Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä lajin harrastajat ovat mielestäsi rasittavimpia ei-harrastajan näkökulmasta?

Vierailija
25.07.2012 |

Tästä ei sitten kantai vetää hernettä nenään.

Ehdottomasti rasittavimpia ovat kuorolaulajat ja golffarit. Kuorolaulajien häät on jotakin ihan hirveitä piirikunnallisine lauluesityksineen. Plus että ne vielä kiertättää puolisoitaan. Juhlat ja tapaamiset pitävät aina sisällään jonkun huilumaisen wannabesopranon Merikanto-tulkinnan ja läpy läpy selkää taputellaan kun on upeeeeeeta.

Viikonlopun golffauksen analysointi kahvipöydässä, ei jumalauta. Tekis mieli teeskennellä sairaskohtausta.

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

punttisalityypit ällöttävine muskeleineen. Aivot kutistuu ja lihakset kasvaa, näin minä näkisin.

Taisit missata pointin.

You missed the point?

Vierailija
42/112 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teatteri-ihmiset.

Itsekin teatterin harrastajana voin uskoa että suurin osa meistä on rasittavaa porukkaa. Olemme suureksi osaksi kovaäänisiä, joidenkin mielestä lapsenmielisiä, parhaimmillaan todella omituisia, aika suuri osa draamakuningattaria/kuninkaita, oudon huumorin omaavia ja riippuen suuntauksesta: erakoita tai ylisosiaalisia. =DD

Itse olen silloin tällöin ollut harrastajateatterissa mukana ja vaikka itsekin kuulun ns. taiteellisiin ihmisiin, olin porukan normaalein.

Sitten taas ei harrastajana sanoisin rasittavaksi pokerinpelaajat. Muutamia noita on kaveripiirissä ja fb:ssä piilotinkin heidän statuspäivityksensä koska siitä "ammattisanastosta" ei ota erkkikään selvää. Muutenkin pidän pokerin pelaamista vain uhkapelaamisena ja usein nuo harrastajat tituleeraavat itseään "ammattilaispelaajiksi".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

punttisalityypit ällöttävine muskeleineen. Aivot kutistuu ja lihakset kasvaa, näin minä näkisin.

Taisit missata pointin.

You missed the point?

ja tavallisia ihmisiä ovat. Sä tosiaan olet ihan yössä juttujesi kanssa

Vierailija
44/112 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on suhteellisuudentaju kadonnut. Koti haisee koirankuselta ja -paskalta, hirveä hehkutus kun sejase kasvatti voitti sielläjasiellä sertin ja voi ihanaa, kun se on sitten niin lutunen muotovalio. Facebookissa jaetaan päivittäin koirakuvia ja kuvitellaan, että ne jotenkin kiinnostaa. No juu: ei kiinnosta se viideskymmenes trimmauskuva tai jaettu kuva jostain pirun nakkimakkaranseisojasta.

Ja sitten jeesustellaan ja ollaan niin eläinystävää, niin koko ajan ja pahimmat alkavat tämän "Kun ne on niin rakkaita, että jos mun lapsi tulis allergiseks, niin en mä tiiä kummasta mä luopusin!"

Vierailija
45/112 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit missata pointin.

Vielä rasittavampaa on se aivojen kutistuminen kuin lihasten kasvu

You missed the point?

Tähän mennessä ainoat tuntemani ihmiset, joilla aivot ovat tuntuneet surkastuneen ajan kanssa, ovat elämäntapakotiäitejä tai kannabiksen päivittäisiä käyttäjiä (työn takia jälkimmäisiin törmään päivittäin).

Toki jos vetää hormoneja puntin ohella, on siinä tiettyjä haittavaikutuksia, mutta kukaan tuntemani "bodaaja" ei mömmöjä käytä ja aivotkin tuntuvat pelaavan paremmin kuin suurimmalla osalla kansasta.

Vierailija
46/112 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ovat hurahtaneita harrastukseensa. Omassa tuttavapiirissäni on useampi maratoonari, joista onneksi vain pari kuuluu siihen porukkaan, joiden elämistä ympäri vuoden, maratonien aikatauluista riippumatta, säätelee juokseminen. Tunnen yhden hurahtaneen golfaajan, joka puhuu vain eri kenttien ominaisuuksista, ja yhden laskettelijan, joka kertoo "täydellisen puuterin" etsinnästään ihan ympärivuotisesti, kesälomallakin kun voi lennähtää esim. Chileen laskemaan.

Koiraharrastajia tunnen useampia, ja heille on kyllä yhteistä se, että koirista EI puhuta kuin lapsista, vaan kuin autoista tmv. harrastusvälineistä. Tosiharrastajat osoittavat kiintymyksensä koiriin pitkillä kävelylenkeillä, lähes päivittäisillä aktivointitreeneillä ja terveellisellä ja tarkkaan annostellulla ruualla, ei siis herkkuja tyrkyttäen ja koiria pussaten. Keskustelu ei liiku koiran "hassuissa jutuissa", vaan jäljestyskokeiden tuloksissa ja lupaavien narttujen pennuttamisessa.

Vierailija
47/112 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvisti ajatustani että laittaisin tyttäreni 9v johonkin teatteriharrastukseen. Sanoo että kaverit sanoo oudoksi "mut se on kivaa, mä niinku tykkäänkin olla outo". On myös todella draamakuningatar sekä näyttelee surullista ja itkevää niin että äitikin menee lankaan, kyyneliäkin osaa tehdä. On todella suurien tunteiden ihminen. Ja kova äänikin on. Voisi löytää oman porukkansa:D

teatteri-ihmiset.

Itsekin teatterin harrastajana voin uskoa että suurin osa meistä on rasittavaa porukkaa. Olemme suureksi osaksi kovaäänisiä, joidenkin mielestä lapsenmielisiä, parhaimmillaan todella omituisia, aika suuri osa draamakuningattaria/kuninkaita, oudon huumorin omaavia ja riippuen suuntauksesta: erakoita tai ylisosiaalisia. =DD

Itse olen silloin tällöin ollut harrastajateatterissa mukana ja vaikka itsekin kuulun ns. taiteellisiin ihmisiin, olin porukan normaalein.

Sitten taas ei harrastajana sanoisin rasittavaksi pokerinpelaajat. Muutamia noita on kaveripiirissä ja fb:ssä piilotinkin heidän statuspäivityksensä koska siitä "ammattisanastosta" ei ota erkkikään selvää. Muutenkin pidän pokerin pelaamista vain uhkapelaamisena ja usein nuo harrastajat tituleeraavat itseään "ammattilaispelaajiksi".

Vierailija
48/112 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa haukutaan kaikkia harrastajia tasapuolisesti. Vain kehonrakentajat suuttuivat ja käyvät vastaiskuun...

Pitääkö tästä vetää se johtopäätös, että he ovat a) huumorintajuttomampia vai b) aggressivisempia kuin muut?

Vierailija
49/112 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa haukutaan kaikkia harrastajia tasapuolisesti. Vain kehonrakentajat suuttuivat ja käyvät vastaiskuun... Pitääkö tästä vetää se johtopäätös, että he ovat a) huumorintajuttomampia vai b) aggressivisempia kuin muut?

ole edes kehonrakentaja. Minusta homman tarkoitus ei ollut puuttua harrastajien ulkonäköön, mutta ilmeisesti olinkin minä joka ymmärsin väärin ketjun idean?

Vierailija
50/112 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuputtavat maailmankatsomustaan aktiivisemmin ja aggressiivisemmin kuin yleensä kohteliaat uskovaiset

Vierailija
51/112 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa haukutaan kaikkia harrastajia tasapuolisesti. Vain kehonrakentajat suuttuivat ja käyvät vastaiskuun...

Johtuu siitä aivojen kutistumis kommentista, joka on typerä. Ei niillä aivot kutistu, se on mahdottomuus.

Ennemmin häiritsee se pakkomielteinen punttien nostelu ja jatkuva kuntoilu. Jatkuvasti punnerretaan ja venytetään kahvia keittäessä, vessassa istuessa, telkkaria katsoessa...

Vierailija
52/112 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en kestä, en yhtään. Kieroa touhua, muita haukutaan, puhutaan selän takana jne.

Vierailija
53/112 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa haukutaan kaikkia harrastajia tasapuolisesti. Vain kehonrakentajat suuttuivat ja käyvät vastaiskuun... Pitääkö tästä vetää se johtopäätös, että he ovat a) huumorintajuttomampia vai b) aggressivisempia kuin muut?

ole edes kehonrakentaja. Minusta homman tarkoitus ei ollut puuttua harrastajien ulkonäköön, mutta ilmeisesti olinkin minä joka ymmärsin väärin ketjun idean?

vaan aivojen pienenemiseen, ja puhtaasti siis oamsta kokemuksesta, ja kyllä tiedän, että monella toisenlaisia kokemuksia. Tässä aloituksessahan kysyttiin sitä omaa mielipidettä.

Mutta totta, kehonrakentajat ovat ainoita , tai heidän tuttunsa, jotka kilahtivat.

Vierailija
54/112 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraharrastajat varsinkin jos elämään ei aikusella muuta mahdu.

Jotkut fakin hamsteri ja hiirikasvattajat jotka perustavat elämänsä näyttelyille ja hiirifoorumeille.

Ylipäätään kaikki liiallisuuksiin menevät eläinjutut, naurettavaa jos sellainen on aikuisen ihmisen koko elämä ja elämäntehtävä.

Kerran tapasin jonkun tällaisen ja kertoi ettei halua ikinä lapsia, koska haluaa perustaa elämänsä hiirille. Tervettä?

Vierailija
55/112 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan aivojen pienenemiseen, ja puhtaasti siis oamsta kokemuksesta, ja kyllä tiedän, että monella toisenlaisia kokemuksia. Tässä aloituksessahan kysyttiin sitä omaa mielipidettä. Mutta totta, kehonrakentajat ovat ainoita , tai heidän tuttunsa, jotka kilahtivat.

voi tsiisas mitä juttuja.

No, oma kommenttini on, että koiraharrastajat ovat rasittavai, ei jaksa kuunnella jatkuvasti sitä minkä palkinnon joku Turre on jossain voittanut ja FB on täynnä niitä puudeleitten kuvia eri kilpailuista, ärr..

Vierailija
56/112 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuisen karkeatekoista porukkaa. Sinänsä usein ihan hyviä tyyppejä, mut se koirien kanssa touhuaminen menee kaiken muun edelle, ja se otetaan niin hirveän vakavasti ettei tavallisen tessun omistaja ymmärrä ollenkaan, että mikä tässä oli se pointti.

Itse tiedän pari todella rasittavaa koiraharrastajaa. Elämä pyörii koirien ympärillä. Myöskin jotkut kasvattajat on ihan sekopäitä, huomasin kun itse etsittiin meille koiranpentua. Onneksi on niitä täysin järissänkin olevia.

Vierailija
57/112 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuputtavat maailmankatsomustaan aktiivisemmin ja aggressiivisemmin kuin yleensä kohteliaat uskovaiset

käyneet kolkuttelemassa, toisin kuin mormonit ja jehovat ; ) Tosin jehovat ja mormonit ovat kyllä varsin kohteliaita, jottei niistä mitään haittaa koidu, mutta henk.koht en ole koskaan kokenut ahdistelua ateistien taholta.

Vierailija
58/112 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään kaikki liiallisuuksiin menevät eläinjutut, naurettavaa jos sellainen on aikuisen ihmisen koko elämä ja elämäntehtävä.

Tämä pätee kaikkiin harrastuksiin.

Kaikki liiallisuuksiin menevät harrastukset.

Helpeiten itseäni varmaan häiritsee kovaäänisten soittimien harrastajat, varsinkin harjoittelu vaiheessa.

Tulee irvistys kun ajatteleekin, että kaikki naapurit olisivat rumpaleita.

Vierailija
59/112 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta todellisuudessa en ole paljon näitä tavannut. Mutta vaikutelma on tullut golfista, että siinä vertaillaan pisteitä, ollaan olevinaan, kalliit varusteet osa juttua, itse laji tylsä mutta jonkin verran kilpailuhenkinen.

Varsinaisesti minkään lajin harrastajat eivät ärsytä minua, siis nuokaan eivät varsinaisesti, vaikka ärsyttävätkin "eniten". Ärsytykseni johtuu eniten siitä, että en itse näe golfissa mitään hienoa.:)

Vierailija
60/112 |
25.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastekirjailijat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan