierailija
20/33 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lapset ovat 11-19 v ja uomaan tuijottavanai pieniä lapsia, kun samalla hämmästelen miten ihania pienet ovatkaan.

sorry vaan , tuijotan ja mietin , miten noista pienistä tulee niin äkkiä noita teinejä.