Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
autenttista wt- tyylistä av-mammaa.
Jes! Tässä ensi kauden pelastus: 120kg painava tatuoitu kananpersetukka viisine eri-isäisine lapsineen muuttaa Pihjalakadulle :) Aloituskuvassa av-mammaa kannetaan sohvalla muuttokuormasta, sätkä huulessa käryää ja puhelu bestikselle ei katkea.
Kyllä! Salkkareissa ei ookaan ollut tällaista hahmoa sitten Jaana Niemisen.
Sepon paluu ei sitten iltalehden mukaan ole välttämättä pysyvä... MIKÄ PETTYMYS! Mielummin kokonaan pois kun jollekkin pikavisiiteille.... näitä on ollut liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
autenttista wt- tyylistä av-mammaa.
Jes! Tässä ensi kauden pelastus: 120kg painava tatuoitu kananpersetukka viisine eri-isäisine lapsineen muuttaa Pihjalakadulle :) Aloituskuvassa av-mammaa kannetaan sohvalla muuttokuormasta, sätkä huulessa käryää ja puhelu bestikselle ei katkea.
Kyllä! Salkkareissa ei ookaan ollut tällaista hahmoa sitten Jaana Niemisen.
Ihme muuten, ettei niin Aamun ja Teemun kuin Roosankaan isät tulleet koskaan sarjaan. Nykysalkkareissahan tuollainen ei tulisi kuuloonkaan!
Eikö Seppo tulekaan pysyvästi :( eikää eipä oo sitte fiilistä kattoa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vuoden isä titteli menee *rumpujen pärinää* Aki Nikkiselle!
Ei Alissankaan vuosi tyttärenä mikään mairittelevin ollut. Isä raataa tyttärensä puolesta firman eteen, jonka tytär varasti häneltä itseltään, eikä anna mitään vastapalveluksia. Hyi mikä pikku kusipää
Jep sellaisia ne parikymppiset tytöt on, pikkutyttöjä. Ei mitään nuoria naisia vaan pikkutyttöjä.
Älkää nyt valittako, koittakaa ymmärtää että Jarkki lähti juurikin siksi että oli väsynyt työtahtiin. Ei se ole mikään ihme jos paluu ei ole pysyvä.
Uskoisin, että ovat mukana vähän pidempää kuin muutaman jakson verran. Itse uskoisin, että Noora on hahmona semmonen mikä ei pitkään ole mukana.
Taas neljän päivän tauko. Ne pitäisi olla lailla kielletty.
Miten olin eilen kattovinani että tänään tulis salkkarit :O eipäs tulekaan :(
Kuka muistaa sarjassa kuolleen lentokapteeni Timosen?
Vierailija kirjoitti:
Joo se oli mun lemppari
Mua on alkanut ärsyttää, kun Salkkarit kuulutetaan melkein joka kerta samalla tavalla: ''Seuraavaksi Pihlajakadulle'' tms.
Vierailija kirjoitti:
Minä ja koko Timosen perheen. Oliko Aamu ja Teemu lasten nimet? Äidin nimeä en muista mutta pirtsakka punapää.
Jarmo Koski muisteli yhdessä haastattelussa kohtausta jossa "älykääpiöt" Kari ja Seppo laittoivat kananmunan mikroon. En yhtään muista tämmöstä kohtausta! Olisi kiva kuulla jos muilla on tämmösiä hauskoja kohtauksia mielessä mitä ei välttämättä kovin moni enää muista.:)
Tänään tehtiin jotain mystistä Café Regatalla. Mutta mitä? Tuskin kyseessä oli tavallinen kuvauspäivä, kun tuosta raportoitiin pitkin Instagramia.
Siitä wt-tyylisestä av-mammasta vielä. Olisi kyllä hyvä lisä sarjaan kun Emmerdalestakin sellainen löytyy. Dinglet nyt ovat asia erikseen, mutta parhaiten kuvaukseen sopii Kerry Wyatt, jonka voisin hyvin kuvitella lukevan Englannin versiota tällä palstalle ja tekevän sinne aloituksia ongelmistaan.
Ilmeisesti ensi viikon torstaina tulee sitten jakso, vaikka tuolloin on helatorstai. Aika outoa, sillä yleensähän arkipyhinä ei ole jaksoja viime aikoina esitetty.
Olisi mahtavaa jos Ulla ja Seppo löytäisi vielä vanhoilla päivillä toisensa uudestaan. Epäilen, että näin tapahtuisi, mutta jotenkin ne kaksi kuuluu toisillensa. Välissä on vain tapahtunut kaikenlaista. Tuskin Sepolla on ketään uutta ja Gunnar selvästi haikailee Dahlian perään.