Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa II

Vierailija
21.11.2014 |

Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.

Kommentit (27326)

Vierailija
9361/27326 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä tuo Lari kun pitää koko ajan kättään "leikkaushaavan" päällä. Näyttää typerältä.

Vierailija
9362/27326 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei muuten vastannut siihen, miksi ovisummereissa lukee hahmojen sukunimet...

Olisiko kuitenkin niin että mä olin oikeassa?

Oikeassa missä? Mitä niissä sitten pitäisi lukea? Yleensähän summereissa lukeekin sukunimet ja asunnon numero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9363/27326 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei muuten vastannut siihen, miksi ovisummereissa lukee hahmojen sukunimet...

Olisiko kuitenkin niin että mä olin oikeassa?

Oikeassa missä? Mitä niissä sitten pitäisi lukea? Yleensähän summereissa lukeekin sukunimet ja asunnon numero.

Noku joku täällä luuli että Pihlajakatukohtaukset kuvataan oikeasti ulkona. Minä olin oikeassa siinä että ne kuvataan studioon rakennetun lavasteseinän edessä.

Vierailija
9364/27326 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävä tuo Lari kun pitää koko ajan kättään "leikkaushaavan" päällä. Näyttää typerältä.

Jos on paljon kipuja ja tuolla yritetään tehostaa sitä.

Vierailija
9365/27326 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yhden illan lukematta keskustelua ja sinä aikana tämä on noussut kolmanneksi kommentoiduimmaksi.

Vierailija
9366/27326 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa joku, edes yksi pari pysyisi onnellisesti yhdessä sarjan loppuun saakka. Mutta tämähän olisi liian tylsää.

Itse luulin pitkään Iidaa ja Jannea tälläiseksi pariksi. Sitten Iida rupesi säätämään Antonin kanssa. Nyt toivon, että Iida ja Janne eivät palaa enää koskaan yhteen, koska Iida on kohdellut Jannea niin huonosti.

Vierailija
9367/27326 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjassa on paljon hahmoja, joten ei juoni siitä yhden parin ikuisesta onnesta oikeasti edes kärsisi.  Eikä siinä nyt edes tarvitsi korostaa onnellisuutta mitenkään vaan sitoutumista ja kumppanuutta, arkista tavallista elämää ja halua jakaa elämä toisen kanssa ja tavallisia arkisia sattumuksia. Kuten sarja on osoittanut, ei se vaihtamalla aina parane.

Vierailija
9368/27326 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalityöntekijä, jonka luona olen joutunut käymään seuraa myös sarjaa. On jopa halunnut keskustella sarjasta käynneilläni. Minä tosin olen selvästi tiennyt sarjasta tuota sosiaalityöntekijää enemmän ja seurannut sarjaa tiiviimmin.

Vierailija
9369/27326 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarjassa on paljon hahmoja, joten ei juoni siitä yhden parin ikuisesta onnesta oikeasti edes kärsisi.  Eikä siinä nyt edes tarvitsi korostaa onnellisuutta mitenkään vaan sitoutumista ja kumppanuutta, arkista tavallista elämää ja halua jakaa elämä toisen kanssa ja tavallisia arkisia sattumuksia. Kuten sarja on osoittanut, ei se vaihtamalla aina parane.

Tylsää seurattavaa. Ei kaivata Lasse & Paula 2.0....

Vierailija
9370/27326 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei johtajaylilääkäri Kalle hanki vaikkapa koiraa tai muuta lemmikkiä seurakseen. Koiran kanssa lenkkeilessään hän voisi törmätä johonkin komeaan tyyppiin johon sitten rakastusi.

Vierailija
9371/27326 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että Salkkareissa hahmot ei kehity yhtään mihinkään. Ellei kehitykseksi sitten lasketa sitä, että kaikki on nykyään ihan ihme kiukkuperseitä, jotka vetää hirveät kilarit joka asiasta.

Vierailija
9372/27326 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olis voinut olla uskottavampaa, että Tale tai Sanni tai molemmat olis nyt ennemminkin ylisuojelevia Iljaa kohtaan, kuin noin huolettomia. Ihmettelin sitäkin, kun jättivät Iljan kaksin Larin kanssa, kun se oli juuri vasta tullut tajuihinsa. Mitä, jos Ilja olisi päättänyt karata tai sille olis sattunut jotain? Lariko sitten olis puolikuntoisena köpötellyt lapsen perässä?

Vierailija
9373/27326 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että Gunnar ja Ulla päätyvät kuin päätyvätkin naimisiin ja sitten Gunnar kuolee, mitään avioehtoa ei ole  ja löytyy testamentti, jolla Ulla perii kaiken. Sitten alkaa oikeudenkäynti, jossa Geen tytöt ja Daalia vaativat omia osuuksiaan.  Aki alkaa hännystellä Ullaa.

Toivottavasti oot oikeassa. Mä oikeesti maksaisin siitä, että pääsisin näkemään Akin lirkuttelemassa Ullalle :D

Vierailija
9374/27326 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahmoilla on yllättävän paljon yllättävän rumia vaatteita. En ole nähnyt montaakaan sellaista vaatetta, jonka itse haluaisin.Jollakin on ollut ihan hieno perusneuletakki, jollaisen voisin ottaa, mutta eipä juuri muuta.

Alissan vaatteet on kyllä usein omituisia, eikä siinä mitään, mutta olis nyt sinne oopperaan edes laittanut jotain vähän klassisempaa päälle. :D

Miten niin omituisia?

Ehkä mä oon sitten kamala kalkkis. :D Mun silmään esim. sellainen lyhyt hame + pitkä harsomainen hame sen päällä -yhdistelmät on omituisia.

ei siinä ole toista hametta päällä, se on jo monta vuotta muodissa ollut maksihame.

Olen kyllä samaa mieltä noista omituisista vaatteista. Kauluspaitoja, joissa todella erikoisia kuvioita / kuvia, vihreät, kireät nahkahousut, koppakuoriaiskoruja...

No yhdeksi hameeksi mä sen ajattelinkin, taisin vaan ilmaista asian väärin. Niin tai näin, muotia tai ei, ei oo mun mielestä mitenkään tavallinen vaate. Tai sitten en vaan ymmärrä. Ne nahkahousut on kuitenkin ehkä hirveimmät.

Vierailija
9375/27326 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Kari ei ole huomannut Lindan kanssa olevansa sängyssä synnyttäneen naisen kanssa? No ei hän kyllä toisaalta huomannut Iidan isänkään kanssa touhuillessaan, ettei kyseessä ole naisena syntynyt. Ei valitettavasti anna Karista kuvaa kovin aistikkaana rakastajana, taitaa hoitaa hommat äkkiä ja hutiloiden.

Vierailija
9376/27326 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen voisi huomata, onko synnyttänyt vai ei :D 

Vierailija
9377/27326 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän myöhässä tulee tää kommentti, mutta miksi Alissa alunperinkään jaksoi vaivautua minnekään oopperaan, kun kuitenkin lähti sieltä kesken esityksen pois ja haukkui esityksen pystyyn :D

Vierailija
9378/27326 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on mahdollista, että kaikki muut pihlajakatulaiset törmäävät JATKUVASTI toisiinsa, olivat he sitten rannassa, puistossa, jossain muualla ulkona, Amandassa, Moosessa, sairaalassa, kotjaamolla tai vaikka siellä kauppakeskuksessa, paitsi Aki ja Alissa, jotka eivät ole törmänneet toisiinsa välirikon jälkeen ja elävät kumpikin tyytyväisinä omaa elämäänsä.

Vierailija
9379/27326 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikessa yksinkertaisuudessaan tälläinen pitkään tasaisena jatkuva suhde ilman turhaa draamaa ja on/off-säätöä saattaisi olla jopa paras käänne pitkään aikaan. Jos sarjaan tulee joku uusi pari niin toivottavasti ovat yhdessä pitkään.

Vierailija
9380/27326 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Lari ei vaadi isyytensä virallistamista ? Paperissa Iljan isä taitaa olla virallisesti tuntematon.

Ketju on lukittu.