Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Jos jokin on varmaa niin se, ettei lupaa koskaan hyvää jos joku hehkuttaa onneaan.
"Mut minkäs sille voi jos menee hyvin?"->Sannin ja Talen vuosisadan riita.
"Mä aion jättää menneet taakseni ja aloittaa puhtaalta pöydältä!"-> heti ex-vaimo soittaa.
Näiden elämässä on kyllä 100% todennäköisyys sille että "Karma hits me back".
Joo, ja riitatilanteissa tietynlaiset vuorosanat on takuuvarma vihje jatkosta:
"Kyl mä luulen, et se se alkaa pikkuhiljaa leppyä" ja toiveikas hehku kasvoilla -> pian todistamme uutta raivonpuuskaa.
Sama usein toisinpäin: jos hahmo suruissaan harmittelee, "että se ei anna tätä mulle ikinä anteeksi", kohta toinen onkin leppynyt kaikkien (paitsi kaavan tuntevien katsojien) yllätykseksi.
Lähes kaikki hahmojen oletukset seuraavista tapahtumista menee pieleen. Tavallaan harmi, että katsojana siksi usein jo tietää mitä odottaa. Saattaakohan olla tarkoituksella niin, että katsoja saa tuntea itsensä hahmoa fiksummaksi, kun tietää jo etukäteen sen olevan väärässä? (Vähän tulee sellainen olo, että menevät siitä mistä aita on matalin, kun joka kerta se sama tuttu kaava. Katsojien aliarvioimista.)
Vierailija kirjoitti:
Lavastehullu ja Kallehullu ovat yksiä raskaimpia luettavia täällä. Liekö sama persoona lietsomassa?
En usko että ovat sama henkilö, tuo lavastejankkaaja on agressiivinen ja hänen viestejään lukiessa tulee epämiellyttävä olo, Naiskatsoja pysyy aina asiallisena ja on uskottavampikin.
Vierailija kirjoitti:
http://keskustelu.jatkoaika.com/threads/tv-sarja-salatut-elämät.4571/pa…
Hih, Munkkiniemeä on suosittu jo vuonna 2008 :) tuo viesti nimiä lukuunottamatta kuulostaa ihan siltä kuin se olisi nykyaikana kirjoitettu. En tiedä osuuko linkki oikeaan viestiin, mutta tuolla sivulla se viesti on.
http://www.vauva.fi/comment/27446431#comment-27446431
Tästä viestistä taas alkoi tämän ketjun suurin ilmiö :O
Tuo ensimmäinen viesti tuolla sivulla on mun kirjoittama. Aika jännä että kaikki lähti siitä että joku muu ehti ennen mua jo kutsua sitä lavasteeksi, mutta hyvin pian kaikki hyökkäsivät minua vastaan. Kuka lie se alkuperäinen kommentoija oli, siis se joka mainitsi videoseinän jne.
Eihän se tuosta alkanut vaan paljon aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä puhutaan Salkkareista, eli sarjan tapahtumista. En käsitä miksi jotkut keskustelijat kokevat niin suurta tarvetta vetää keskustelu itseensä. "Minä olin oikeassa, minä olen ihminen, minulle tulee paha mieli kun näen sarjassa alkoholia, minulla on traumoja, joten siksi Salkkareissa ei saisi käsitellä näitä minulle ongelmallisia aiheita, kyllä minä niin stressaannuin ja mieleni pahoitin...jne" Tuskinpa täällä moniakaan kiinnostaa teidän omat henkilökohtaiset ongelmanne (niille voi perustaa omat ketjut), unenne, Salkkareiden raskauttava vaikutus elämäänne sekä dramaattiset poistumisenne ja paluunne ketjuun.
Ja vielä ihan oma lukunsa ärsyttävyydessään on tämä toisessa ulottuvuudessa elävä oman elämänsä satusetä/-täti, joka kirjoittaa teennäisiä juonenkäänteitä, joita ei ole koskaan tapahtunut. Hänkin voisi perustaa ikioman ketjun, jossa voisi satuilla vaikka maailman tappiin asti.
Ja sitten on vielä nämä, jotka tulevat määräilemään ja komentelemaan mistä ketjussa saa puhua ja mistä ei.
Tuskinpa tästä ketjusta olisi tullut näin pitkää ja viihdyttävää jos olisi keskusteltu sinun sääntöjesi mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä se, että tämän viestin jälkeen esitin asiasta juuri ne todisteet?
"Jos sinulla on jotain todisteita siitä, että näin ei ole, uskon. Ainut mitä tähän asti olet suoltanut on kirosanoja ja agressiivista minä olen oikeassa, sinä et-vääntöä."
Myöhemmin laitoin asialliset todisteet, mutta sitten syytettiin jankkaajaksi. Miksi ne todisteet ei kelvannutkaan? Itsehän niitä pyysitte!Huomaatko että aloit välittömästi jankkamaan taas?
Osoita minulle se kohta, jossa toistan.
No se, että lauseet alkaa "miksi, miksi, entä, miksi" niin se voisi kertoa jankutuksesta.
Etkö vaan voi mennä elämässäsi tämän yli, palata ihan anonyymina keskustelemaan sarjasta ilman että sun tarvitsee aina olla oikeassa ja oikein ymmärretty? Nyt kaipaat ihan selväsit huomiota sillä että olitkin oikeassa.
Yritän päästä yli. Ehkä tämä onkin viimeinen kerta kun tätä käsitellään.
Mutta onhan yhteiskunnissa oikeuslaitoksetkin, jotka selvittävät kuka teki alkuperäisessä tilanteessa oikein. Se siis on ihmisluonnolle tyypillistä. Enkä mä siitä loukkaantunut, että joku oli asiasta eri mieltä, van siitä ajojahdista, kun kukaan ei pitänyt mahdollisena että käytössä olisi lavaste. Olihan se absurdi ajatus, ensimmäistä kertaa sarjassa sellainen ratkaisu, ymmärrän kyllä senkin.
Voit olla varma ettet vastauksia kysymyksiisi täältä saa. Tai että kaikki alkaisivatkin hurrata että niinpäs olitkin, hyvä sinä!
Nää on kuitenkin tosi vähäpätöisiä juttuja, ei kannata sen suuremmin niistä ottaa pulttia. Ihmiset vaan ärsyyntyy lisää kun tulet uudestaan jankkaamaan syitä ja oikeassa oloasi. Kun ei se lavastegate nyt hirveästi ketään tässä ketjussa kuitenkaan kiinnosta.
Epäilyttävää, että jok'ikinen vaihtamanne viesti tulee tasan 3 minuutin välein. Tämä pistää miettimään, että puhuuko lavastehullu itsensä kanssa? Kirjoittelee jankkauksiaan, ja käsittelee asiaa vastaamalla toisena henkilönä tietäen tasan tarkkaan mitä vastaa, ja siksi vastaukset tulevat kuin liukuhihnalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä puhutaan Salkkareista, eli sarjan tapahtumista. En käsitä miksi jotkut keskustelijat kokevat niin suurta tarvetta vetää keskustelu itseensä. "Minä olin oikeassa, minä olen ihminen, minulle tulee paha mieli kun näen sarjassa alkoholia, minulla on traumoja, joten siksi Salkkareissa ei saisi käsitellä näitä minulle ongelmallisia aiheita, kyllä minä niin stressaannuin ja mieleni pahoitin...jne" Tuskinpa täällä moniakaan kiinnostaa teidän omat henkilökohtaiset ongelmanne (niille voi perustaa omat ketjut), unenne, Salkkareiden raskauttava vaikutus elämäänne sekä dramaattiset poistumisenne ja paluunne ketjuun.
Ja vielä ihan oma lukunsa ärsyttävyydessään on tämä toisessa ulottuvuudessa elävä oman elämänsä satusetä/-täti, joka kirjoittaa teennäisiä juonenkäänteitä, joita ei ole koskaan tapahtunut. Hänkin voisi perustaa ikioman ketjun, jossa voisi satuilla vaikka maailman tappiin asti.
Muuten ihan totta, mutta minusta täällä ainakin saa sanoa jos joku sarjassa oleva asia ärsyttää (esim Kallen alkoholismi). Sehän on nimenomaan sarjasta keskustelua.
Toki saa, mutta eikö riitä, että sen sanoo kerran tai kaksi ja sitten antaa olla? Miksi siitä pitää valittaa lähes joka päivä viikosta toiseen ja mainita aina erikseen, kun jaksossa näytetään alkoholia? Ja manata kuukausia, viikkoja ja päiviä etukäteen sen jonkin ihan kamalan jakson lähestymistä. Ei tuo ole enää normaalia keskustelua sarjasta, vaan pakkomielle, omien ongelmien projisointia.
Minulla on teoria: koko ketju on yhden ja saman ihmisen, jolla keskivaikea monisuuntainen persoonallisuushäiriö, käsialaa 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://keskustelu.jatkoaika.com/threads/tv-sarja-salatut-elämät.4571/pa…
Hih, Munkkiniemeä on suosittu jo vuonna 2008 :) tuo viesti nimiä lukuunottamatta kuulostaa ihan siltä kuin se olisi nykyaikana kirjoitettu. En tiedä osuuko linkki oikeaan viestiin, mutta tuolla sivulla se viesti on.
http://www.vauva.fi/comment/27446431#comment-27446431
Tästä viestistä taas alkoi tämän ketjun suurin ilmiö :O
Tuo ensimmäinen viesti tuolla sivulla on mun kirjoittama. Aika jännä että kaikki lähti siitä että joku muu ehti ennen mua jo kutsua sitä lavasteeksi, mutta hyvin pian kaikki hyökkäsivät minua vastaan. Kuka lie se alkuperäinen kommentoija oli, siis se joka mainitsi videoseinän jne.Eihän se tuosta alkanut vaan paljon aikaisemmin.
Kyllä se alkoi tuosta. Eihän lavastetta edes ollut ollut kovin pitkään tuossa vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten ihan totta, mutta minusta täällä ainakin saa sanoa jos joku sarjassa oleva asia ärsyttää (esim Kallen alkoholismi). Sehän on nimenomaan sarjasta keskustelua.
Toki saa, mutta eikö riitä, että sen sanoo kerran tai kaksi ja sitten antaa olla? Miksi siitä pitää valittaa lähes joka päivä viikosta toiseen ja mainita aina erikseen, kun jaksossa näytetään alkoholia? Ja manata kuukausia, viikkoja ja päiviä etukäteen sen jonkin ihan kamalan jakson lähestymistä. Ei tuo ole enää normaalia keskustelua sarjasta, vaan pakkomielle, omien ongelmien projisointia.
En usko, että täällä on vain yksi joka tuosta alkoholista valitti.
Oon ollut pari päivää lukematta tätä ketjua ja en ole näköjään missannut mitään.-,-
En ole Lavastehullu. Minulla ja Lavastehullulla on ihan erilainen kirjoitustyylikin. En edes ole kiinnittänyt kovin paljoa huomiota sarjan lavasteisiin. Enkä minä ole kirjoittanut kaikkia keskustelun alkoholiviestejä. Tosin kiinnitin tähän asiaan huomiota jo kauan aikaa sitten. Vasta viime aikoinahan selvästi suurempi määrä katsojia on kiinnittänyt tähän huomiota. Kallen alkoholiongelmat ovat kestäneet muuten jo melkein 1,5 vuotta. Joulukuussa 2015 alkoivat Kallen kuultua skandaalimaisen totuuden Iljan biologisesta (siis oletetusta biologisesta ) isästä. .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos sinulla on jotain todisteita siitä, että näin ei ole, uskon. Ainut mitä tähän asti olet suoltanut on kirosanoja ja agressiivista minä olen oikeassa, sinä et-vääntöä."
Myöhemmin laitoin asialliset todisteet, mutta sitten syytettiin jankkaajaksi. Miksi ne todisteet ei kelvannutkaan? Itsehän niitä pyysitte!Huomaatko että aloit välittömästi jankkamaan taas?
No se, että lauseet alkaa "miksi, miksi, entä, miksi" niin se voisi kertoa jankutuksesta.
Etkö vaan voi mennä elämässäsi tämän yli, palata ihan anonyymina keskustelemaan sarjasta ilman että sun tarvitsee aina olla oikeassa ja oikein ymmärretty? Nyt kaipaat ihan selväsit huomiota sillä että olitkin oikeassa.
