Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Welho on todella hidas!

Vierailija
22.07.2012 |

Pääseekö joka welho-liittymän kanssa luvattuihin nopeuksiin? Meillä on yhtä hidas kuin miehen mokkula. Voikohan tälle tehrä jotain?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut Welhoon tyytyväinen ja useimmiten netti toimii hyvin.

Nytkin mittasin speedtestin kanssa ja nopeudeksi antoi 9,5M kun meillä on 10 M netti.

Vierailija
2/7 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa nopeus täällä:

http://speedtest.net/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 110M ja 85M on melkein useimmiten kun katsoo. Vinkiksi että modeemin ja seinän välillä pitäisi olla mahdollisimman lyhyt ja hyvä piuha, kokeile vielä sitä.

Vierailija
4/7 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edessä onkin vaihto, koska apua dna:n päästä on vaikea saada.. Elisaa varmaan kokeilemme seuraavaksi.

Vierailija
5/7 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin dna lle samasta ongelmasta ja sain sähköpostia, joka ei auttanut asiaa juurikaan. Tuli vahvasti se tunne, että he pelaavat aikaa koska tietävät, että kohta kuluttaja kuitenkin äänestää jaloillaan. Welho toimi paremmin ennen kuin se siirtyi dna lle, mitä nyt katkoja oli joskus, mutta nopeus oli parempi. Minulla nopeus on usein jotain 6 megaa ja yhteys on "40 megainen". :D

Vierailija
6/7 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin dna lle samasta ongelmasta ja sain sähköpostia, joka ei auttanut asiaa juurikaan. Tuli vahvasti se tunne, että he pelaavat aikaa koska tietävät, että kohta kuluttaja kuitenkin äänestää jaloillaan. Welho toimi paremmin ennen kuin se siirtyi dna lle, mitä nyt katkoja oli joskus, mutta nopeus oli parempi. Minulla nopeus on usein jotain 6 megaa ja yhteys on "40 megainen". :D

Nopeus on myös 6 megan luokkaa nopeustestien mukaan, joskus jopa 7! :) Kyllähän tuosta on eroon päästävä, jos meillEkin tulee ohjeita vain meilillä?:O

Vierailija
7/7 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeus on myös 6 megan luokkaa nopeustestien mukaan, joskus jopa 7! :) Kyllähän tuosta on eroon päästävä, jos meillEkin tulee ohjeita vain meilillä?:O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän