Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! mitä mieltä tälläisestä naisesta?

Vierailija
12.08.2012 |

Omatuntoni on maassa mut koitetaan mitä miehet minun laisesta naisesta tykkäisi vaimona. Eli olen tällänen lyhyemmän puoleinen 155cm/58kg alle 30 vuotias luonnon lapsi. En jaksa kiinnostua mistään naisten jumppa/sali hössötyksistä. En mysöskään perusta vaatekaapista joka pursuaa tuhansien eurojen edestä merkki kuteita. Arki ja juhlavaatteet eriksseen. laitan vuodessa ehkä 100e vaatteisiin tai tarpeen vaatiessa. En pelkää työntekoa. Jaksan olla tunti tolkula mukana esim. koneremonteissa tms. Minusta saa myös kaverin pelto ja metsätöihin , navettaankin tarpeen vaatiessa menen. Pidän kotini siistinä ja kokkailen perus kotiruokaa. En ravaa baareissa tai tyttöjen illoissa. Alkoholia käytän ehkä 2 kertaa vuodessa. (Ylleensä nää kerrat on jotai syntymäpäiviä tms) Pystyn kulkemaan ihmistenilmoilla ilman meikkiä. Jos meikkaan siihen menee max 10min. Kauniiksikin jotkut jaksavat kehua. Luonteeltani ole lempeä mut tarpeen vaatiessa löytyy sitä tuulta ja tappuraakin. En jaksa nalkuttaa pikku jutuista. Tarvittaessa sanon asiani ja se on sillä selvä.

Miltä tämä nyt miesten korvaan kuulostaa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

useimpien miesten unelmalta. Toki joku trendikäs cityjuppi saattaisi sua vältellä :)

Vierailija
2/16 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulut käymättä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

wannabe tosi poikkeuksellisen cool ja poikamainen muija..

Vierailija
4/16 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

wannabe tosi poikkeuksellisen cool ja poikamainen muija..

Vierailija
5/16 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetuntoa varmaan meinasit.

Vierailija
6/16 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii juuri, itsetuntoa piti kirjottaa :) Ei ole kouluja käymättä. Ammatti tutkinto löytyy. Töissäkin käyn ja itse itseni elätän. Asustelen maalla rauhassa kaukana kaupugin vilskeestä

Vierailija
7/16 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perus-suomimiehelle vaimomateriaaliksi :) Ehkä joillekin pintaliitäjille et kelpaa kun et paneudu paljoa pukeutumiseen ja treenaamiseen, mutta tuskinpa itsekään sellaista kaipaisit mieheksesi.

Vierailija
8/16 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii juuri, itsetuntoa piti kirjottaa :) Ei ole kouluja käymättä. Ammatti tutkinto löytyy. Töissäkin käyn ja itse itseni elätän. Asustelen maalla rauhassa kaukana kaupugin vilskeestä

Vierailija
9/16 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten et osaa sitten kirjoittaa yhdyssanoja? Mimulla on lukihäiriö mikä kiusaa kirjottamisessa. puheessa tai ymmäryksessä ei ole vikaa. vaikka niin monesti lukihäiriön kohdalla luullaan.

Vierailija
11/16 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin olla itsekin kiinnostunut, jos vaimoa en olisi vielä löytänyt. Luulisi että juuri sinun kaltaisistasi naisista on pula, miehet kun tykkäävät jäädä enemmän maaseudulla ja naiset muuttavat kaupunkeihin.

Kyllä sinulle vielä oma kulta löytyy, joskus se tosin voi viedä vähän aikaa :)

Vierailija
12/16 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun varmaa täytyy ny tuottaa sulle pettymys. Mulla on jo ala-asteella todettu lukihäiriö. Mut jos ny haluut pitää mua valehteliana ole hyvä vain, ei haittaa. Onhan se heinoo jos osaa kaikki kieliopin kiemurat, tunnustan etten itse osaa.

Vierailija
14/16 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastanneille. Kiva kuulla et toivoa löytyy! :)

Vierailija
15/16 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi olla totta.....

Vierailija
16/16 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kuulostat kyllä oikein hyvältä vaimomateriaalilta. Ja kuten ketjussa aiemmin jo sanottiin, juuri maalla on hirveä pula nuorista naisita jotka haluaisivat avioon.

Sinulla on siis minusta oikein loistavat mahikset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän