Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin täysin mieheni "äitinä olemisen" ja seuraukset alkavat kypsyä :D

Vierailija
10.10.2014 |

Elämme jännittäviä aikoja!

Päätin tuossa parisen viikkoa sitten, etten ole enää mieheni äiti ja sitä myöden lopetin kaiken ns. passaamisen ja "nalkuttamisen".

Jos mies jättää tavaroitaan ns. vääriin paikkoihin (esim. jätti vasaran keskelle eteisen lattiaa kun käytti sitä johonkin tietokonehommaansa) niin en siivoa niitä oikeille paikoilleen vaan laitan ne miehen työpöydälle tms miehen "omalle alueelle".

En enää myöskään osta hänelle hänen käyttämiään hygieniatuotteita ja omanikin olen siirtänyt "piiloon" (eri paikkaan), jotta hän ei voi tapansa mukaan siirtyä käyttämään minun tuotteitani omiensa loputtua kun ei saa aikaiseksi ostaa uusia.

Maksan itse yhteiset laskut, hänen nimellään tulevista en kysele yhtään mitään. Saa nähdä koska alkaa perintäkirjeet putoilla koska yleensä hän maksaa omat laskunsa vasta kun kyselen moneen otteeseen. Silloinkin hän hermostuu kun muka "tekee kaiken väärin" kun minä nalkutan, vaikka totuus on, ettei hän tee yhtään mitään ja joutuu aikamoiseen kiipeliin jos ei ala hoitaa hommiaan ilman että minä pidän huolen ja muistutan. Mutta sori, se on loppu nyt :D

Hänellä on myös tapana kasata likaiset vaatteet työtuolilleen. Ennen aina tämän 4 vuotta kestäneen suhteen aikana tasaisin väliajoin joko itse otin siitä likaiset vaatteet pois ja vein pyykkiin tai sanoin hänelle asiasta (monta kertaa) kunnes hän lopulta itse vei ne pyynnöstä pesuun. Nyt en ole sanonut sanallakaan asiasta ja tilanne on se, että miehellä taitaa olla enää yksi ainoa puhdas paita kaapissa jäljellä, kaikki muut vaatteet ovat likasena tuolilla. Hän ei tajua tehdä asialle mitään, vaikka välillä nostan lattialle pudonneita vaatteita takaisin siihen tuolille ja mikä uskomattominta: hän ISTUU nykyään sen vaatekasan päällä käyttäen vain tuolin reunaa. Hän ei siis edes enää mahdu kunnolla sille tuolille, mutta SILTI hän ei tajua(???) viedä niitä p*skaisia vaatteita siitä pois. Seuraan suurella mielenkiinnolla, miten tämä tuoliepisodi päättyy...

Eli jos samat asiat suhteessa häiritsee mitkä minua häiritsi, niin suosittelen tälläistä testiä ja asennetta kaikille teille! Tässä oppii lisää todella paljon sekä kumppanistaan, että myös itsestään! :D

Kommentit (993)

Vierailija
81/993 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 00:40"]

Mistä vammaishoitolasta te tällaisia tapauksia olettekin löytäneet...

[/quote]

Älä loukkaa vammaisia, jotka ovat niin aikuisia kuin vain suinkin kykenevät, ja ylpeitä siitä. Tässä puhutaan miespojista, jotka eivät usko, että heistä alistutaan piittaamaan jatkossakin, jos he eivät saa vauvantasoista hoivaa.

Vierailija
82/993 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 00:03"]En ymmärrä, miten te jaksatte jakaa elämänne tuollaisten vajakkien kanssa. Miten tuollaista kehitysvammaisen tasolla olevaa kohtaan voi tuntea edes seksuaalista halua? No, elämä on valintoja.
[/quote]

Olepa nyt ihan rehellinen.
Sutko saa märäksi essu päällä pölyhuiskan kanssa konttaava tossukka?
Niin, sitä minäkin.
[/quote]
Itseasiassa joo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/993 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kyllä haluaisi asua tuollaisen äidin kanssa, enkä olisi itsekään. Meillä on miehen kanssa omat jutut jotka huolehditaan, ärsyttää tietyt asiat toisessa, mutta kumpikaan ei yleensä niistä nalkuta, joskus saattaa jotain sanoa tai jopa tiuskaista. Minä en siivoa miehen haluamaan tahtiin, ja mies tietää että se on ihan turha siitä edes sanoa, vastaus on aina sama, jos joku sotku häiritsee, niin siitä vaan, saa vapaasti siivota, minä siivoan omat sotkuni silloin kun minä kerkeän tai huvittaa, en silloin kun mies haluaisi. Mies taas jättelee vesikraanaa auki kun kissa tykkää juoda siitä, joskus vesi valuu vaikka puolitoista tuntia jos minä en huomaa, mies jättelee myös kylpyhuoneen ikkunaa auki, oli keli mikä hyvänsä, kaatosateellakin kuvittelee että suihkun jälkeen paremmin kuivuu kun pitää ikkunaa auki, ja pakkasella kylmettää koko talon. Jostain syystä ei ymmärrä termostaattien toimintatapaa, nytkin tekee sitä että laittaa sähköpatterit yöksi päälle ja päiväksi käy vääntelemässä pois päältä. Kaikkien pullojen korkit on myös haastavia kiertää kunnolla kiinni, limsat on aina väljähtyneitä kun mies on antanut pullosta lapsille, ja muutkin korkit on aina puoliksi auki, niin että ne helposti lipsahtaa jos ottaa vähän huonosti pullosta kiinni.

Vierailija
84/993 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 00:26"]

Pidän kyllä ajantasalla tilanteen etenemisestä, mutta jos nyt tähänastisia merkkejä katsoo, niin tämä tulee etenemään tooooodella hitaasti :D On muuten aika huvittavan näköistä, kun 1/3 kämpästä lähestyy "kamala läävä"-tilaa ja 2/3 on sellainen perussiisti.AP

[/quote]

Mitkä alueet on miehen alueita ja mitkä sun? Miten esimerkiksi vaikka vessa ja eteisen hiekkaiset lattiat? Tai entä kun tiskit loppuu kesken? Kertakäyttöastiat?? :D

Vierailija
85/993 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 00:22"]Kovin on katkeria miehiä ketjussa kommentoimassa. Taisi aika ikävästi kolahtaa :)
[/quote]

No totta vitussa.
Väkisinkin alkaa miettiä, mitä se mies tuollaisesta suhteesta saa, jossa on suunnilleen jogurttipurkitkin merkattu nimitarroilla. Nainen saa ison omakotitalon, jolla rehvastella ystävilleen yms mihin ei ehkä yksin olisi varaa. Miehelle ei tuokaan oikein käy perustelusta. En ole koskaan kuullut miehen lesoavan noilla asioilla. Ne on aina tyyliin "muija halus tammiparketin". Sen sijaan miehellä olisi yksin asuessaan mahdollisuus farmarikotteron sijasta hankkia vaikka urheiluauto. Niillä miehet lesoaa.
Jokainen tietysti tekee omat valintansa ja suostuu kohtaloonsa, mutta aika ikävästi kohtelette miehiänne minusta.

Vierailija
86/993 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 00:54"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 00:22"]Kovin on katkeria miehiä ketjussa kommentoimassa. Taisi aika ikävästi kolahtaa :) [/quote] No totta vitussa. Väkisinkin alkaa miettiä, mitä se mies tuollaisesta suhteesta saa, jossa on suunnilleen jogurttipurkitkin merkattu nimitarroilla. Nainen saa ison omakotitalon, jolla rehvastella ystävilleen yms mihin ei ehkä yksin olisi varaa. Miehelle ei tuokaan oikein käy perustelusta. En ole koskaan kuullut miehen lesoavan noilla asioilla. Ne on aina tyyliin "muija halus tammiparketin". Sen sijaan miehellä olisi yksin asuessaan mahdollisuus farmarikotteron sijasta hankkia vaikka urheiluauto. Niillä miehet lesoaa. Jokainen tietysti tekee omat valintansa ja suostuu kohtaloonsa, mutta aika ikävästi kohtelette miehiänne minusta.

[/quote]

No hankkikaa se urheiluauto ja vetäkää käteen :)

Minä en mieheni jälkiä siivoa yhtän enempää kuin hänkään minun (siivoamme toistemme jälkiä tasapuolisesti). Se mitä tuon suhteeseen on aivan muuta kuin piikominen tai edes raha.

-Ei lainattu

Vierailija
87/993 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä AP! Arvostan sinua, kumpa itsekkin pystyisin samaan.

Vierailija
88/993 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 00:22"]Kovin on katkeria miehiä ketjussa kommentoimassa. Taisi aika ikävästi kolahtaa :) [/quote] No totta vitussa. Väkisinkin alkaa miettiä, mitä se mies tuollaisesta suhteesta saa, jossa on suunnilleen jogurttipurkitkin merkattu nimitarroilla. Nainen saa ison omakotitalon, jolla rehvastella ystävilleen yms mihin ei ehkä yksin olisi varaa. Miehelle ei tuokaan oikein käy perustelusta. En ole koskaan kuullut miehen lesoavan noilla asioilla. Ne on aina tyyliin "muija halus tammiparketin". Sen sijaan miehellä olisi yksin asuessaan mahdollisuus farmarikotteron sijasta hankkia vaikka urheiluauto. Niillä miehet lesoaa. Jokainen tietysti tekee omat valintansa ja suostuu kohtaloonsa, mutta aika ikävästi kohtelette miehiänne minusta.

[/quote]

Susta on ikävää kohtelua, että joku ei heittäydy sun palvelijattareksi ja siivoa kaikkia sun jälkiä. Fuck, en ole aiemmin edes tajunnut, että koko maailma kohtelee minua ikävästi!

Vierailija
89/993 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 00:50"]

En minä kyllä haluaisi asua tuollaisen äidin kanssa, enkä olisi itsekään. Meillä on miehen kanssa omat jutut jotka huolehditaan, ärsyttää tietyt asiat toisessa, mutta kumpikaan ei yleensä niistä nalkuta, joskus saattaa jotain sanoa tai jopa tiuskaista. Minä en siivoa miehen haluamaan tahtiin, ja mies tietää että se on ihan turha siitä edes sanoa, vastaus on aina sama, jos joku sotku häiritsee, niin siitä vaan, saa vapaasti siivota, minä siivoan omat sotkuni silloin kun minä kerkeän tai huvittaa, en silloin kun mies haluaisi. Mies taas jättelee vesikraanaa auki kun kissa tykkää juoda siitä, joskus vesi valuu vaikka puolitoista tuntia jos minä en huomaa, mies jättelee myös kylpyhuoneen ikkunaa auki, oli keli mikä hyvänsä, kaatosateellakin kuvittelee että suihkun jälkeen paremmin kuivuu kun pitää ikkunaa auki, ja pakkasella kylmettää koko talon. Jostain syystä ei ymmärrä termostaattien toimintatapaa, nytkin tekee sitä että laittaa sähköpatterit yöksi päälle ja päiväksi käy vääntelemässä pois päältä. Kaikkien pullojen korkit on myös haastavia kiertää kunnolla kiinni, limsat on aina väljähtyneitä kun mies on antanut pullosta lapsille, ja muutkin korkit on aina puoliksi auki, niin että ne helposti lipsahtaa jos ottaa vähän huonosti pullosta kiinni.

[/quote]

Minä, nainen, teen ihan samaa. Lämmitetään asunto halvemmalla yösähköllä ja päiväsaikaan patterit on kiinni. Näillä keleillä vielä onnistuu, kovilla pakkasilla patterit päällä yötäpäivää.

Vierailija
90/993 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Eihän tuossa kommentissa ole päätä eikä häntää. 

Minun nähdäkseni on ihan oikeutettua vaatia aikuiselta ihmiseltä, että hän hoitaa vähintään omat asiansa ja sitten vielä osuutensa yhteisistä hommista. Ja miten niin "nainen saa ison omakotitalon"? Yhdessähän sitä taloa näissä tapauksissa asutaan! Ja yhdessä yleensä myös hankitaan, eli ei miehelläkään sellaiseen "ehkä yksin olisi varaa". Hohhhoijakkata. Mitäs ne autotkaan tähän kuuluvat. Kyllä sinulla nyt on mennyt jotain luetun ymmärtämisessä ohitse ja lujaa.

Vierailija
91/993 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa :D saanko ap kysyä, kuinka vanha miehesi on? :)

Vierailija
92/993 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 00:50"]

[/quote]

Puoltoista tuntia valuttaa vettä hukkaan!! Vie äijä Afrikkaan kattomaan miten ihmiset siellä kärsii vesipulasta ja joutuu juomaan paskasta vettä. Katotaan läträäkö vielä sen jälkeen. Sitä paitsi vesi on hupeneva luonnonvara, jota ei todellakaan tuhlata mielin määrin jessus sentään! 

Vierailija
93/993 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista samaan aikaan lisätä miehen kehumista ja tarjoa villiä seksiä ja suuseksiä tavallista useammin.

Vierailija
94/993 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pysty kuvittelemaan olevani tuollaisen miehen kanssa!

Vierailija
95/993 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 00:26"]

Pidän kyllä ajantasalla tilanteen etenemisestä, mutta jos nyt tähänastisia merkkejä katsoo, niin tämä tulee etenemään tooooodella hitaasti :D On muuten aika huvittavan näköistä, kun 1/3 kämpästä lähestyy "kamala läävä"-tilaa ja 2/3 on sellainen perussiisti.AP

[/quote]

Eikö sillä ollut vain yksi paita jäljellä?

Vierailija
96/993 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 01:00"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 00:54"]

[/quote]

No hankkikaa se urheiluauto ja vetäkää käteen :)

Minä en mieheni jälkiä siivoa yhtän enempää kuin hänkään minun (siivoamme toistemme jälkiä tasapuolisesti). Se mitä tuon suhteeseen on aivan muuta kuin piikominen tai edes raha.

-Ei lainattu
[/quote]

No hohhoijaa.
Meinaat että miehen täytyy olla suhteessa saadakseen pillua?
Olet meidän palstanysvien sokaisema. Normaali mies löytää panon menemällä baariin.

Vierailija
97/993 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä, mutta menköön. Vain yksi kysymys; miksi ylipäätään olet mennyt yhteen/jatkanut niin kauan kuvaamasi vetelyksen kanssa?

Vierailija
98/993 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 08:26"]

Muista samaan aikaan lisätä miehen kehumista ja tarjoa villiä seksiä ja suuseksiä tavallista useammin.

[/quote]

... aloita ja sitten nuuhkaise ilmaa ja sano mikä täällä haisee noin helvetin pahalle? Etkö oo vaihtanut puhtaita vaatteita??? Ja kävele pois.

Vierailija
99/993 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset ovat järkyttäviä kontrolloijia. On se iso murhe, jos limsapullon korkki jää löysästi kiinni. Tuosta laskuasiasta: eikä teidän pitäisi puhua, miten hoidatte yhteiset raha-asiat, kun saman katon alla asutte. Musta AP:n tapa toimia on alkeellista, se vain kääntää teidät toisianne vastaan. Ja raha-asia voi kääntyä myös AP:ta itseä vastaan jos miehen laskut menee perintään asti. Vähintä olisi kertoa miehelle, että et enää paapo häntä ja perustella miksi. Musta toi on järkkyä, että samassa taloudessa asuvat eivät voi käyttää samoja suihkusaippuoita. Mitä yhteistä ap:lla ja hänen miehellään?

Vierailija
100/993 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 00:22"]Kovin on katkeria miehiä ketjussa kommentoimassa. Taisi aika ikävästi kolahtaa :)
[/quote]

No totta vitussa.
Väkisinkin alkaa miettiä, mitä se mies tuollaisesta suhteesta saa, jossa on suunnilleen jogurttipurkitkin merkattu nimitarroilla. Nainen saa ison omakotitalon, jolla rehvastella ystävilleen yms mihin ei ehkä yksin olisi varaa. Miehelle ei tuokaan oikein käy perustelusta. En ole koskaan kuullut miehen lesoavan noilla asioilla. Ne on aina tyyliin "muija halus tammiparketin". Sen sijaan miehellä olisi yksin asuessaan mahdollisuus farmarikotteron sijasta hankkia vaikka urheiluauto. Niillä miehet lesoaa.
Jokainen tietysti tekee omat valintansa ja suostuu kohtaloonsa, mutta aika ikävästi kohtelette miehiänne minusta.

[/quote]

Kiitos! Mie nauran siulle, jotta kylet paukkuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan