Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin täysin mieheni "äitinä olemisen" ja seuraukset alkavat kypsyä :D

Vierailija
10.10.2014 |

Elämme jännittäviä aikoja!

Päätin tuossa parisen viikkoa sitten, etten ole enää mieheni äiti ja sitä myöden lopetin kaiken ns. passaamisen ja "nalkuttamisen".

Jos mies jättää tavaroitaan ns. vääriin paikkoihin (esim. jätti vasaran keskelle eteisen lattiaa kun käytti sitä johonkin tietokonehommaansa) niin en siivoa niitä oikeille paikoilleen vaan laitan ne miehen työpöydälle tms miehen "omalle alueelle".

En enää myöskään osta hänelle hänen käyttämiään hygieniatuotteita ja omanikin olen siirtänyt "piiloon" (eri paikkaan), jotta hän ei voi tapansa mukaan siirtyä käyttämään minun tuotteitani omiensa loputtua kun ei saa aikaiseksi ostaa uusia.

Maksan itse yhteiset laskut, hänen nimellään tulevista en kysele yhtään mitään. Saa nähdä koska alkaa perintäkirjeet putoilla koska yleensä hän maksaa omat laskunsa vasta kun kyselen moneen otteeseen. Silloinkin hän hermostuu kun muka "tekee kaiken väärin" kun minä nalkutan, vaikka totuus on, ettei hän tee yhtään mitään ja joutuu aikamoiseen kiipeliin jos ei ala hoitaa hommiaan ilman että minä pidän huolen ja muistutan. Mutta sori, se on loppu nyt :D

Hänellä on myös tapana kasata likaiset vaatteet työtuolilleen. Ennen aina tämän 4 vuotta kestäneen suhteen aikana tasaisin väliajoin joko itse otin siitä likaiset vaatteet pois ja vein pyykkiin tai sanoin hänelle asiasta (monta kertaa) kunnes hän lopulta itse vei ne pyynnöstä pesuun. Nyt en ole sanonut sanallakaan asiasta ja tilanne on se, että miehellä taitaa olla enää yksi ainoa puhdas paita kaapissa jäljellä, kaikki muut vaatteet ovat likasena tuolilla. Hän ei tajua tehdä asialle mitään, vaikka välillä nostan lattialle pudonneita vaatteita takaisin siihen tuolille ja mikä uskomattominta: hän ISTUU nykyään sen vaatekasan päällä käyttäen vain tuolin reunaa. Hän ei siis edes enää mahdu kunnolla sille tuolille, mutta SILTI hän ei tajua(???) viedä niitä p*skaisia vaatteita siitä pois. Seuraan suurella mielenkiinnolla, miten tämä tuoliepisodi päättyy...

Eli jos samat asiat suhteessa häiritsee mitkä minua häiritsi, niin suosittelen tälläistä testiä ja asennetta kaikille teille! Tässä oppii lisää todella paljon sekä kumppanistaan, että myös itsestään! :D

Kommentit (993)

Vierailija
201/993 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 06:46"]:D Tuli ihan ex mieleen ketjua lukiessa. Oltiin vasta tovi asuttu yhdessä, kun hermostuin huolrhtimaan kaikesta yksin. Lakkasin pesemästä miehen pyykkejä.

Tulos: mieheltä loppui puhtaat kalsarit, ja niinkuin vamaan kaikki muutkin miehet olisivat loogisesti toimineet, niin exäkin päätti leikata pitkistä kalsareista puntit pois. Voi luoja!

Terkkuja tutuille!
[/quote]
Minun mieheni kuivasi aamulla kalsareitaan hiustenkuivaajalla. :D

Vierailija
202/993 |
27.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tule kertomaan kuulumiset! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/993 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
204/993 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meni joulunaika?

Vierailija
205/993 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhteessa on tarkotus pitää toisistaan huoli, tarkoittaako se sitä et nainen on joku kotipiika ja mies ei tee muuta ku valita? Katkeria on ne kotirouvat jotka kiltisti leikkii äitiä.

Vierailija
206/993 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaa!!! Ei helvetti kuin hyvä ap :D

Vierailija
207/993 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
208/993 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko homma edistynyt?

Vierailija
209/993 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitettu asiattomaksi. T Varamode

Vierailija
210/993 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän olisi aineksia romaaniin tai ainakin novelliin, ehkä elokuvaankin. Katri M., huomio :D

Vierailija
211/993 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täällä voi tulla tuollaista kommenttia? Mitä jos menee luottotiedot, oot varmaan iteki rasittava välillä, ap on katkera, toivottavasti mieskin sitä ja tätä, hei oikeesti??

Jos aikuinen mies ei osaa laskuja huolehtia, paskaisia pyykkejä edes pyykkikoriin ja odottaa toisen siivoavan kaikki jäljet, niin voi voi.
Vaimon kohteleminen taloudenhoitajana on mielestäni paljon kyseenalaisempaa kuin toisen ylimalkaisen passaamisen lopettaminen. Sitäpaitsi jos mies on kokenut asiat nalkuttamisena, niin luulisi olevan hänkin tyytyväinen.

Vierailija
212/993 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP, ap, onko liitto vielä kasassa? Mikä on miehen kehitysaste?

Vierailija
213/993 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 15:35"]Miten täällä voi tulla tuollaista kommenttia? Mitä jos menee luottotiedot, oot varmaan iteki rasittava välillä, ap on katkera, toivottavasti mieskin sitä ja tätä, hei oikeesti??

Jos aikuinen mies ei osaa laskuja huolehtia, paskaisia pyykkejä edes pyykkikoriin ja odottaa toisen siivoavan kaikki jäljet, niin voi voi.
Vaimon kohteleminen taloudenhoitajana on mielestäni paljon kyseenalaisempaa kuin toisen ylimalkaisen passaamisen lopettaminen. Sitäpaitsi jos mies on kokenut asiat nalkuttamisena, niin luulisi olevan hänkin tyytyväinen.
[/quote]

Vahinko alapeukku! :)

Vierailija
214/993 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten edistyy?

Vierailija
215/993 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut tämän keskustelun suosikkeihini :D todellakin toivon että ap tulee päivittämään jossain vaiheessa!

Vierailija
216/993 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä ketju, tajusin nyt itsekin lopettaa poikaystäväni passaamisen. Hän on siis 19, emme vielä asu yhdessä mutta ennen minulla oli tapana tiskata hänen astiansa, siivota keittiö ja muut tilat jne jne..... En enää muistuta enkä nalkuta enkä jankuta, vuoden sitä tein (että tajuaisi käydä koulun kunnolla) eikä se mitään auttanut, hän jäi luokalleen :-) Ei edes tiedä mikä päivä koulu alkaa, jos ei itse tajua tuollaistakaan asiaa selvittää niin siinähän kärsii.

Vierailija
217/993 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

169 jatkaa. Niin, että älä ylläty jos mies häipyy, kuten minulla ;) Silloin voit onnitella itseäsi ja etsiä paremman! :D

Vierailija
218/993 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 12:18"]

Haluan, että minusta huolehditaan. Onko se liikaa vaadittu :(

[/quote]Oletko vauva? Jos et ole, niin sitten on liikaa vaadittu.

Vierailija
219/993 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,tekstisi on kuin suoraan minun elämästäni. Tota täytyy kyllä ehdottomasti kokeilla! Olen tosi kyllästynyt paapomaan aikuista miestä joka käyttäytyy kuin pikkulapsi! :D 

Vierailija
220/993 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 13:22"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 11:35"]

HAHAHA, nää on näitä pariskuntia, joita näin lauantaiaamuisin näkee yhdessä kävelylenkillä lastensa kanssa; Mies viipottaa kortsu päässä lastenrattaita työntäen joku värikäs ulkoilutakki päällä. 

Tai vaihtoehtoisesti ovat kauppareissulla paikallisessa Prismassa; C-max tai joku farmari perheruutuun ja isi juoksee sinne tänne ryntäilevien kakaroiden perässä pisin parkkipaikkaa tennarit jalassa. 

Sori ei tuu mitään. Mieluummin elän loppuelämäni yksin kuin alan tuollaiseksi mieheksi. Ei vaan ikinä pystyis. En minäkään mikään alfa ole, mutta rajansa ne on betallakin - ennen kuin lipsuu gamman puolelle. 

[/quote]

unohdit nyt, että nämä isät ovat omia lapsiaan siellä vahtimassa. Näitten miesten geenit elävät niissä kakaroissa. Sinun geenisi ovatkin ehkä parhaimmillaan kuollessaan sukupuuttoon.

[/quote]

Älä jauha paskaa. 

Joku alfa (joka ei taatusti mitään pyykimuijaa leiki) ne on siittänyt. 

Ette ole naiset mitenkään meitä miehiä ylevämpiä olentoja. Aika alkukantaiset vaistot teitäkin lopulta ohjaa ja se on varma, että ehkä 10% näistä farmarilla ajavista väritakkimiehistä on lastensa biologisia isiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme