Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Toiset sitten käyttääkin aikansa alapeukuista marisemiseen ja sarjan miljööstä jankkaamiseen. Se jos mikä on rasittavaa meille, jotka olemme ketjua jo pitkään lukeneet. Emme kaipaa häiriötekijöitä rakkaalle keskustelulle.
Vierailija kirjoitti:
Toiset sitten käyttääkin aikansa alapeukuista marisemiseen ja sarjan miljööstä jankkaamiseen. Se jos mikä on rasittavaa meille, jotka olemme ketjua jo pitkään lukeneet. Emme kaipaa häiriötekijöitä rakkaalle keskustelulle.
Miksi ei saisi kysyä syytä alapeukuille?
Paraskin puhuja. Jos joku ei ole samaa mieltä kanssasi niin välittömästi ollaan kinuamassa syytä alapeukuille ja sitten itse besserwisseröit täällä joillain kadunnimillä, kirjoittelet "hauskoja" tarinoita hahmoille antamillasi lempinimillä ja olet kaikin puolin hyvin rasittava ja narsistinenkin keskustelija tässä ketjussa. Poistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se, että Alissa petti Jiriä Jannen kanssa tuntuu olevan yhtäkkiä täysin unohdettu?
Hyvä vaan. Alissa ja Jiri ansaitsee onnensa.
*Eva ja Jiri
Eva? XDDD No ei
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä sarjan miljööstä puhua ja valittaa (se ei ole tällä hetkellä kovin monipuolinen) ja voitte muut sitten ohittaa ne ikävät viestit jos ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Paraskin puhuja. Jos joku ei ole samaa mieltä kanssasi niin välittömästi ollaan kinuamassa syytä alapeukuille ja sitten itse besserwisseröit täällä joillain kadunnimillä, kirjoittelet "hauskoja" tarinoita hahmoille antamillasi lempinimillä ja olet kaikin puolin hyvin rasittava ja narsistinenkin keskustelija tässä ketjussa. Poistu.
En mä käytä niitä vtun lempinimiä!
Tarkoitin siis saa puhua. Unohin sanan tosta välistä :D
Voisko Eva vaan jättää Jirin rauhaan! Eva seurustelee Pietarin kanssa ja Jiri on Evan EXÄ!!!
Eva vois mun mielestä lähteä pois sarjasta. Ollu aika turha viimeaikoina ja ollu enemmän vaan muiden tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Eva vois mun mielestä lähteä pois sarjasta. Ollu aika turha viimeaikoina ja ollu enemmän vaan muiden tiellä.
Alissa on ollut Jirin ja Evan ikuisen rakkauden tiellä. Jiri tulee aina rakastamaan Evaa koska on hänen lapsensa äiti ja ensirakkautensa.
Ja mikähän sun käsitys on "samasta sekunnista"? Katsohan tämän aamuisten viestien ajankohtia...
Vierailija kirjoitti:
Miksi se, että Alissa petti Jiriä Jannen kanssa tuntuu olevan yhtäkkiä täysin unohdettu?
No joo, totta. Jiri on kuitenkin pettänyt jo Evaa ja Alissaa, joten turhauttaa kun Alissa ottikin Jirin takaisin. Mutta uskon että nyt tulee jotain draamaa Monicaan liittyen kun Alissa ja Jiri ovat taas pari.
Jahas, joku käynyt poistelemassa vähän viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vaan. Alissa ja Jiri ansaitsee onnensa.
*Eva ja Jiri
Niin, eva ja jiri ansaitsee onnensa muttei toistensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alissa on ollut Jirin ja Evan ikuisen rakkauden tiellä. Jiri tulee aina rakastamaan Evaa koska on hänen lapsensa äiti ja ensirakkautensa.
Tämä!
Että Camilla on ärsyttävä! Hyvä Monica teet just niin kuin ite haluat.
Eva ja Jiri varmaan rakastivat toisiaan todella paljon, mutta heidän yhteiselo saman katon alla ei sujunut yhtään. Koko ajan pelkkää riitelyä joten en usko, että olisi siitä miksikään muuttunut.
Ismoa kaduttaa jo :D Ei taida kiertolaiselämä houkutella.
Alissa on pelkkä parikymppinen teinipissis jolla ei ole mitään arvoa ja jonka ikäistä kukaan ei voi aidosti rakastaa, kuten oikeassakin elämässä. Varsinkaan 30v mies.
*Eva ja Jiri