Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joku pukee rintaliivit päälleen näin?

Vierailija
23.07.2012 |

Siis hakaset kiinni edessä, ja sitten hilataan rintsikat oikein päin ja ährätään olkaimet ylös ja tungetaan tissit oikeille paikopilleen.

Helvatan hankalaa. Paljon helpompaa ensin pukea liivit paikalleen ja vain napsauttaa takaa kiinni.

(ymmärrän jos on jotrain vaivoja ettei ylety taakse, mutta joskus näkee nuortenkin naisten kiskovan niitä rinsikoita, huvittavan näköistä...)

Kommentit (122)

Vierailija
81/122 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ensi teepaidan, sitten rintsikat ja sitten varsinaisen paidan. Muuten hankaa.

Vierailija
82/122 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan helposti ne hakaset sujahtaa kohdilleen, ei tarvitse tähtäillä ja sähläillä, ne vaan osuu oikein sen kummempia miettimättä, menee ehkä sekunti.

Ja mulla on G-kuppi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/122 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tiennyt/nähnyt että kukaan, saati sitten näin moni pukee rintsikat tuolla tavalla. Ihan samahan se tietenkin on, mutta hämmästyttää jotenkin hauskasti aina kun saa tietää muiden tekevän jonkin todella normaalin ja arkipäiväisen asian täysin eri tavalla. :D

Vierailija
84/122 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoa sata kiloa. Silti laitan kiinni takana:)

Vierailija
85/122 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minulla ole vaikeuksia saada hakasia kiinni vaikka läski olenkin. Outoa jos joku pukee ne ap:n kuvailemalla tavalla.

Vierailija
86/122 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mielestäni ei ainakaan pienet rinnat, jos ei sitten tosi raskaatkaan, kuppikoko näyttäisi olevan 85E.

t. Se yksi läski joka ei uskaltaisi pyöritellä kun pelkäisi ehkä että läskit kuluu :), mutta saa sitten kuitenkin ihan ongelmitta hakaset selän takana kiinni

Vierailija
87/122 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos on isot rinnat, se liivien yläosa ei pysy ylhäällä ja siksi on vaikea saada homma pysymään kasassa.

Mutta jos rinnat ei roikota liivejä, on varmasti helppo laittaa takana kiinni.

Minä joudun aika laittamaan edessä kiinni ja sitten kääntämään. Kokeilkaa te pienirintaiset lasauttaa petankkipallot niihin liiveihin ja sitten laittaa takana kiinni :)

mulla on isot rinnat ja painoa yli sata kiloa, silti saan liivit vaivatta kiinni takana, ei tarvitse tehdä mitään erikoisjuttuja.

Vierailija
88/122 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle aikoinaan, että rintaliivit puetaan tolleen hassusti, eli hakaset navan edessä kiinni ja sit käännetään ja hilataan. Musta se oli ihan tyhmää ja hyvin pian aloin pukea ne suoraan paikoilleen.

Mä olen kans huomannut, että suuri osa pukee tolleen kieputtamalla. Esim. kuntosalilla, uimahallissa jne näen naisten pukeutumista. Tuo herättää huomiota, koska on niin poikkeavaa siitä miten itse toimin.

Vierailija
89/122 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu multakaan toisin päin, kun en näe hakasia. Olen kyllä yrittänyt, mutta kauhean kauan menee ährätessä. Paljon helpompi sulkea ne edessä.

Vierailija
90/122 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakaset edestä kiinni, joten se on nuoruudessa opittua. Omituista että jotkut säheltävät niitä takaa kiinni.

Vierailija
91/122 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallissa olen seurannut. Siksi kiinnostuin "tekemään tilastoa" kun kerran näin että joku juurikin tyrkkäs hakaset selän takana pitsiin kiinni ja se se vasta hankalalta näytti.

Itse olen aina kieputtanut.

Vierailija
92/122 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiepautan liivit ympäri. Osaan laittaa ne myös takana kiinni, mutta on varmempi olo, kun näen että hakaset ovat kunnolla kiinni. Ja kun kiepsauttaa liivit vyötärön kohdalta (joka on siis kapeampi kuin rinnanympärys) niin mikään ei hankaa mihinkään.

Vierailija
93/122 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on yhdet pitsiliivit, jotka on niin terävää pitsiä että raapii jos kieputtaa ja ne laitan takaa kiinni ja paljon hitaampaa on, kyllä siinäkin pitää rintoja asetella kuppiin.

Vierailija
94/122 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysykääpä liivikaupassa, miten liivit pitäisi pukea, jotta olisivat hyvässä kunnossa pidempään. KUKAAN ei teille suosittele kääntelyä ja pyörittelyä. Opetelkaa, ei se oikeasti ole vaikeaa. Itse en voisi kuvitellakaan kieputtelevani liivejä ees taas, paikalleen ne puen suoraan.

Vierailija
95/122 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysykääpä liivikaupassa, miten liivit pitäisi pukea, jotta olisivat hyvässä kunnossa pidempään. KUKAAN ei teille suosittele kääntelyä ja pyörittelyä. Opetelkaa, ei se oikeasti ole vaikeaa. Itse en voisi kuvitellakaan kieputtelevani liivejä ees taas, paikalleen ne puen suoraan.

ja sen ne kestää kieputustakin.

Vierailija
96/122 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää pelkkää provoa koko ketju - paria poikkeusta lukuun ottamatta! Siis ei mikään ihme, että naiset käyttävät aivan vääriä liivikokoja kun niitä tolleen ihme ilmaveivikiepautuksilla ylle puetaan, **puistatuksia**

Rintsikat puetaan ylle kumartuen kevyesti eteenpäin, rinnat "putoavat / laitetaan" nätisti kuppeihin ja liivit laitetaan takaa kiinni. Oikeassa koossaan ne ovat niin napakat, ettei niillä ole edes mahdollisuutta lähteä kieppumaan etukautta ympäri!!

Peilistä tsekataan vielä edestä, että kupit ovat asettautuneet oikein eikä ole ylimääräisiä pullistuksia missään.

Moisilla kiepautuksilla rintsikat kulahtavat hyvin äkkiä eivätkä tue enää yhtään mitään!

Vierailija
97/122 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olekaan ainoa alle 70-vuotias, joka ei osaa panna hakasia takana kiinni. Mä olen ajatellut aina, että sillä on jotain tekemistä mun olemattoman suuntavaiston kanssa. Vaikka kuinka katsoisin hakaset valmiiksi esille edessä, en vain onnistu saamaan niitä selkäni takana kiinni, vaikka ihan hyvin yletyn eikä kankeuskaan ole esteenä. En vain hahmota suuntia selkäni takana.

Mä olen aina yhdistänyt pyörittelyn vanhoihin mummeleihin ja hävennyt tapaa, mutta tämä keskustelu vapautti minutkin kieputtelemaan. =)

Vierailija
98/122 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moisilla kiepautuksilla rintsikat kulahtavat hyvin äkkiä eivätkä tue enää yhtään mitään!

Millasia ö-laadun halpisliivejä sä käytät, jos ne eivät kestä normaalia käyttöä??

Vierailija
99/122 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää pelkkää provoa koko ketju - paria poikkeusta lukuun ottamatta! Siis ei mikään ihme, että naiset käyttävät aivan vääriä liivikokoja kun niitä tolleen ihme ilmaveivikiepautuksilla ylle puetaan, **puistatuksia**

Rintsikat puetaan ylle kumartuen kevyesti eteenpäin, rinnat "putoavat / laitetaan" nätisti kuppeihin ja liivit laitetaan takaa kiinni. Oikeassa koossaan ne ovat niin napakat, ettei niillä ole edes mahdollisuutta lähteä kieppumaan etukautta ympäri!!

Peilistä tsekataan vielä edestä, että kupit ovat asettautuneet oikein eikä ole ylimääräisiä pullistuksia missään.

Kuinkahan vaikeaa sen kuvittelet olevan? Mulla on hyvät, napakat liivit, jotka kestävät ihan hyvin pyöräytyksen puoli kierrosta päälle pukiessa.

Vierailija
100/122 |
23.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oikean kokoiset liivit - ja juuri sen takia en saa nakkisormillani niitä takaa kiinni. Ovat niin tiukat. Laitan liivit kiinni vyötäröllä ja kiepautan siinä.