Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
14821/27326 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä se, että tämän viestin jälkeen esitin asiasta juuri ne todisteet?

"Jos sinulla on jotain todisteita siitä, että näin ei ole, uskon. Ainut mitä tähän asti olet suoltanut on kirosanoja ja agressiivista minä olen oikeassa, sinä et-vääntöä."

Myöhemmin laitoin asialliset todisteet, mutta sitten syytettiin jankkaajaksi. Miksi ne todisteet ei kelvannutkaan? Itsehän niitä pyysitte!

Huomaatko että aloit välittömästi jankkamaan taas?

Osoita minulle se kohta, jossa toistan.

No se, että lauseet alkaa "miksi, miksi, entä, miksi" niin se voisi kertoa jankutuksesta.

Etkö vaan voi mennä elämässäsi tämän yli, palata ihan anonyymina keskustelemaan sarjasta ilman että sun tarvitsee aina olla oikeassa ja oikein ymmärretty? Nyt kaipaat ihan selväsit huomiota sillä että olitkin oikeassa.

Yritän päästä yli. Ehkä tämä onkin viimeinen kerta kun tätä käsitellään.

Mutta onhan yhteiskunnissa oikeuslaitoksetkin, jotka selvittävät kuka teki alkuperäisessä tilanteessa oikein. Se siis on ihmisluonnolle tyypillistä. Enkä mä siitä loukkaantunut, että joku oli asiasta eri mieltä, van siitä ajojahdista, kun kukaan ei pitänyt mahdollisena että käytössä olisi lavaste. Olihan se absurdi ajatus, ensimmäistä kertaa sarjassa sellainen ratkaisu, ymmärrän kyllä senkin.

Voit olla varma ettet vastauksia kysymyksiisi täältä saa. Tai että kaikki alkaisivatkin hurrata että niinpäs olitkin, hyvä sinä! 

Nää on kuitenkin tosi vähäpätöisiä juttuja, ei kannata sen suuremmin niistä ottaa pulttia. Ihmiset vaan ärsyyntyy lisää kun tulet uudestaan jankkaamaan syitä ja oikeassa oloasi. Kun ei se lavastegate nyt hirveästi ketään tässä ketjussa kuitenkaan kiinnosta.

Epäilyttävää, että jok'ikinen vaihtamanne viesti tulee tasan 3 minuutin välein. Tämä pistää miettimään, että puhuuko lavastehullu itsensä kanssa? Kirjoittelee jankkauksiaan, ja käsittelee asiaa vastaamalla toisena henkilönä tietäen tasan tarkkaan mitä vastaa, ja siksi vastaukset tulevat kuin liukuhihnalta.

Jännä sattuma kyllä, mä olen se keskustelun toinen osapuoli, en asu lähelläkään Helsinkiä saati edes tiedä missä Huvilakatu on. :D Enkä ole vähääkään kiinnostunut lavasteista. 

Päivitit keskustelua siis 24/7 ja vastailit lavastejankkaajalle.

Jep, en ole siitä ylpeä. :D Odotin päivystyksessä lääkärille pääsyä.

Vierailija
14822/27326 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolestuttavaa oli myös se (josta tänne kirjoitinkin) että Nellan ja Violan näyttelijät röökasivat noin kuukausi pari sitten Kampissa illalla Krista Muhosen kanssa.

Mistäs tämän tiedät? Olit itse myös siellä röökillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14823/27326 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallehullu/Naiskatsoja (alkuperäinen) kirjoitti:

Jos joku nyt välttämättä haluaa tietää niin takavuosina kauhistelin samalla tavalla Kimi Räikkösen alkoholinkäyttöä. Silloin aikoinaan kirjoitin tästä aiheesta  myös useita viestejä eri nettikeskusteluihin, mutta en tälle keskustelupalstalle, koska löysin tämän vasta kesällä 2015.  Jatkossa kirjoitan taas ilman nimimerkkiä.

Anteeksi henk.koht kysymys mutta mua nyt kiinnostaa johtuuko tämä jostain lapsuuden traumasta alkoholin suhteen?

Vierailija
14824/27326 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talen reaktio Sannin tanssiin yllätti... luulin että olisi ymmärtänyt mitä Sanni ajaa takaa.

Vierailija
14825/27326 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tietty Lari uskoo tota sekopäätä.

Vierailija
14826/27326 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoranainen ihme, että esim. Lari, Sebastian, Sergei tai Ismo eivät ole vielä päätyneet klubille.

Vierailija
14827/27326 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Sannista varmaan tule stripparia. Kaikki mainoksen klipit oli tän päivän jaksossa.

Vierailija
14828/27326 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta Karin ja Antoninkin olisin olettanut jo päätyneen jostakin syystä klubille ja Lindan tekemään ratsiaa esim. veronkiertoepäilyjen takia.

Vierailija
14829/27326 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihlajakadulla satoi lunta kaatamalla ja samaan aikaan Sebun ja Sergein lenkillä ihan poutaa.

Vierailija
14830/27326 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä lumisateella koko ajan tarvitse brassailla!!

Vierailija
14831/27326 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pihlajakadulla satoi lunta kaatamalla ja samaan aikaan Sebun ja Sergein lenkillä ihan poutaa.

No mistä sä tiiät kauanko siinä välissä oli kuluvinaan aikaa

Vierailija
14832/27326 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumikuuroja, ihan perus suomen sää joskus. Mutta menis aika vaikeeksi jos yrittää samalla säällä kuvata monen eri paikan ulkokohtauksia samalla säällä.

Vierailija
14833/27326 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tale on idiootti. Pidin Talesta ja Sannista avioparina, mut Sanni ei ansaitse tuollasta valehtelevaa niljaketta. Ootan vaan millon Sanni saa tietää Talen jo käyttäneen (anteeksi, "sijoittaneen") Gunnarin rahat. Jos pitää strippaavaa vaimoa huorana, mut ite sitä voi huoletta tehä ilman samanlaista leimaa niin täytyy päässä olla jotain pahasti vialla, et erottelee sukupuolet noin jyrkästi.

Vierailija
14834/27326 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iidakaan ei ole sattumoisin töissä silloin, kun Janne ja Ulla tai Sanni on paikalla.

Vierailija
14835/27326 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko ne Viola ja Severi vielä yhdessä?

Vierailija
14836/27326 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sairaalassa lääkäri oikeasti sanoo potilaalle "Mä hoidan teidät kuntoon"...

Vierailija
14837/27326 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne stripparit missään puuvillastringeissä/hipstereissä esiinny vaan nahka- tai niittistringeissä.

Vierailija
14838/27326 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne stripparit missään puuvillastringeissä/hipstereissä esiinny vaan nahka- tai niittistringeissä.

Vierailija
14839/27326 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle taas kännissä.. menis vierotukseen.

Vierailija
14840/27326 |
16.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko Mariannan leikit jo loppua.

Ketju on lukittu.