Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lopetin täysin mieheni "äitinä olemisen" ja seuraukset alkavat kypsyä :D

Vierailija
10.10.2014 |

Elämme jännittäviä aikoja!

Päätin tuossa parisen viikkoa sitten, etten ole enää mieheni äiti ja sitä myöden lopetin kaiken ns. passaamisen ja "nalkuttamisen".

Jos mies jättää tavaroitaan ns. vääriin paikkoihin (esim. jätti vasaran keskelle eteisen lattiaa kun käytti sitä johonkin tietokonehommaansa) niin en siivoa niitä oikeille paikoilleen vaan laitan ne miehen työpöydälle tms miehen "omalle alueelle".

En enää myöskään osta hänelle hänen käyttämiään hygieniatuotteita ja omanikin olen siirtänyt "piiloon" (eri paikkaan), jotta hän ei voi tapansa mukaan siirtyä käyttämään minun tuotteitani omiensa loputtua kun ei saa aikaiseksi ostaa uusia.

Maksan itse yhteiset laskut, hänen nimellään tulevista en kysele yhtään mitään. Saa nähdä koska alkaa perintäkirjeet putoilla koska yleensä hän maksaa omat laskunsa vasta kun kyselen moneen otteeseen. Silloinkin hän hermostuu kun muka "tekee kaiken väärin" kun minä nalkutan, vaikka totuus on, ettei hän tee yhtään mitään ja joutuu aikamoiseen kiipeliin jos ei ala hoitaa hommiaan ilman että minä pidän huolen ja muistutan. Mutta sori, se on loppu nyt :D

Hänellä on myös tapana kasata likaiset vaatteet työtuolilleen. Ennen aina tämän 4 vuotta kestäneen suhteen aikana tasaisin väliajoin joko itse otin siitä likaiset vaatteet pois ja vein pyykkiin tai sanoin hänelle asiasta (monta kertaa) kunnes hän lopulta itse vei ne pyynnöstä pesuun. Nyt en ole sanonut sanallakaan asiasta ja tilanne on se, että miehellä taitaa olla enää yksi ainoa puhdas paita kaapissa jäljellä, kaikki muut vaatteet ovat likasena tuolilla. Hän ei tajua tehdä asialle mitään, vaikka välillä nostan lattialle pudonneita vaatteita takaisin siihen tuolille ja mikä uskomattominta: hän ISTUU nykyään sen vaatekasan päällä käyttäen vain tuolin reunaa. Hän ei siis edes enää mahdu kunnolla sille tuolille, mutta SILTI hän ei tajua(???) viedä niitä p*skaisia vaatteita siitä pois. Seuraan suurella mielenkiinnolla, miten tämä tuoliepisodi päättyy...

Eli jos samat asiat suhteessa häiritsee mitkä minua häiritsi, niin suosittelen tälläistä testiä ja asennetta kaikille teille! Tässä oppii lisää todella paljon sekä kumppanistaan, että myös itsestään! :D

Kommentit (993)

Vierailija
321/993 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 23:26"]

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 22:46"]

Jos aikuinen ihminen ei osaa laskujaan maksaa, on ehkä vähän syytäkin oppia se kantapään kautta.

[/quote]

Minä en oikein ymmärrä tällaista ajattelutapaa. Minun mieheni kuuluu näihin, joita ei laskujen maksu kiinnosta. Seurusteluaikoina, kun lajittelin hänen papereitaan, näin enemmän muistutuskirjeitä kuin koskaan. Itse en ole ensimmäistäkään saanut. Naimisiin mentyämme järjestelimme raha-asiat niin, että minä hoidan kaiken maksuliikenteen ja mitään ongelmia ei sen suhteen ole ollut. Mies ei ole mikään tuhlaaja eikä holtiton rahankäyttäjä, mutta häntä ei vaan juoksevien asioiden hoitaminen jaksa kiinnostaa. 

Minua puolestaan ei jaksa ruuanlaitto kauheasti kiinnostaa. Teen helppoja pöperöitä ja tyydyn niihin, ne kelpaavat minulle aivan hyvin. Mies taas on nirsompi ja vaatii ruualtaan enemmän. Niinpä hän on se, joka toimii pääkokkina silloin kun tehdään perheelle ruokaa. Usein hän kokkaa yksinkin, joskus minä ja tyttö ollaan keittiöapulaisina. Minä hoidan sitten enemmän tiskejä, miestä taas ne eivät niin jaksa kiinnostaa.

Eikö ole ihan luontevaa, että hommat jaetaan kykyjen ja taipumusten mukaan? Tärkeintä kai on, että ne tulee tehtyä ja että kaikki osallistuvat? Jos minä maksan laskuja mielelläni, niin miksi minut pitäisi pakottaa kauhan varteen? Tai mies pakottaa laskujen maksuun, jos hän viihtyy paremmin kauhan varressa?

[/quote]

Eihän tässä kukaan ole ehdottanut kotitöiden jakamista viikko-viikko vuoroihin. Kyllä, tärkeintä on että kaikki tulee tehtyä ja kaikki osallistuvat. Tässä vaan ap:n mies ei osallistu kodin siivoukseen, pyykkäämiseen ja mitä muuta jättää tekemättä. Aika vähäistä vaikuttaa olevan mihin osallistuu. Suostuisitko itse siihen että sinä tekisit 99% kotitöistä ja mies ei mitään koska se ei häneltä suju?

Vierailija
322/993 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en katselisi hetkeäkään miestä, joka ei osallistu kotitöiden tekemiseen ja siitö myös infosin avomiestäni ennen kuin muutimme yhteen. Meillä onneksi homma toimii, mies tekee ruuat, minä pyykkään ja siivoamme yhdessä. Mistään ns. miesten töistä on turha puhua. Lamput ja sulakkeet osaan minäkin vaihtaa, asumme kerrostalossa joten ei lumitöitä tai ruohonleikkuuta (osaisin kyllä ihan itsekin tarttua lumikolaan), minulla om auto miehelläni ei joten jos siihen tulee jotain häikkää ajan sen korjaamoon, sama pätee tietokoneissa, ei niitä meillä kotona aleta korjaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/993 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHAHA, nää on näitä pariskuntia, joita näin lauantaiaamuisin näkee yhdessä kävelylenkillä lastensa kanssa; Mies viipottaa kortsu päässä lastenrattaita työntäen joku värikäs ulkoilutakki päällä. 

Tai vaihtoehtoisesti ovat kauppareissulla paikallisessa Prismassa; C-max tai joku farmari perheruutuun ja isi juoksee sinne tänne ryntäilevien kakaroiden perässä pisin parkkipaikkaa tennarit jalassa. 

Sori ei tuu mitään. Mieluummin elän loppuelämäni yksin kuin alan tuollaiseksi mieheksi. Ei vaan ikinä pystyis. En minäkään mikään alfa ole, mutta rajansa ne on betallakin - ennen kuin lipsuu gamman puolelle. 

Vierailija
324/993 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 11:35"]

HAHAHA, nää on näitä pariskuntia, joita näin lauantaiaamuisin näkee yhdessä kävelylenkillä lastensa kanssa; Mies viipottaa kortsu päässä lastenrattaita työntäen joku värikäs ulkoilutakki päällä. 

Tai vaihtoehtoisesti ovat kauppareissulla paikallisessa Prismassa; C-max tai joku farmari perheruutuun ja isi juoksee sinne tänne ryntäilevien kakaroiden perässä pisin parkkipaikkaa tennarit jalassa. 

Sori ei tuu mitään. Mieluummin elän loppuelämäni yksin kuin alan tuollaiseksi mieheksi. Ei vaan ikinä pystyis. En minäkään mikään alfa ole, mutta rajansa ne on betallakin - ennen kuin lipsuu gamman puolelle. 

[/quote]

Höpö höpö. Meillä mies nukkuu yhä kun meni eilen pitkään livebändin keikalla. Koti on siisti ja molemmat hoitavat osuutensa kotitöistä ilman riitaa. Mun ei tarvi miestä komentaa. Ollaan urbaaneja, suht boheemeja ja lapsettomia.

Vierailija
325/993 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 11:20"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 00:03"]

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 23:58"][quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 23:17"] Meidän huushollissa on kolme teini-ikäistä poikaa, mies ja minä. Jokaisella on oma pyykkikori, ollut jo vuosia, joten jokainen huolehtii omista pyykeistään, sisältäen pyyhkeet ja petivaatteet (toki miehen kanssa vaihdamme petivaatteet aina samaan aikaan, koska jaamme saman sängyn). Samoin jokainen huolehtii omista tavaroistaan ja huoneittensa siisteydestä (lisäksi meillä käy siivooja kerran viikossa). Tämä järjestely on ollut voimassa siitä saakka, kun pojat olivat alakouluikäisiä. Koti on aina suht siisti, eikä minun tarvitse stressata muiden tekemisillä tai tekemättä jättämisillä. En ole koskaan oppinut nalkuttamaan, eikä siihen ole edes tarvetta, vaikka neljän miespuoleisen henkilön kanssa asunkin. Minulla ei todellakaan ole aikaa eikä halua eikä tarvetta alkaa korjaamaan muiden sotkuja, kukin hoitakoon omansa. Suosittelen! Ainoastaan keittiössä työt jaetaan miten sattuu. Muuten ollaan kuin ellun kanat. Olen itse mukavuuteen ja laiskuuteen taipuvainen (kaiken kiireen keskellä), joten homma toimii todella hyvin. [/quote]   Sunlaisten naisten pitäisi saada mitali. Noista pojist kasvaa normaalisti omat asiansa hoitavia miehiä, jotka eivät tulevia puolisojaan passuuta.     [/quote] Eipä taida nöösipojilla paljon puolisoja näkyä. Elleivät homoja ole. T. "asiansa normaalisti hoitava mies"

[/quote]

Naiset eivät kaipaa kotona asiansa normaalisti hoitavaa miestä. Alfa-uros saa naisen, vaikkei osaisikaan siivota.

[/quote]

Nykyaikainen nainen haluaa rinnalleen miehen, joka kykenee hoitamaan myös kotityöt. Se, miten ne sitten jaetaan, on jokaisen parisuhteen sisäinen asia. Minä ainakin katson tekeväni omille pojilleni palveluksen opettamalla heidät huolehtimaan itsestään ja huushollistaan, pesemään pyykit ja kokkaamaan ruokaa. Se ei mitenkään ole pois heidän miehisyydestään, vaikka täällä joku (mies?) yrittääkin niin väittää.

Mitä poikiini tulee, niin eivät he ole "nöösipoikia" (mitä se ikinä tarkoittaakaan) eivätkä homoja (ainakaan tällä hetkellä tyttöystävistä päätellen). Ihan tavallisia nuoria miehenalkuja, jotka ovat jo vuosia osanneet huolehtia hygieniastaan, siivota huoneensa, hoitaa pyykkinsä, tyhjentää ja täyttää tiskikoneen, keittää kahvit ja kokkailla ruokaa. Kaiken muun "miehisen" puuhan ohessa.

T. 57

Vierailija
326/993 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman parisuhdetta pääsee vähemmällä!

Vierailija
327/993 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 11:20"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 00:03"]

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 23:58"][quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 23:17"] Meidän huushollissa on kolme teini-ikäistä poikaa, mies ja minä. Jokaisella on oma pyykkikori, ollut jo vuosia, joten jokainen huolehtii omista pyykeistään, sisältäen pyyhkeet ja petivaatteet (toki miehen kanssa vaihdamme petivaatteet aina samaan aikaan, koska jaamme saman sängyn). Samoin jokainen huolehtii omista tavaroistaan ja huoneittensa siisteydestä (lisäksi meillä käy siivooja kerran viikossa). Tämä järjestely on ollut voimassa siitä saakka, kun pojat olivat alakouluikäisiä. Koti on aina suht siisti, eikä minun tarvitse stressata muiden tekemisillä tai tekemättä jättämisillä. En ole koskaan oppinut nalkuttamaan, eikä siihen ole edes tarvetta, vaikka neljän miespuoleisen henkilön kanssa asunkin. Minulla ei todellakaan ole aikaa eikä halua eikä tarvetta alkaa korjaamaan muiden sotkuja, kukin hoitakoon omansa. Suosittelen! Ainoastaan keittiössä työt jaetaan miten sattuu. Muuten ollaan kuin ellun kanat. Olen itse mukavuuteen ja laiskuuteen taipuvainen (kaiken kiireen keskellä), joten homma toimii todella hyvin. [/quote]   Sunlaisten naisten pitäisi saada mitali. Noista pojist kasvaa normaalisti omat asiansa hoitavia miehiä, jotka eivät tulevia puolisojaan passuuta.     [/quote] Eipä taida nöösipojilla paljon puolisoja näkyä. Elleivät homoja ole. T. "asiansa normaalisti hoitava mies"

[/quote]

Naiset eivät kaipaa kotona asiansa normaalisti hoitavaa miestä. Alfa-uros saa naisen, vaikkei osaisikaan siivota.

