Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Mä haluaisin Siljan takaisin. Sarjan historian paras teini. Mitäköhän koko näyttelijälle kuuluu nykyisin? Olisi kiva nähdä joku kuva hänestä tms.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin Siljan takaisin. Sarjan historian paras teini. Mitäköhän koko näyttelijälle kuuluu nykyisin? Olisi kiva nähdä joku kuva hänestä tms.
Siljahan oli hapannaama ilkeilijä valittaja.
Onko Alissan näyttelijän mainoskyttääjä kenties sama, joka kyttää Violan näyttelijän syömisiä? Vaikuttaa yhtä pakkomielteiseltä touhulta.
Mulla on ikävä Helenan perhepäivällisiä.
Jos Kalle ja Kosonen menee joskus naimisiin, Kallehan voisi kutsua häihin myös Sakun ja Siljan. Olis kiva jos näyttelijät suostuis piipahtamaan edes yhden jakson ajaksi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siljahan oli hapannaama ilkeilijä valittaja.
No just siksi se olikin niin hyvä teinihahmo. Loistavaa näyttelyä, se v-mäinen äänensävykin. Parasta oli sananharkat Sakun kanssa. Kuitenkin sen happaman ulkokuoren alla oli epävarma teini itsetunto-ongelmineen. Salkkareiden nykyhahmot eivät ole yhtä moniulotteisia.
Siljan ja Sakun aikana sentään oli Salineilla ja Laiteloilla ihan oikeeta perhe-elämää. Samoin Sievisillä. Nykyään joskus vaan Nella ja Eva on yhteiskohtauksessa sekä Oliver ja Sebastian.
Parasta oli mielestäni Siljan ja Hannan keskinäinen suhde sekä Siljan ja Aten koominen huumedraama.
Vierailija kirjoitti:
Onko Alissan näyttelijän mainoskyttääjä kenties sama, joka kyttää Violan näyttelijän syömisiä? Vaikuttaa yhtä pakkomielteiseltä touhulta.
Minä olen noista yhteistyöstä joskus täällä maininnut ja voin kertoa, etten ole ainoa vaan näitä huomioita on tullut ainakin yhdeltä toiseltakin, itse luulen että useammalta ihmiseltä. Itse en kuitenkaan Vivin syömisiin ole puuttunut.
Camilla ja Kentsu on mun mielestä yksi sarjan epäloogisimmista pareista.
Vierailija kirjoitti:
En muistanutkaan millainen mulkku Katariina oli näissä jaksoissa :( Kalle-parka
Kerro lisää.
Mä katoin just tänään youtubesta pätkiä Tommista (Siljan mielenterveysongelmainen kaveri joka ihaili Tyyne Puustista) ja siitä kun Ulla laittoi kalan Lauran vessan vesisäiliöön. Todella hauskoja. 😂
Vierailija kirjoitti:
Siljan ja Sakun aikana sentään oli Salineilla ja Laiteloilla ihan oikeeta perhe-elämää. Samoin Sievisillä. Nykyään joskus vaan Nella ja Eva on yhteiskohtauksessa sekä Oliver ja Sebastian.
No tuolloin salkkareissa käsiteltiinkin jollain lailla "normaalia elämää"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muistanutkaan millainen mulkku Katariina oli näissä jaksoissa :( Kalle-parka
Kerro lisää.
Turha tulla kommentoimaan, jos et katso jaksoja. Kai sinä nyt näet, että Katariina käyttäytyi Kallea kohtaan todella tympeästi.
Vierailija kirjoitti:
Siljalla oli lättähiukset
20-vuotias on teini. Eli syksyllä alkavissa uusissa jaksoissa Tale, Sanni, Janne ja Iida ovat teinejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siljalla oli lättähiukset
Nykyiset salkkarinäyttelijäthän on tietysti kaikki täydellisiä...
Vierailija kirjoitti:
20-vuotias on teini. Eli syksyllä alkavissa uusissa jaksoissa Tale, Sanni, Janne ja Iida ovat teinejä.
Vanha juttu
Ismo ja Sebastianhan eivät ole muuttuneet uusintajaksoista yhtään. Sebastianin sairaus tai noh, ongelmahan oli nähtävissä jo näissä uusintajaksoissa. Ihmetyttää, miksi Sebastianin ongelmia ei ole käsitelty syvällisemmin tuota 3000. jakson erikoisjaksoa lukuunottamatta ja asia on tullut ilmi vain Sebastianin jatkuvana pettämisenä.
Itse haluaisin nähdä Inkan pihlajakadulla! Vaikka ihan vierailulla ja kuulla miten sillä menee nykyään. Olihan se vähän kuin Ullan ja Sepon oma lapsi.:)