Miksi joku pukee rintaliivit päälleen näin?
Siis hakaset kiinni edessä, ja sitten hilataan rintsikat oikein päin ja ährätään olkaimet ylös ja tungetaan tissit oikeille paikopilleen.
Helvatan hankalaa. Paljon helpompaa ensin pukea liivit paikalleen ja vain napsauttaa takaa kiinni.
(ymmärrän jos on jotrain vaivoja ettei ylety taakse, mutta joskus näkee nuortenkin naisten kiskovan niitä rinsikoita, huvittavan näköistä...)
Kommentit (122)
En ymmärrä ihmisiä, jotka laittavat hakaset selän takana kiinni. Oletko tissitön?
Mutta liivit on sopivan tiukat ja todellaki kamalaa olisi hiertää ne ympäri jos ensin pitäisi laittaa hakaset kiinni tissien alla.
-ei ap-
ja joo, budjettiini sopivat, niin tuo pyöräytys ei tee yhtään mitään. Mun kropalla tarvii tukevat liivit, jotka on sitten NAPAKAT. Koko tarkistettu, kaikki ok. Mutta kai nyt edes jotkut keskustelijat tajuaa sen, että jos on vähänkin roikkuvaa mallia ne rinnat, niin jotenkin ne pitää saada sinne kuppiin. Rullalleko ne pitäis laittaa? Ja tosiaan isorintainen joutuu käyttämään liivejä, jossa 3 hakasriviä. Tervetuloa näyttämään, miten ne saa kohdalleen isorintainen, jonka pitäis samalla vaivalla laittaa ne rinnat tukeviin kuppeihin, jotta voisi normaalia arkea elää. Kun ei ole ongelmia rintojen kanssa, niin on hyvä huudella...
hakaset edestä kiinni, joten se on nuoruudessa opittua. Omituista että jotkut säheltävät niitä takaa kiinni.
Niiden hakasten laitto ei tosiaan kauaa vie, sen tekee niin automaattisesti ettei edes tarvi ajatella.
ja käännän sitten ne taakse.
Teen noin siksi, että isot rinnat je kumarrun aina hieman alas käännettyäni liivit jotta rinnat asettuvat hyvin kuppeihin.
Mutta esim. bikinit laitan selän takana kiinni, erona ehkä se että uikkarikangas antaa hieman "periksi", rintaliivit eivät. Ts. rinnat helpompi asetella bikineihin samalla kun laittaa niitä kiinni vert. rintaliivit. Rintaliivieni pitää olla tukevat, toki bikinienkin, mutta ei niin tukevat koska ne eivät "koko ajan" päällä vert. rintaliivit.
Mä laitan hakaset takaa kiinni mutta en osaa tällätä rintoja kuppeihin ennen sitä.
Eli rinulit vyötäisillä, takaa kiinni, rinnat kuppeihin ja lopuksi olkaimet paikoilleen.
ja joo, budjettiini sopivat, niin tuo pyöräytys ei tee yhtään mitään. Mun kropalla tarvii tukevat liivit, jotka on sitten NAPAKAT. Koko tarkistettu, kaikki ok. Mutta kai nyt edes jotkut keskustelijat tajuaa sen, että jos on vähänkin roikkuvaa mallia ne rinnat, niin jotenkin ne pitää saada sinne kuppiin. Rullalleko ne pitäis laittaa? Ja tosiaan isorintainen joutuu käyttämään liivejä, jossa 3 hakasriviä. Tervetuloa näyttämään, miten ne saa kohdalleen isorintainen, jonka pitäis samalla vaivalla laittaa ne rinnat tukeviin kuppeihin, jotta voisi normaalia arkea elää. Kun ei ole ongelmia rintojen kanssa, niin on hyvä huudella...
löytyy myös todella tiukoista sporttiliiveistäni jotka laitan kiinni selän takana koska se olisi nahkojen menoja jos niitä alkaisi ruuvata.
Painoa on 116 kiloa, joten on myös ympärysmittaa, kuppikoko D.
En myöskään ymmärrä sitä hilaamista, joskus olen kokeillut ja ei onnistu, hankalaa hommaa.
ja on tosihankalaa laittaa ne takana kiinni ja sitten hilata eteen.
joissa on hakasia viisi riviä. Nekin laitan selän takana kiinni. Eikä mulla tosiaan mene kauaa rintsikoiden pukemiseen. Rinnat kuppeihin, hakaset kiinni ja meni ehkä puolitoista sekuntia. On täysin mahdotonta niitä ehtiä siinä ajassa kiepauttaa etukautta ympäri. Rintani ovat isot, ja mielestäni ne on helpompi pullauttaa kuppeihin suoraan paikalleen ja sit hakaset kiinni, kuin jo hakasten kiinni ollessa.
Mutta hei arvatkaas mitä. Mulle on ihan yks ja hailee miten te muut ton teette, mutta taatusti puen rintsikkani nopeammin kuin yksikään teistä kieputtelijoista. Joten turha ainakaan nopeammaksi tavaksi tuota sanoa.
jos ne kiepauttaa ympäri? Mistä kohdasta?
Osaan kyllä pukea toisellakin tavalla, mutta lienen tapojeni orja. Olen laiha, pienitissinen ja pitkäkätinen, joten mitään varsinaista syytä ap:n mielestä omituiseen tyyliin ei ole. Oisinkohan kattonut joskus äidistä mallia tms. Puen usein rintsikoita toisten nähden uimahallista tai kuntosalilla ja mulle on ihan sama, jos se jotain huvittaa.
olisi mikään nopeuskisa muiden av-mammojen kanssa. :D
joissa on hakasia viisi riviä. Nekin laitan selän takana kiinni. Eikä mulla tosiaan mene kauaa rintsikoiden pukemiseen. Rinnat kuppeihin, hakaset kiinni ja meni ehkä puolitoista sekuntia. On täysin mahdotonta niitä ehtiä siinä ajassa kiepauttaa etukautta ympäri. Rintani ovat isot, ja mielestäni ne on helpompi pullauttaa kuppeihin suoraan paikalleen ja sit hakaset kiinni, kuin jo hakasten kiinni ollessa.
Mutta hei arvatkaas mitä. Mulle on ihan yks ja hailee miten te muut ton teette, mutta taatusti puen rintsikkani nopeammin kuin yksikään teistä kieputtelijoista. Joten turha ainakaan nopeammaksi tavaksi tuota sanoa.
Olen joskus nähnyt kieputtelua. Minä laitan takaa kiinni, painoa on se sata kiloa, notkeus olematon, hienomotoriikka heikko, hakasia usein kolme. Ei ole koskaan tullut mieleen kokeilla toisella tavalla.
Käsittämätöntä, etteivät naiset osaa itse kiinnittää liivien hakasia takana. En kerta kaikkiaan tajua tätä!! Miten ihmeessä te saatte ne sitten pois päältänne??
Muistan joskus täällä olleen ketjun, että monetko rintsikat omistaa. Tosi moni vastasi, että kuudet tai kolmet. ARGHH!! Mitä teidän miehet sanoo teidän alusasuista!!?
Mulla on varmaan noin 25 rintsikat? Todennäköisesti yli 30? Osaa en ole vielä käyttänyt, osa jäämässä pois. Tietyille asuille ja leningeille omansa. Riippuen väristä tai puvun leikkauksesta.
Mutta yksiäkään liivejä en pahoinpitele kiepauttelemalla eessuntaa!!
en vaan osaa laittaa niitä takana kiinni, ne ei osu ikinä ne hakaset toisiinsa.
Terkkuja vaan sinne Porvooseen.
sun esimerkillä ei näe meneekö hakaset oikein.
mä oon ainakin niin läski ja kankea etten tuolla tavalla edes pystyisi.
Itse yletyn sinne taakse ihan helposti, mutta on tosi vaikea saada ne hakaset kunnolla kiinni.
On sullakin elämässä runsaasti sisältöä, ap.
En ymmärrä ihmisiä, jotka laittavat hakaset selän takana kiinni. Oletko tissitön?
Ihan outoo!! Mä ainakin puen ne just silleen ku säki ap!! varmaan jotain tosi läskejä noi jotka tekee tolleen, tai muuten vaan avuttomia!! en vaan tajuu miks jotkut tekee asiat eri tavalla ku mä!! outoo!!
Ja oikein hyvin onnistuu hakasten kiinnilaitto selan takana :) Mä taas en ymmärrä että joku on niin avuton ettei saa hakasia kiinni selän takana, eihän se ole homma eikä mikään.