[/quote]

Se on kumma kun tuttavapiirissäni ei ole puolisoina yhtään näitä "alfa-uroksia". Vaan tavallisia, hyviä miehiä jotka hoitavat oman osuutensa ja nainen hoitaa oman osuutensa. 

Miehille varmaan eniten hallaa tekevät nämä "alfa-uros"-vakuuttelijat. He luovat miestenkin mieliin sen masentavan kuvan, että normaali mies ei kelpaa, syövät miesten itsetuntoa. No kyllä pääsääntöisesti vaan kelpaa. Joo, en kiellä sitä, että välillä voi joku hyväkin mies jäädä ilman kumppania. Ihan samoin kuin voi jäädä hyvä nainenkin. Joskus vaan on ihan todella paska tuuri. Mutta kun katselen näitä tuttaviani, tavallisia perustyyppejä, jotka hoitavat  tavalliset työnsä (ja heidän puolisonsa hoitaa oman työnsä) ja yhdessä hoitavat kodin ja mahdolliset lapset. Niin ovatpa vaan pariutuneet. Tavallisen näköisiä janttereita kaikki, ei mitään mallipoikia tai karskeja alfa-uroksia. 

Vierailija
328/993 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi mies näköjään hakee vahvistusta omille toiveilleen ja haluaa yllyttää meitä naisia kehumaan kaltaisiaan miehiä. Se on ihan ok mutta kokeile ensi kerralla olla rehellinen ja avoin vaikuttimissasi. Positiivisuuden kautta!

Vierailija
329/993 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan, että minusta huolehditaan. Onko se liikaa vaadittu :(

Vierailija
330/993 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 12:18"]

[/quote]

Minä en ainakaan huolehtisi sinusta eli mun mielestä joo. N26

Vierailija
331/993 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 22:33"]

Päätin tuossa parisen viikkoa sitten, etten ole enää mieheni äiti ja sitä myöden lopetin kaiken ns. passaamisen ja "nalkuttamisen".

Jos mies jättää tavaroitaan ns. vääriin paikkoihin (esim. jätti vasaran keskelle eteisen lattiaa kun käytti sitä johonkin tietokonehommaansa) niin en siivoa niitä oikeille paikoilleen vaan laitan ne miehen työpöydälle tms miehen "omalle alueelle".

En enää myöskään osta hänelle hänen käyttämiään hygieniatuotteita ja omanikin olen siirtänyt "piiloon" (eri paikkaan), jotta hän ei voi tapansa mukaan siirtyä käyttämään minun tuotteitani omiensa loputtua kun ei saa aikaiseksi ostaa uusia.

Maksan itse yhteiset laskut, hänen nimellään tulevista en kysele yhtään mitään. Saa nähdä koska alkaa perintäkirjeet putoilla koska yleensä hän maksaa omat laskunsa vasta kun kyselen moneen otteeseen. Silloinkin hän hermostuu kun muka "tekee kaiken väärin" kun minä nalkutan, vaikka totuus on, ettei hän tee yhtään mitään ja joutuu aikamoiseen kiipeliin jos ei ala hoitaa hommiaan ilman että minä pidän huolen ja muistutan. Mutta sori, se on loppu nyt :D

Hänellä on myös tapana kasata likaiset vaatteet työtuolilleen. Ennen aina tämän 4 vuotta kestäneen suhteen aikana tasaisin väliajoin joko itse otin siitä likaiset vaatteet pois ja vein pyykkiin tai sanoin hänelle asiasta (monta kertaa) kunnes hän lopulta itse vei ne pyynnöstä pesuun. Nyt en ole sanonut sanallakaan asiasta ja tilanne on se, että miehellä taitaa olla enää yksi ainoa puhdas paita kaapissa jäljellä, kaikki muut vaatteet ovat likasena tuolilla. Hän ei tajua tehdä asialle mitään, vaikka välillä nostan lattialle pudonneita vaatteita takaisin siihen tuolille ja mikä uskomattominta: hän ISTUU nykyään sen vaatekasan päällä käyttäen vain tuolin reunaa. Hän ei siis edes enää mahdu kunnolla sille tuolille, mutta SILTI hän ei tajua(???) viedä niitä p*skaisia vaatteita siitä pois. Seuraan suurella mielenkiinnolla, miten tämä tuoliepisodi päättyy...

Eli jos samat asiat suhteessa häiritsee mitkä minua häiritsi, niin suosittelen tälläistä testiä ja asennetta kaikille teille! Tässä oppii lisää todella paljon sekä kumppanistaan, että myös itsestään! :D

[/quote]

Järkyttävää. Tajusin, että meillä asuu miehesi "identtinen kaksonen".

Vierailija
332/993 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 12:24"]

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 22:33"]

[/quote]

Järkyttävää. Tajusin, että meillä asuu miehesi "identtinen kaksonen".

[/quote]

Rinnakkaisketju pystyyn ja projektin etenemistä vertaamaan! :D

Vierailija
333/993 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä ymmärsinkö mä väärin, kun käsitin että ap silti esim. hoitaa tiskit muuten, eli miehen tehtävä on vaan tuoda ne tiskinsä hoidettavaksi. Tai että ap pesee pyykit ja miehen tehtävä on vaan tuoda ne pyykit pyykkikoriin. Tai että ap siivoaa yhteiset tilat ja miehen tehtävä on siivota vain "oma huoneensa" ja omat sotkunsa. Jos asia on näin, niin mun mielestä roolit ovat edelleen äidin ja lapsen roolit. Yleensähän se on niin, että lapsi hoitaa oman huoneensa ja omat sotkunsa ja äiti kaiken muun.

Vierailija
334/993 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 12:20"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 12:18"]

[/quote]

Minä en ainakaan huolehtisi sinusta eli mun mielestä joo. N26

[/quote]

Olet ehkä psykopaatti tai ainakin narsisti, joten en sinua haluaisikaan minusta huolehtimaan. 

Vierailija
335/993 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 08:26"]

Muista samaan aikaan lisätä miehen kehumista ja tarjoa villiä seksiä ja suuseksiä tavallista useammin.

[/quote]

Siis miestäkö pitäisi normaaleista aikuisen arkiaskareista oikein palkita. Jos mies asuisi yksin, niin pitääkö sen ottaa itse itseltään suihin 'palkinnoksi' vaikka omien tiskiensä tiskaamisesta. Herää todellisuuteen!

Vierailija
336/993 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap odottaa, että tästä lähin mies tekee kaiken mutta ap ei mitää. Onhan mies sentään korjannut esim. tietokonetta tai muutakin, kun kerran on vasara ollut käytössä.

En voi ymmärtää ap:n käytöstä, en entistä enkä nykyistä. Ap kuvittelee elävänsä kämppiksen kanssa, ei liitossa.

Meillä käydään yhdessä kaupassa, ja silloin mies voi hakea kärryyn hygieniatuotteensa, jos sellainen on päässyt kotona loppumaan. Meillä kaikki laskut maksetaan yhteisestä tilistä, jolle menee automaattisesti kummankin palkasta osa. Minäkin kun luen sitä lehteä, joka on miehen nimiin tilattu, tai ajan välillä miehen autoa tai vien roskapussin ulkoroskikseen, josta miehen nimellä laskuttava roskayhtiö sen hakee edelleen pois. Kun laitan pyykkiä koneeseen, sanon miehelle, että nyt menee värillistä pyykkiä pesuun, ja mies tuo sitten kasoistaan vaatteensa. Kaikki tämä toimii myös toisin päin.

Mies tekee paljon asioita, jotka minulta jäisivät tyystin tekemättä. En minä osaa vaihaa autooni suodattimia tai edes polttimoita. En minä jaksa täysiä multakuormia kottikärryllä työntää, kun haluan uusia kukkamaata. Mies tekee haluamaani ruokaa, kun pyydän (en ole kovin hyvä pihvinpaistaja).

Ap kuvittelee saavansa rusinat pullasta. Hänen kannattaisi tehdä listaa siitä, mitä kaikkea mies tekee hänen ja yhteisen elämän hyväksi. Ei se mieskään hänen isänsä ole, oletettavasti.

Vierailija
337/993 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 12:49"]

Ap odottaa, että tästä lähin mies tekee kaiken mutta ap ei mitää. Onhan mies sentään korjannut esim. tietokonetta tai muutakin, kun kerran on vasara ollut käytössä.

En voi ymmärtää ap:n käytöstä, en entistä enkä nykyistä. Ap kuvittelee elävänsä kämppiksen kanssa, ei liitossa.

Meillä käydään yhdessä kaupassa, ja silloin mies voi hakea kärryyn hygieniatuotteensa, jos sellainen on päässyt kotona loppumaan. Meillä kaikki laskut maksetaan yhteisestä tilistä, jolle menee automaattisesti kummankin palkasta osa. Minäkin kun luen sitä lehteä, joka on miehen nimiin tilattu, tai ajan välillä miehen autoa tai vien roskapussin ulkoroskikseen, josta miehen nimellä laskuttava roskayhtiö sen hakee edelleen pois. Kun laitan pyykkiä koneeseen, sanon miehelle, että nyt menee värillistä pyykkiä pesuun, ja mies tuo sitten kasoistaan vaatteensa. Kaikki tämä toimii myös toisin päin.

Mies tekee paljon asioita, jotka minulta jäisivät tyystin tekemättä. En minä osaa vaihaa autooni suodattimia tai edes polttimoita. En minä jaksa täysiä multakuormia kottikärryllä työntää, kun haluan uusia kukkamaata. Mies tekee haluamaani ruokaa, kun pyydän (en ole kovin hyvä pihvinpaistaja).

Ap kuvittelee saavansa rusinat pullasta. Hänen kannattaisi tehdä listaa siitä, mitä kaikkea mies tekee hänen ja yhteisen elämän hyväksi. Ei se mieskään hänen isänsä ole, oletettavasti.

[/quote]

Luojan kiitos on näköjään normaaleitakin naisia olemassa!

Vierailija
338/993 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ja sitten sitä lukutaitoa kehiin. Mieshän nimenomaan ei osta itselleen uusia hygieniatuotteita, kun vanhat loppuvat, siis mene kauppaan ja osta tarvikkeitaan. AP:nko tässä pitäisi olla vetoapuna, että mies saa saippuaa kainaloihinsa?

AP edelleen tiskaa ja pyykkää, mies ei vain vaivaudu järjestämään likaamiansa tiskejä tai vaatteita niille tarkoitettuihin paikkoihin, vaan olettaa, että hänen perässään kuljetaan ja joku muu noukkii kalsarit ja paidat ja kahvimukit ja mitä vielä.

Vierailija
339/993 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 12:55"]

[/quote]

Luojan kiitos on näköjään normaaleitakin naisia olemassa!

[/quote]

Tuo kirjoittaja vaikuttaa lähinnä naiselta, jolta ei suju luetun ymmärtäminen. Ajatelkaa nyt tätä lausetta: "Ap odottaa, että tästä lähin mies tekee kaiken mutta ap ei mitää." Voi tätä keskustelun tasoa :-)

Vierailija
340/993 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 11:14"]

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 23:02"]

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 22:40"]Minäkin kyllä ärsyynnyn välillä samanlaisista asioista puolisossani. Mutta! On sillä  hyvätkin puolensa, en osaa hoitaa mitään autoon liittyvää, en jaksa ajaa nurmikkoa/tehdä lumitöitä, en ymmärrä tietokoneista tai teknisistä laitteista juuri mitään yms. Tiedän että miestä ehkä vähän ärsyttää sitten taas just noi jutut. Mutta toinen tosiamme sietäen ja auttaen tässä eteenpäin mennään. [/quote] On vähän eri asia, jos mies vaihtaa kaksi kertaa vuodessa auton renkaat, kerran vuodessa joutuu jotain ruohonleikkurille tekemään yms KUIN että nainen joutuu hoitamaan kotityöt vuoden jokaisena päivänä.

[/quote]

Autonhuolto, tietokoneongelmat, lumityöt, ruohonleikkuu...Tämä kaikkiko mielestäsi vaatii vain yhden päivän vuodessa?

[/quote]

Auto: öljyt 2x/vuosi, renkaat 2x/vuosi.

Tietokoneongelmat: No... Tämä oma koneeni esimerkiksi on temppuillut 2v aikana 1 kerran. En tiedä teidän koneesta.

Lumityöt: Oletettava sesonki joulu - maaliskuu, heitän reippaasti yläkanttiin: lumitöitä on n. 90 kertaa eli kerran päivässä 3kk ajan.

Ruohonleikkuu: Kerran, puolitoista viikossa 3,5kk ajan. Eli optimistinen arvio 15 kertaa kesän aikana.

Tällä laskelmalla saamme miehille vuodessa noin 120 päivänä kotitöitä. Mitenhän loput 245 päivää sitten.....