Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin täysin mieheni "äitinä olemisen" ja seuraukset alkavat kypsyä :D

Vierailija
10.10.2014 |

Elämme jännittäviä aikoja!

Päätin tuossa parisen viikkoa sitten, etten ole enää mieheni äiti ja sitä myöden lopetin kaiken ns. passaamisen ja "nalkuttamisen".

Jos mies jättää tavaroitaan ns. vääriin paikkoihin (esim. jätti vasaran keskelle eteisen lattiaa kun käytti sitä johonkin tietokonehommaansa) niin en siivoa niitä oikeille paikoilleen vaan laitan ne miehen työpöydälle tms miehen "omalle alueelle".

En enää myöskään osta hänelle hänen käyttämiään hygieniatuotteita ja omanikin olen siirtänyt "piiloon" (eri paikkaan), jotta hän ei voi tapansa mukaan siirtyä käyttämään minun tuotteitani omiensa loputtua kun ei saa aikaiseksi ostaa uusia.

Maksan itse yhteiset laskut, hänen nimellään tulevista en kysele yhtään mitään. Saa nähdä koska alkaa perintäkirjeet putoilla koska yleensä hän maksaa omat laskunsa vasta kun kyselen moneen otteeseen. Silloinkin hän hermostuu kun muka "tekee kaiken väärin" kun minä nalkutan, vaikka totuus on, ettei hän tee yhtään mitään ja joutuu aikamoiseen kiipeliin jos ei ala hoitaa hommiaan ilman että minä pidän huolen ja muistutan. Mutta sori, se on loppu nyt :D

Hänellä on myös tapana kasata likaiset vaatteet työtuolilleen. Ennen aina tämän 4 vuotta kestäneen suhteen aikana tasaisin väliajoin joko itse otin siitä likaiset vaatteet pois ja vein pyykkiin tai sanoin hänelle asiasta (monta kertaa) kunnes hän lopulta itse vei ne pyynnöstä pesuun. Nyt en ole sanonut sanallakaan asiasta ja tilanne on se, että miehellä taitaa olla enää yksi ainoa puhdas paita kaapissa jäljellä, kaikki muut vaatteet ovat likasena tuolilla. Hän ei tajua tehdä asialle mitään, vaikka välillä nostan lattialle pudonneita vaatteita takaisin siihen tuolille ja mikä uskomattominta: hän ISTUU nykyään sen vaatekasan päällä käyttäen vain tuolin reunaa. Hän ei siis edes enää mahdu kunnolla sille tuolille, mutta SILTI hän ei tajua(???) viedä niitä p*skaisia vaatteita siitä pois. Seuraan suurella mielenkiinnolla, miten tämä tuoliepisodi päättyy...

Eli jos samat asiat suhteessa häiritsee mitkä minua häiritsi, niin suosittelen tälläistä testiä ja asennetta kaikille teille! Tässä oppii lisää todella paljon sekä kumppanistaan, että myös itsestään! :D

Kommentit (993)

Vierailija
281/993 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä testasin kerran kyllästyttyäni tuota ap:n tapaa. Mun mies siis jättää aina astiat pöytään tai tiskipöydälle tai altaaseen, ei ikinä laita ilman käskyä astianpesukoneeseen. Lisäksi jättää kaikki roskat niille sijoilleen tai tunkee niitä niihin joka puolelle jättämiinsä astioihin. Kerran päätin sitten etten tee enää mitään, eiköhän se opi. Siirsin pöydässä vaan aina miehen paikalle kaikki sen jätämät asiat. Lopulta siinä oli kaljapulloja, laseja joissa oli roskia, tyhjentyneitä ruokapakkauksia, opiskelupapereita, lääkepaketteja jne jne valtavana röykkiönä niin, ettei siihen enää mahtunut. Mitä tapahtui? Ei ruvennut mies siivoamaan vaan siirtyi istumaan mun paikalle, ja sitä sotkemaan. Koko jutusta ei siis ollut mitään hyötyä ja jouduin vaan kattelemaan sitä paskakasaa syödessäni.

Vierailija
282/993 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap! Minkälainen kaaos teidän kodissanne tällä hetkellä on ja onko mies reagoinut mitenkään sotkuun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/993 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mielenkiintoista. Meillä vaimo on se joka jättää vaatteita eri puolille kämppää. Tällä hetkellä niitä kasoja on eri huoneissa viidellä tuolilla. Ei niitä saa järjestää eikä laittaa pesukoneeseen.

Vierailija
284/993 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ hei, älä heijasta omaa tilannettasi muihin, joihin se ei päde. Jos sun mielestä toisen passaaminen on normaalia niin otan osaa, mut mene pois.

Vierailija
285/993 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tänne kuuluu? :)

Vierailija
286/993 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 12:09"]

[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 12:39"]

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 23:55"]

[quote author="Vierailija" time="17.10.2014 klo 20:21"]

Hei pliis, nyt vähän rotia noihin ns. miesten hommiin! Renkaat vaihdetaan kaksi kertaa vuodessa. Oikealla asenteella ja hyvillä työkaluilla yhteen autoon ei saa sutattua edes tuntia, vaikka pitäisi kahvitauon. Eksä tapasi jotain inistä renkaidenvaihdosta. Sanoin että fine ja kävin vaihdattamassa renkaat rengasliikkeessä. Kesti 10 minuuttia ja maksoi parikymppiä. Siihen loppuikin sitten sen vätyksen "miesten" töiden lista...

