Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen hyvätuloinen, ja ostan lapselleni max. 40e maksavan merkittömän talvihaalarin. Kysyttävää?

Vierailija
25.07.2012 |

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen ja kohtalaisen hyvätuloinen ja meidän pojat ovat kulkeneet lähes koko kesän feikkicrokseissa omasta halustaan. Nyt olemme varmaan leimautuneet täysin WT-perheeksi...

Vierailija
2/98 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli haalarin ei ole pakko maksaa 190e vaan 40e haalari riittää. Sen 190e voi sitten laittaa harrastuksiin, kulttuuriin, kirjoihin tai muuhun sivistävään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkäänlaista haalaria...mä en myöskään halua että lapseni jäätyy ulkona.Merkeistä viis mutta lämmin ja nätti saa olla

Vierailija
4/98 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

40e haalarin saa hyvänä, lämpimänä ja vesitiiviinäkin, esim postimyyntifirmoista, ellos, H&M ja kappahlistakin. Voisin siis ostaa vaikka 500e haalarin mutta en ymmärrä miksi pitäisi? Ja halpa haalari ei suinkaan ole synonyymi rumalle :)

Vierailija
5/98 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en niin omastani välitä mutta haluan että lapsilla laadukkaat lämpimät ja vedenpitävät haalarit. Tykkään myös että näyttää hyvältä. Nämä ominaisuudet ei 40 € haalarissa toteudu. Saako muuten niin halvalla edes niitä halpahallin kittanoita? mulle suoraan sanoen tulee surku kun näen jollain lapsella tuollaisia haalareita mutta toivottavasti huolehdit ettäon kurahaalarit yms päällä. Ainakaan et ole laiska kun jaksat pukea villahaalaria alle, kurahaalaria päälle jne. Kunnon haalareissa noita ei tarvitse.

Vierailija
6/98 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä kestäviä ( joskus kestävämpiäkin ) kuin tolkuttoman kalliit merkkivaatteet.

Usein niillä merkkitavaroilla ja -vaatteilla lesoilevat kovaan ääneen juuri ne, joilla on niihin nippanappa ollut varaa ( tai ostettu velaksi ).

Mä ostan myös vaatteet lapsille sieltä mistä helpoiten saan ruokaostosten yhteydessä ( ja muut kuin talvivaatteet löytyy usein halvalla ulkomaan reissuilta ). En halua opettaa lapsilleni, että vain merkkivaatteita ym. materiaalia pitää olla joka lähtöön. Jos oppivat materialisteiksi, saavat itse sitten mennä töihin ja huomata mitä kilpavarustelu maksaa.

Vierailija
7/98 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihaan shoppailua, mutta töissä on pakko pitää jakkupukua. Töiden ulkopuolella juoksen tarjoustalon vaatteissa tai jossain H&M halparytkyissä, ulkonäkö ei kiinnosta tippakaan vaan älyllinen sivistäminen on se johon rahani laitan.

Tuon työn "jakkupuvupakon" olen ratkaissut niin että 2 krt vuodessa otan pukeutumispalvelun (esim sokos, gerry weber tai muu vastaava) ja kaupan täti etsii valmiit kokonaisuudet jotka nappaan mukaan sovituksen jälkeen. Itse en jaksaisi etsiä yhtäkään kolttua, jakkua tai kauluspaitaa.

Vierailija
8/98 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerroin tämän teille siksi, että joku oikeasti vähävarainen voisi saada ahaa-elämyksen ja hoksata että lapselle voi se 40e haalari olla riittävä ja ominaisuuksiltaan hyvä.

Vierailija
9/98 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankkimani haalarit ovat vedenpitäviä, ei tarvitse villahaalaria alle. Täytyy nyt vähän tarkentaa (kun katsoin äkkiä läpi tämän vuoden mallin) että hintaa taitaa olla 50e noilla vedenpitävillä haalareilla, mutta alekoodilla saa aina jonkun 20% alennuksen jolloin hinta on sen 40e edelleen.

Vierailija
10/98 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiksua ostaa noin halpaa, siis köyhän. Noista kalleista kun saa lähes omansa pois, 40 e haalarista ei saa euroakaan. Tuollainen halpisvaatteiden osto käy vain rikkaille.

Vierailija
11/98 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, yksi H&M vedenpitävä talvihaalari on kolmella lapsella ollut käytössä ja vieläkin lämmin ja vedenpitävä. En nyt tiedä onko "kertakäyttökamaa" noilla parametreilla :)

Vierailija
12/98 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nkä merkin haalarin ostit? kun nuo lindexin ja kappiksen vedenpitävätkin on yli puolta kalliimpia mitä sinä maksoit. Tass Lassieissa yms. ei ole vedenpitoa, toki niissä pieni kosteussuoja voi olla muttei 10 000 mm vedenkestoa kuten kunnon haalareissa. Mikä siinä teidän haalarissa kerrotaan vedenkestoksi?

Vierailija
13/98 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostavat lapsilleen merkkikamaa. Onko lienee pätemisen ja näyttämisen tarve?. Tiedän vähävaraisempia yh-perheitä joissa pojilla viimosen päälle vaatteet, puhelimet jne. Myöskin enemmän rahaa käytössä. Olen varma että liittyy siihen että kokevat olevansa kelpaavia. Akateemisilla usein kirppiksen rytkyjä, koska vaatteet ym materiaali ei määritä ihmisarvoa.

Itse nuorena ja köyhänä puin tytön hienosta ja laleuja oli vaikka minkälaista. Vanhempana ja keskituloisena ei ole enää tarvetta näyttää. Kelvataan ihan hyvin näinkin.

Vierailija
14/98 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosteussuojatun haalarin. Ihan on hyvännäköinen ja kestävä. Meillä on ollut enennkin ja hyvin ovat pelittäneet koko talven, on jäänyt vielä seuraavallekin. Lapset eivät ole kastuneet eivätkä ole olleet kylmissään.

Joten jättäkää säälinne sellaisille, jotka sitä tarvitsevat oi te jalot 200 euron Molojen ja Ticketien ostajat.

Vierailija
15/98 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haalarissa on vedenkesto, silloin se ei hengitä ja lisäksi materiaali on lapselle erittäin ikävä. Kuten h&m, lindex ja kappahl haalareissa. Vain kalleissa haalareissa on kaikki nämä ominaisuudet eli hengittävyys, kosteudenpito, mukava materiaali, heijastimet, hyvät vetoketjut, hyvä mitoitus, pienet yksityiskohdat.

Vierailija
16/98 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haalarit on nyt varastossa eli en osaa sanoa pilariarvoista mutta esim. elloksen haalari aqua control ja H&Mn talvihaalari ovat olleet noita 40-50e hintaluokkaa, tuo kappahlin saattaa tosiaan olla kalliimpi, yhden kappahlin haalarin olen ostanut ja se kyllä saattoi olla 60e.

Mutta esim H%M:llä usein alekoodi, ja se tämän talven haalari on taas sitä samaa vedenkestävää mallia.

Myönnettäköön se että ei ole ihan yhtä kaunis kuin ticket tms mutta minun kriteereilleni ihan riittävän kaunis. Esikoinen on jo koululainen mutta nuoremmille taidan ostaa nuo H&M haalarit tänä vuonna. Teipatut saumat ja uretaanipinnoitettu kangas, niinkuin muissakin vedenpitävissä.

Vierailija
17/98 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimivaksi haalariksi käytössä todettu.

nkä merkin haalarin ostit? kun nuo lindexin ja kappiksen vedenpitävätkin on yli puolta kalliimpia mitä sinä maksoit. Tass Lassieissa yms. ei ole vedenpitoa, toki niissä pieni kosteussuoja voi olla muttei 10 000 mm vedenkestoa kuten kunnon haalareissa. Mikä siinä teidän haalarissa kerrotaan vedenkestoksi?

Vierailija
18/98 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olen samaa mieltä. Meillä tosin ollaan keskituloisia mutta tarvittaessa voisimme ostaa reimatekkejaki (vai mitä ne nyt pitääkään olla) ilman konkurssia. Ei vaan olla nähty siihen tarvetta. Jotenkin itse pidän outona sitä, että luotetaan johonkin, vaikka miten merkki-, rättiin ja jätetään villavaatteet ja kuravaatteet pois. Sitten lapsi kylmissään ja kuraisena palelee päiväkodin pihalla, kun on niin pirun hiaanot vaatteet... :/

Vierailija
19/98 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haalarissa on vedenkesto, silloin se ei hengitä ja lisäksi materiaali on lapselle erittäin ikävä. Kuten h&m, lindex ja kappahl haalareissa. Vain kalleissa haalareissa on kaikki nämä ominaisuudet eli hengittävyys, kosteudenpito, mukava materiaali, heijastimet, hyvät vetoketjut, hyvä mitoitus, pienet yksityiskohdat.

Vierailija
20/98 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut Ticketin kallia haalari ja rinnalla H€M:n haalari käytössä vilkkaalla lapsella ja kumpikin toimivat ihan yhtä hyvin. Kummastakin löytyivät samat ominaisuudet, toinen vain 100 euroa kalliimpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä