Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, Alissa- ja Sanni-vihaajat oikein poistattavat viestejä :D
No itse inhoan Alissaa (kukapa ei) mutta Sanni on neutraali, oli ärsyttävä vielä pari kolme vuotta sitten kun oli kiertopalkintona kaikille Pihliksen pojille. Mutta en kyllä poistata viestejä.
Olen kylläkin ilmiantanut teinihullun vihapuheita.
Gunnarilla ei tietenkää ollut muita keltä pyytää apua ja Alissa olisi voinut kysyä Sannilta ettei ihan taivaan alla olisi tarvinut nukkua.
No ei Tale olisi päästänyt Alissaa heille.
Sannilta rahaa lainaan se nyt on selvää ettei niiden luokse pääse :D
Eva Adamsonin idoli taitaa olla Cheyenne Järvinen.
Onneksi Kalle sentään ei heittänyt jotain "lääkärinä mun on velvollisuus huolehtia hyvän ystäväni tarpeista" ja alkanut availemaan vetoketjua :D
Minusta aika outoa Lindalta, että haluaa erota tuon takia. Linda itse on äärimmäisen korruptoitunut poliisi, ja sen luulisi olevan kenen tahansa moraalisessa vaakakupissa paljon pahempi kuin muutama autoryöstö, kun ottaa huomioon miten vastuullisessa asemassa Linda on ja miten hän hyväksikäyttää tätä ja pettää kansalaisen luottamuksen.
Poliisin korruptio muuten on yhteydessä valtion sivistystasoon, kehitysmaissa ja esim. diktatuureissa korruptoituneet ja korruptoitavissa olevat poliisit on enemmän sääntö kuin poikkeus. Pohjoismaissa taas poliisin korruptio on vähäisintä maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Kalle sentään ei heittänyt jotain "lääkärinä mun on velvollisuus huolehtia hyvän ystäväni tarpeista" ja alkanut availemaan vetoketjua :D
Itse kun olisin toivonut juuri tätä... no, ensi kerralla sitten, parin viinilasillisen jälkeen...
...
...
...
...
...
...
PANE MUAH
Pääseeköhän Monicalta sellaisia tuhnuisia raskauspieruja?
En vieläkään pidä tätä Jirin ja Pietarin ystävyyttä uskottavana. Entiset vihamiehet saunaillan jälkeen sydänysystäviä, jotka tsemppaavat toisiaan, äijäilevät ja avautuvat naisasioistaan. Joo ei. Plus Pietarin näyttelijä on vielä kehnompi eläytyjä kuin Mikko Parikka.
Miksei Monica pyytänyt Sebastiania tekemään hänelle palveluksia? Varmasti auttaisi erittäin mielellään..
Toivottavasti Sebastianille ja Monicalle ei tule enää suhdetta eivätkä päätyisi enää edes sänkyyn. Se on niin nähty jo ja sitä paitsi eivät sovi yhtään yhteen.
Surkeita nuo Maikkarin sivujen juonipaljastukset nykyään. Vain muutama aneeminen rivi. Yrittäisivät edes vähän panostaa.
Paljastaakohan Aaro Lindalle olleensa Karin murhayrityksen ja Antonin vahinkokuoleman takana? Vai onko järkyttävä paljastus jotain muuta? Violan isyys? Tai sittenkin jokin keksitty valhe, millä Kari saadan lopullisesti pois pelistä?
Toivoisin, että Violan isän henkilöllisyys kerrottaisiin ennen kuin Linda poistuu sarjasta eikä jätetä auki. Miksei Viola muuten yhtään ihmettele kuka hänen isänsä on? Entiset teinit Tale ja Janne olisi jo ryhtyneet salapoliisihommiin..
Alissa alkaa kiristää Sergeitä autobisneksistä. Outoa nähdä nämä kaksi samoissa kohtauksissa. Ettei vaan tulis myöhemmin suhde...
Lukiko eilisessä jaksossa näytetyssä Taalasbiili-kyltissä "Korttelin helmi" tms? :D
Gunnarin ja Alissan kaulahuivit luultavasti samaa merkkiä, oli vain pikkiriikkinen sävyero värissä.
Eikö Gunnar voi pyytää yöpaikkaa ja rahaa lainaksi joltain entiseltä kollegaltaan tai työntekijältään? Luulisi hänellä menestyneen suuryrityksen entisenä pomona olevan runsaasti kontakteja. Tai edes muutama kaveri/ystävä.
Miksi Dahlia vaihtoi Gunnarin lääkkeet vitamiineihin, jos hän ei liittynyt Alissa-juoneen mitenkään? Mitä ajoi teollaan takaa? Aikoiko Dahlia mennä itse Gunnen kanssa naimisiin, mutta Alissa ehti ensin?
No okei. Mutta naispari on kuitenkin nähty tässä vuoden sisään, Eva ja Monica, vaikkeivat yhdessä ole ollutkaan. Itsestäni tuntuu siltä että Monica ei ole edes bi vaan oli nimenomaan kokeilu, mutta Evahan oli paljon enemmän kiinni Monicassa heidän säätönsä aikoihin ja itkikin kun palasi Sebastianin kanssa yhteen. Nyt kiukuttelee Jiri-raskaudesta mutta todellisuudessa on mustasukkainen Monicasta. Eli Evassa on enemmän lesboutta kuin Monicassa.