Minkä lajin harrastajat ovat mielestäsi rasittavimpia ei-harrastajan näkökulmasta?
Tästä ei sitten kantai vetää hernettä nenään.
Ehdottomasti rasittavimpia ovat kuorolaulajat ja golffarit. Kuorolaulajien häät on jotakin ihan hirveitä piirikunnallisine lauluesityksineen. Plus että ne vielä kiertättää puolisoitaan. Juhlat ja tapaamiset pitävät aina sisällään jonkun huilumaisen wannabesopranon Merikanto-tulkinnan ja läpy läpy selkää taputellaan kun on upeeeeeeta.
Viikonlopun golffauksen analysointi kahvipöydässä, ei jumalauta. Tekis mieli teeskennellä sairaskohtausta.
Kommentit (112)
Siinä on Pälkäneen ja Kangasalan tytöt niin messissä, että pakkohan sitä on lähteä Kuubaan lopulta tanssimaan, kun ei täällä Suomessa niinku voi tanssii silleen oikeesti.
Tuliaisena sitten salsamies. Kaikilla. Sit perustetaan salsakoulu ja opetetaan suomalaiset HEITTÄYTYMÄÄN ja ILOITSEMAAN. Sitten kun et suostu heidän tunneilleen, olet tunnekylmä jörrikkä, vaikka kuinka koetat selittää, että en minä humppaakaan enkä polkkaa enkä ylipäätänsä tanssi.
Mä en käsitä, miten joku voi ihannoida niitä makkaraan tarvittavia otuksia.
Sorry.
Ollaan niin älyttömän seesteisiä ja harmonisia olevinaan, mutta oikeesti ihan mustavalkoisia ja nurkkakuntaisia. Yök.
Mitä vakavammin harrastus eli useampia koiria otetaan, niin sitä enemmän paskaa joka paikassa + koirien räksytys ja tottelemattomuus suoraan verrannollinen ille dille emännän fanaattisuuteen.
Järkeviäkin koiranomistajia on, mutta ne eivät "hrrastakkaan" koiria.
Ei jestas mitä porukkaa. Ovat ihan mukavia ihmisiä, mutta elämässä ei ole mitään muuta kuin musiikki. Siis ei mitään muuta. Ja sitten katsotaan vinoon kun keskustelukumppani ei osaa luetella nimeltä kaiken maailman pianisteja/viulisteja/sellistejä, konserttipaikkoja ja -vuosia, ja opusnumeroita.
Onneksi tajusin ettei minusta ollut siihen ja aloin soittaa poppia omaksi huvikseni.
Ja sitten ne "poliittisesti valveutuneet" jotka massapostaavat poliittista propagandaansa KAIKKIALLE. Facebookissa näitä näkee. Ovat niiiiin älykkäitä ja ajattelevia, pitävät itseään filosofeina joita ei rahvas kunnioita tarpeeksi.
Ai niin, ja pahimmat jääkiekkohullut. Se on vaan peli joten miksi se pitää ottaa niin vakavasti?!
Koiraihmiset on joskus vähän semmosia että jos ei itse ole kiinnostunut koirista, niin sitten heidän kanssaan ei ole mitään puhuttavaa. Kun se koko elämä on ne koirat.
kalastajatkaan niitä helpoimpia ole. Kun ainut puheenaihe on kalat ja kaikki niihin liittyvät asiat. Montako eilen saatu ja millaisella vehkeellä eikä olosuhteita saa unohtaa. Kalle Päätalon tarinat ovat ylimalkaisia kalastajien perinpohjaisiin sepustuksiin verrattuna. Sitten jos erehtyy sanomaan ettei pidä kalasta niin voi luoja mikä loukkaus. Kannattaa mielummin valehdella olevansa allerginen niin ei kalastavat anna niitä kuhia ym jotka siirtyvät minulla sujuvasti roskikseen.
golf-harrastajien ylemmyyttä en jaksa ymmärtää,, ollaan niin fiiniä että käpyjäkin kiinnostaa..
Koiraihmisiä hullumpia on vielä kyllä himohiihtäjät. Ne jotka käy niiden koirantaluttajienkin kimppuun kun ne tulee lähelle latua ja joiden pitää olla kesälläkin viuhtomassa trikoot päällä rullasuksilla keskellä tietä. Paniikissa väisteleville autoille puidaan nyrkkiä. Raivopäistä sakkia.
golf-harrastajien ylemmyyttä en jaksa ymmärtää,, ollaan niin fiiniä että käpyjäkin kiinnostaa..
ja toinen karppaajille (vai onko se harrastus)
Päälle kolmikymppiset sinkkunaiset, joilla on kennelillinen (3-6kpl ja pennut) koiria rivarissa tai kerrostalossa.
"Väärän kasvattajan" koirat ja niiden omistajat haukutaan seläntakana. Kuhinaa aiheuttaa myös väärällä tyylillä koulutetut koirat, tai väärää lajia harrastavat. Koiranäyttelyihmiset ovat sitten vielä ihan oma rotunsa, sietämättömiä ovat perkeleet.
Olen koiraihminen, mutta en harrasta kasvatusta tai juuri mitään muutakaan koirani kanssa. Ihan vaan kotioleilua, lenkkeilyä ja arkitottelevaisuutta.
Jos ajattelen vaikkapa että mitä en missään nimessä haluisi mieheni intohimoisesti harrastavan, olisi ekana konsoli ja tietokonepelien pelaaminen, baarissa käynti ja juopottelu ja ehkä golfin peluukin, koska se vie aina koko päivän.
Näitä on aina luterilaisista horoskooppiuskovaisiin ja hiljaisuusretriittien kymppikorttilaisista enneagrammiuskovaisiin. Kuka tahansa, joka on löytänyt elämälleen suunnan jostakin muiden kirjoittamasta ja kontrolloimasta JA joka ei voi lopettaa jatkuvaa julistamista asiasta. Tunnen erään hare krishnaksi kääntyneen, jonka kanssa välit katkesivat tämän loputtoman julistamisen takia.
Ymmärrän, että usko (ihan missä muodossa ja mihin tahansa) voi tuoda sisältöä elämään, mutta en jaksaisi kuulla mukavasti seurustellessa kuulla kuinka olen matkalla helvettiin, kolmas silmäni on ummessa, aurani on tunkkainen, moraalittomuuteni (?) ansiosta olen rinnastettavissa lätissä lojuvaan sikaan ja kuinka mieheni on minun horoskooppimerkkiini nähden minulle täysin väärä.
Varsinkin ne keski-ikäiset, pyöräilyshortseihin sulloutuneet, miehet! Ajavat kuin kaistapäät ja luulevat, että kaikkia kiinnostaa hänen fixinsä. Säilyttävät kaikkia viittä pyöräänsä taloyhtiön pyörävarastossa niin, ettei muiden pyörille ole tilaa. Puhuvat pyöräilystä kuin uskonnosta ja hermostuvat, jos joku ajelee tyytyväisenä Anttilasta ostetulla peruspyörällä tai vielä pahempaa: vanhalla mummopyörällä!
Koiraharrastajat, golffarit, joogit ja muihin vastaaviin putkisto-hömppiin hurahtaneet sekä kaiken maailman jumppahörhöt.
Tänään ei sovi gluteeni
Huomenna vältellään maitotuotteita
Sitten jotain muuta
Aina syödessä kauheat ruokahalua pilaavat selostukset
Rakastuneet hilavitkuttimiinsa, reittiselostukset ja satamiljoonaa kuvaa samasta kalliosta. Varpaat ja sormet - estttelyä ja videot netissä kun kivenpäälle puskevat itseään.
Siinä on Pälkäneen ja Kangasalan tytöt niin messissä, että pakkohan sitä on lähteä Kuubaan lopulta tanssimaan, kun ei täällä Suomessa niinku voi tanssii silleen oikeesti.
Tuliaisena sitten salsamies. Kaikilla. Sit perustetaan salsakoulu ja opetetaan suomalaiset HEITTÄYTYMÄÄN ja ILOITSEMAAN. Sitten kun et suostu heidän tunneilleen, olet tunnekylmä jörrikkä, vaikka kuinka koetat selittää, että en minä humppaakaan enkä polkkaa enkä ylipäätänsä tanssi.