Mutta onhan yhteiskunnissa oikeuslaitoksetkin, jotka selvittävät kuka teki alkuperäisessä tilanteessa oikein. Se siis on ihmisluonnolle tyypillistä. Enkä mä siitä loukkaantunut, että joku oli asiasta eri mieltä, van siitä ajojahdista, kun kukaan ei pitänyt mahdollisena että käytössä olisi lavaste. Olihan se absurdi ajatus, ensimmäistä kertaa sarjassa sellainen ratkaisu, ymmärrän kyllä senkin.
Voit olla varma ettet vastauksia kysymyksiisi täältä saa. Tai että kaikki alkaisivatkin hurrata että niinpäs olitkin, hyvä sinä!
Nää on kuitenkin tosi vähäpätöisiä juttuja, ei kannata sen suuremmin niistä ottaa pulttia. Ihmiset vaan ärsyyntyy lisää kun tulet uudestaan jankkaamaan syitä ja oikeassa oloasi. Kun ei se lavastegate nyt hirveästi ketään tässä ketjussa kuitenkaan kiinnosta.
Epäilyttävää, että jok'ikinen vaihtamanne viesti tulee tasan 3 minuutin välein. Tämä pistää miettimään, että puhuuko lavastehullu itsensä kanssa? Kirjoittelee jankkauksiaan, ja käsittelee asiaa vastaamalla toisena henkilönä tietäen tasan tarkkaan mitä vastaa, ja siksi vastaukset tulevat kuin liukuhihnalta.
Jännä sattuma kyllä, mä olen se keskustelun toinen osapuoli, en asu lähelläkään Helsinkiä saati edes tiedä missä Huvilakatu on. :D Enkä ole vähääkään kiinnostunut lavasteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että täällä on vain yksi joka tuosta alkoholista valitti.
Ei kukaan niin väittänytkään että yksi ainoa niin tekee, silti ed.mainittu käytös on aika ihmeellistä kun tiettävästi kallehullu on sitä tehnyt jo kauan aikaa.
Naiskatsojalla/Kallehullulla on omasta mielestäni nöyrä kirjoitustyyli kun taas Lavastehullun teksti on sitä jankutijankuti suutun kun mua ei uskottu yhyy minä tiedän kaiken -tyyliä.
Minun on hyvin vaikea unohtaa tai sitten antaa anteeksi Kalle alkoholikuviota, mutta voin leppyä hieman, jos kohtaa komean kirurgin ja elää tämän kanssa onnellisena loppuelämänsä. Pahoin tosin pelkään Kallen kohtaavan karmean lopun, eikä siis enää pysty selvittämään ongelmiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä sattuma kyllä, mä olen se keskustelun toinen osapuoli, en asu lähelläkään Helsinkiä saati edes tiedä missä Huvilakatu on. :D Enkä ole vähääkään kiinnostunut lavasteista.
Päivitit keskustelua siis 24/7 ja vastailit lavastejankkaajalle.
Huolestuttavaa oli myös se (josta tänne kirjoitinkin) että Nellan ja Violan näyttelijät röökasivat noin kuukausi pari sitten Kampissa illalla Krista Muhosen kanssa.
Jos joku nyt välttämättä haluaa tietää niin takavuosina kauhistelin samalla tavalla Kimi Räikkösen alkoholinkäyttöä. Silloin aikoinaan kirjoitin tästä aiheesta myös useita viestejä eri nettikeskusteluihin, mutta en tälle keskustelupalstalle, koska löysin tämän vasta kesällä 2015. Jatkossa kirjoitan taas ilman nimimerkkiä.
Oho, Sannillahan sujuu stripparin työt kuin... tanssi!
Höh, aina kun tää ketju ilmestyy etusivulle niin oon ihan että Jee, uusia spekulaatioita! Mut kiva ku neljä sivua on joidenkin mielenterveyskuntoutujen "ulla pieras verhot tuleen" tai "se on Eira, ANKKA" - viestejä :(
Nyt tästäkin tuli turha viesti, anteeksi.