[/quote]

Mikset siis itse vaihtanut renkaita?

[/quote]

Olen eri henkilö, mutta minä olen joutunut itse vaihtamaan autonrenkaat omaan autooni. Myöskään kotitöihin tai ruuanlaittoon EX ei osallistunut. Käytti kaiken energiansa nalkuttamiseen ja kaljan ryystämiseen.

[/quote]

Oikein OMAAN autoon olet JOUTUNUT vaihtamaan ITSE renkaat :D Anteeksi, ei ole tarkoitus olla inhottava. Mua vaan itseä ärsyttää se, ollaan miestä vaatimassa tekemään "miesten hommat", muttei itse opetella niitä. Samalla kun miehen täytyy opetella "naisten hommat", eli siis tiskauksen, pyykkäämisen, siivoamisen. Tietysti sellaisen on hyvä homma hoitaa, joka sen osaa paremmin, mutta minusta on vähän kohtuutonta syyllistää miestä, jos jotain ei itsekään osaa tehdä (tai huvittaisi tehdä).

Ymmärrän toki sen, jos on luvannut jo tehdä jotain ja sitten sitä odotellessa... Mutta että kenenkään tekemää työtä (oli se sitten renkaanvaihto tai ompeleminen näin kärjistetysti), ei saisi mun mielestä vähätellä, jos sitä ei osaa itsekään tehdä.

Tää on vähä OT, jatkakaa aiheesta! Mukavaa loppusyksyä :)

[/quote] Pikku juttu vaan. Kirjoittaja, jolle huudat, tiskasi ja teki kotityöt edelleen. Mies ei niitä hoitanut. Sen sijaan autonrenkaat, oli kirjoittajan oma joo, mutta mies ei niitä joka tapauksessa hoitanut. Autonrenkaisiin voisi verrata vaikka miehen pyykkejä, kukahan ne hoiti :DD. Niin että älä viitsi.

Vierailija
287/993 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
288/993 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 22:33"]Elämme jännittäviä aikoja!

Päätin tuossa parisen viikkoa sitten, etten ole enää mieheni äiti ja sitä myöden lopetin kaiken ns. passaamisen ja "nalkuttamisen".

Jos mies jättää tavaroitaan ns. vääriin paikkoihin (esim. jätti vasaran keskelle eteisen lattiaa kun käytti sitä johonkin tietokonehommaansa) niin en siivoa niitä oikeille paikoilleen vaan laitan ne miehen työpöydälle tms miehen "omalle alueelle".

En enää myöskään osta hänelle hänen käyttämiään hygieniatuotteita ja omanikin olen siirtänyt "piiloon" (eri paikkaan), jotta hän ei voi tapansa mukaan siirtyä käyttämään minun tuotteitani omiensa loputtua kun ei saa aikaiseksi ostaa uusia.

Maksan itse yhteiset laskut, hänen nimellään tulevista en kysele yhtään mitään. Saa nähdä koska alkaa perintäkirjeet putoilla koska yleensä hän maksaa omat laskunsa vasta kun kyselen moneen otteeseen. Silloinkin hän hermostuu kun muka "tekee kaiken väärin" kun minä nalkutan, vaikka totuus on, ettei hän tee yhtään mitään ja joutuu aikamoiseen kiipeliin jos ei ala hoitaa hommiaan ilman että minä pidän huolen ja muistutan. Mutta sori, se on loppu nyt :D

Hänellä on myös tapana kasata likaiset vaatteet työtuolilleen. Ennen aina tämän 4 vuotta kestäneen suhteen aikana tasaisin väliajoin joko itse otin siitä likaiset vaatteet pois ja vein pyykkiin tai sanoin hänelle asiasta (monta kertaa) kunnes hän lopulta itse vei ne pyynnöstä pesuun. Nyt en ole sanonut sanallakaan asiasta ja tilanne on se, että miehellä taitaa olla enää yksi ainoa puhdas paita kaapissa jäljellä, kaikki muut vaatteet ovat likasena tuolilla. Hän ei tajua tehdä asialle mitään, vaikka välillä nostan lattialle pudonneita vaatteita takaisin siihen tuolille ja mikä uskomattominta: hän ISTUU nykyään sen vaatekasan päällä käyttäen vain tuolin reunaa. Hän ei siis edes enää mahdu kunnolla sille tuolille, mutta SILTI hän ei tajua(???) viedä niitä p*skaisia vaatteita siitä pois. Seuraan suurella mielenkiinnolla, miten tämä tuoliepisodi päättyy...

Eli jos samat asiat suhteessa häiritsee mitkä minua häiritsi, niin suosittelen tälläistä testiä ja asennetta kaikille teille! Tässä oppii lisää todella paljon sekä kumppanistaan, että myös itsestään! :D
[/quote] lopetit samalla hänen rakastamisensa. Onneksi minun mieheni on hyvä "isä" minulle.
T:Adhd vaimo
[/quote] siis onko täällä vain katkeria vaimoja vai mistä alapeukut? Todellinen rakkaus on sitä, että tukee toista ja ymmärtää eikä kohtele kaltoin. Apn mies ei ole laiska
[/quote]

Mistä sinä tiedät, ettei ap:n mies ole laiska? Tunnetko hänet, ihan henkilökohtaisesti?

Vierailija
289/993 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu ap, mikä tilanne?

Vierailija
290/993 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
291/993 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, sister! 

Vierailija
292/993 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 07:25"]

Kostaminen on parisuhteen parhautta!

[/quote] Anteeksi voitko tarkentaa minkä asian ap tässä kostaa?? Senkö että mies on vuosia käyttänyt henkisesti hyväkseen "mun pitää saada olla vauva, sun pitää olla äiti"?Jos sellaiselle sanoo ei niin aikuisten kielellä se ei ole kostamista, lapsimiesten ja lapsinaisten mielestä varmaan onkin.

Vierailija
293/993 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä oli trolli niin ei mitenkään.

Vierailija
294/993 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.11.2014 klo 21:05"]Jos tämä oli trolli niin ei mitenkään.
[/quote]
Olkoot hitto trolli! :D mitä se sun persettä kutittaa?!?
Voisin itsekin ottaa ap:sta mallia.

Vierailija
295/993 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee, ap?

Vierailija
296/993 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.11.2014 klo 17:19"]

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 06:46"]:D Tuli ihan ex mieleen ketjua lukiessa. Oltiin vasta tovi asuttu yhdessä, kun hermostuin huolrhtimaan kaikesta yksin. Lakkasin pesemästä miehen pyykkejä. Tulos: mieheltä loppui puhtaat kalsarit, ja niinkuin vamaan kaikki muutkin miehet olisivat loogisesti toimineet, niin exäkin päätti leikata pitkistä kalsareista puntit pois. Voi luoja! Terkkuja tutuille! [/quote] Minun mieheni kuivasi aamulla kalsareitaan hiustenkuivaajalla. :D

[/quote]

Mun mies kuivasi kalsareita uunissa, kun eräänä aamuna tajus, ettei puhtaita ole, ja pesi lavuaarissa.

Vierailija
297/993 |
30.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miten menee?

Vierailija
298/993 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä jätin silloisen avopuolisoni, yksi suurista syistä oli jatkuva vitutus miehen saamattomuudesta ja perästävedettävyydestä. Minä opiskelin, kävin töissä, tein kaikki kotityöt ja olin vastuussa kaikista käytännön asioista - mies istui tietokoneella, haki töitä vain jos minä etsin ilmoitukset ja kerroin mitä hakemukseen kirjoitetaan (sai jopa oman alan vakipaikan mutta irtisanoutui heti!). Ei osannut tehdä yhtään mitään oma-aloitteisesti eikä kyllä pyynnöstäkään. Vielä viimeinen pisara oli se, että erokeskusteluja käydessä kysyin mieheltä mitä hän rakastaa minussa, ja vastaus oli että sitä kuinka olen suojamuuri hänen ja maailman välissä.
Aviomieheni ja lasteni isä on aivan eri maata. Pystyn jakamaan vastuun perheen asioista täysin, eikä koko taakka ole minun harteillani. Mies oli hoitovapaallakin lasten kanssa. Kotityöt sujuvat yhteistoimin, eikä niistä riidellä. Mies kokkaa, siivoaa ja hoitaa lapsia eikä se mitenkään vähennä hänen miehisyyttään - itse asiassa hän on hyvin miehekäs ja karismaattinen "johtajatyyppi". Seksielämäkin on aivan loistavaa, toisin kuin tämän eksäni kanssa joka mieluummin istui koneella.
Ja ennen kuin joku lassukka vetää lompakkokortin esiin: minä ja mieheni tienataan lähes prikulleen saman verran. ;)

Vierailija
299/993 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 14:57"]

Mun mies ei ole ainakaan suloinen kun tekee kotitöitä, kiroilee koko ajan, ja nakkelee tavaroita kun imuroi. Tosin minäkin inhoan kotitöitä enkä ole suloinen kun teen jotain työtä. Muuten kyllä tykkään kun mies on alkanut enemmän tehdä kotitöitä, mutta kyllä se stressaa kuunnella sitä jatkuvaa kiroilua, tulee sellainen olo että mies on vihainen mulle. Tosin itsekin saatan olla vihainen kun siivoan, se on jo perinne monessa sukupolvessa, on periytynyt äidiltä tyttärelle. Siivoaminen on oikeastaan parasta silloin kun on yksin.

[/quote]

Huh! Tämä kuvaus vastaa TÄYSIN minun miestäni!! Mulla tulee aina tunne että mieheni on vihainen minulle ja aivankuin hän joutuisi tekemään minun tekemättömiä töitäni!

Vierailija
300/993 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D olette löytäneet toisenne!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä