Miks salkkareissa osa II
Helenalla on sukkahousut ja kengät jalassa rakastelun aikana? Tokkopa tuon ikäisellä olisi stay upitkaan.
Kommentit (27326)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tota tunnaria ei ole jo vaihdettu? Ollut jo 2014 vuodesta asti niin olis kiva saada jo vaihtelua. Joskus ennen ne vaihto sen joka vuosi.
Paljon parempi tämä perinteinen tunnarimusa on kuin se aiempi moderni. Jos tehtäisiin uusi tunnari, en usko, että se olisi mulle mieluinen ;)
Eiköhän siinä tarkoitettu ihan sitä mikä ruudussa näkyy tunnarin aikama, ei tunnusmusiikkia...
Mutta kyllähän siitä on useastikin lähtenyt ja lisätty uusia henkilöitä 2014 jälkeenkin. Vai tarkoitatko jotain taustakuvaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin sarjaan saadaan lesdoja? On niitäkin olemassa...
Eva ja Monica
Mä ajattelin, et täs puhuttiin lestadiolaisuudesta eikä lesboista? Vai oliko vaan kirjoitusvirhe :D anyway, näitä mun mainitsemia lessuja ei oo viel ollutkaan, vai oliko joissain ihan alkujaksoissa? Matleenassa jotain viitteitä mut mut
Silloin olisi sanonut lesta jos olisi kyse lestadiolaisista, ei lesdo... eiköhän tarkoitettu lesboja ja b vaihtunut d:ksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei Tale olisi päästänyt Alissaa heille.
Sanni ois voinu vaikka kellariin hankkia ruokaa ja patjan ja viedä Alissan ja Gunnarin sinne. Avuttomia ihmisiä.
Millähän perusteella minä olen avuton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Dahlia vaihtoi Gunnarin lääkkeet vitamiineihin, jos hän ei liittynyt Alissa-juoneen mitenkään? Mitä ajoi teollaan takaa? Aikoiko Dahlia mennä itse Gunnen kanssa naimisiin, mutta Alissa ehti ensin?
Halusi aiheuttaa harmia Ullalle ja kenties jossain vaiheessa varastaa Gunnarin itselleen. Nyt meni nekin suunnitelmat päin metsää
Mikseiköhän Dahlia ole itse aktiivisemmin tuhoamassa tätä liittoa ja savustamassa Alissaa ulos Gunnarin elämästä? Etenkin kun nyt Ullakin on pois pelistä. Märehtii vain jossain kartanollaan. Nyt uudet juonittelut kehiin, Dahlia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tota tunnaria ei ole jo vaihdettu? Ollut jo 2014 vuodesta asti niin olis kiva saada jo vaihtelua. Joskus ennen ne vaihto sen joka vuosi.
Paljon parempi tämä perinteinen tunnarimusa on kuin se aiempi moderni. Jos tehtäisiin uusi tunnari, en usko, että se olisi mulle mieluinen ;)
Eiköhän siinä tarkoitettu ihan sitä mikä ruudussa näkyy tunnarin aikama, ei tunnusmusiikkia...
Mutta kyllähän siitä on useastikin lähtenyt ja lisätty uusia henkilöitä 2014 jälkeenkin. Vai tarkoitatko jotain taustakuvaa?
No ei se nyt tunnarin ulkoasua hirveästi muuta että hahmoja lisäillään ja poistellaan siitä välillä. Kirjoittaja tarkoitti sitä mikä pyörii siinä kun esitellään hahmot ja musiikki soi, kuinka vaikeaa on ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun joskus 2011-2012 tuli kunnon paljastuksia uusien kuvien kera ja viikon lopussa tuli vielä tiivistelmä viikon jaksoista. Luulis että nykyään olis vielä paremmin mutta eei.
Sekin ärsyttää että ennen lopputeksteissä kun näytettiin pätkä seuraavasta jaksosta niin siinä oli 2-3 eri kohtausta, ja pari vuotta sitten vaihtui että on vain yksi ja sekin näkyy ihan pienellä. Ja nuo samat kohtaukset on siinä viikon kurkistuksessa, maanantaista perjantaihin aina yksi kohtaus. Tylsää.
Vierailija kirjoitti:
En vieläkään pidä tätä Jirin ja Pietarin ystävyyttä uskottavana. Entiset vihamiehet saunaillan jälkeen sydänysystäviä, jotka tsemppaavat toisiaan, äijäilevät ja avautuvat naisasioistaan. Joo ei. Plus Pietarin näyttelijä on vielä kehnompi eläytyjä kuin Mikko Parikka.
Mielestäni ihan hyvä, että ovat nyt kavereita. Eivätkä he edes olleet mitääm vihamiehiä, vaan pelkästään Evasta mustasukkaisuus oli tiellä. Nyt tajusivat että on turha siitä vääntää kun molemmilla omat naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surkeita nuo Maikkarin sivujen juonipaljastukset nykyään. Vain muutama aneeminen rivi. Yrittäisivät edes vähän panostaa.
Ei se esittävän kanavan vika ole että Salatut elämät on päättänyt julkaista noin vähän juonareita.
No sitä MTV:n Salattujen elämien kotisivujahan tuossa tarkoitettiin. Ei kukaan ole kanavaa syytellyt vaan juonipaljastusten kirjoittajia.
Miksei suoraan sanottu Salkkareiden juonipaljastukset eikä Maikkarin?
Anteeksi, jos se aiheutti turhaa sekaannusta. Halusin vain korostaa niitä virallisia sivuja (jotka on siellä Maikkarin Salatut elämät -sivulla), ettei kukaan sekoita esim. Seiskan tai muun julkaisun Salkkarit-juonipaljastuksiin, jotka ilmestyy myös viikottain.
Pääseeköhän Monicalta sellaisia tuhnuisia raskauspieruja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vieläkään pidä tätä Jirin ja Pietarin ystävyyttä uskottavana. Entiset vihamiehet saunaillan jälkeen sydänysystäviä, jotka tsemppaavat toisiaan, äijäilevät ja avautuvat naisasioistaan. Joo ei. Plus Pietarin näyttelijä on vielä kehnompi eläytyjä kuin Mikko Parikka.
Mielestäni ihan hyvä, että ovat nyt kavereita. Eivätkä he edes olleet mitääm vihamiehiä, vaan pelkästään Evasta mustasukkaisuus oli tiellä. Nyt tajusivat että on turha siitä vääntää kun molemmilla omat naiset.
Eihän Monica ja Jiri ole yhdessä, ainakaan vielä. Jiri on selvästi edelleen kiinnostunut Evasta ja Evan sydän tulee aina sykkimään myös Jirille. Veikkaan, että mustasukkaisuus nostaa pian taas päätään...
Joo siis en nyt meinannut tota taustamusiikkia vaan sitä taustaa lähinnä. :D Tietenki toi nykynen ratkaisu on helppo, koska siinä voi vaa poistaa ja lisätä henkilöitä mut se on niin tylsä vanhempiin verrattuna.
Kirjoitin tuosta tunnarista tänne joskus pitkästi. On se vaan kamala. Se punainen fontti ja kulahtaneet maisemat, aivan kuin Paintilla tehty :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot ainoo tota mieltä joten ei sua tarviikkaa miellyttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei Tale olisi päästänyt Alissaa heille.
Sanni ois voinu vaikka kellariin hankkia ruokaa ja patjan ja viedä Alissan ja Gunnarin sinne. Avuttomia ihmisiä.
Millähän perusteella minä olen avuton.
Hahmoista puhuin :)
Miksei hahmot koskaan piereskele? Ainoastaan Joonatan pieraisi Nightmare ykkösessä.
Ennakkokuvissa perjantaina Gunnar ja Alissa on Camillan luona juttelemassa. Seuraavan viikon torstaina Dahlia ja Gunnar on Mustavaaroilla shampanjalasien ääressä. Sopimus kenties saatu aikaan ja ettei Gunnar olisi palannut takaisin Dahlian luokse?
Miksei hahmot koskaan piereskele? Ainoastaan Joonatan pieraisi Nightmare ykkösessä.
Tietääkö linda muuten, että aaron takia karin lapsen äiti joutui mielisairaalaan?
Halusi aiheuttaa harmia Ullalle ja kenties jossain vaiheessa varastaa Gunnarin itselleen. Nyt meni nekin suunnitelmat päin metsää