Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on kamalaa häissä? Avaudu tähän!

Vierailija
21.07.2012 |

Hauku mitä vaan; joku vaatetus- asia, ehkä joku leikki? Rissaako tilavalinnassa jokin?

Missä tekee kohtalokkaan virheen?

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 08:29"]

Valokuvaesitykset hääihin löydät täältä

Ärsyttävintä - hysteerikkö morsian!!!

[/quote] juu se joka vääntää naama koko ajan hyi.

Vierailija
102/116 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2012 klo 00:47"]

Kun mua ei kutsuttu miehen siskon häihin. Anoppi ei halunnut "hoitaa pikkulapsia häissä". Olisimme toki hommanneet heille hoitajan, jos minutkin olisi pyydetty.

[/quote]

Siis morsian ei halunnut veljensä lapsia häihinsä? Eikä mummo lapsenlapsiaan paikalle? Siisti suku miehelläsi. meillä olisi mieskin jättänyt ko bileet väliin... siis ihan omasta päätöksestään, ei minun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannushäät kaupungissa. Sellaiset "maalaisromanttiset" juhannushääät voisivat olla mukavat, muuta kaikki joutuvat kaupunki häissä pilaamaan oman juhannuksensa köröttelemällä kaupunkiin ja sieltä takaisin mökeille...

Vierailija
104/116 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 23:37"]

2. Alle kolmikymppinen hääpari, jonka häissä tanssitaan iskelmämusiikkia tai vanhoja valsseja, kun pariskunta itse ei kuitenkaan normaalisti kyseisestä musiikista välitä eikä harrasta tanssimistakaan kuin diskossa. MIKSI? Eipä siellä tanssilattialla näy kuin ne iäkkäämmät sukulaiset, muut istuivat pihalla kännäämässä.

3. Häät joihin on kutsuttu "kaikki tärkeät", eli liian suuret häät. Uskooko joku tosissaan, että yhdistämällä samaan huoneeseen neljän suvun sukulaiset vauvasta vaariin, sekä kahden ihmisen ystävät, saadaan hyvät juhlat? Kun näitä kaikkia yrittää miellyttää, tulee juhlista ihan taatusti joko teennäiset pönötysjuhlat tai sitten suurin osa haukottelee ja vilkuilee kelloa, kun ei koe olevansa osa juhlaa. Olen ollut kahden serkun häissä, joissa kaasot ja bestmanit ovat järjestäneet ohjelmaan niin, että niihin osallistuu vain hääparin kaverit ja sisarukset ja niihin liittyy sisäpiirin juttuja, joita muut eivät tiedä. Olen ollut kahden kaverin häissä, jotka olivat järjestetty sukulaisten ehdoilla, niin että me kaverit loppujen lopuksi siiryimme jo alkuillasta jatkopaikkaan, kun ei huvittanut kuunnella tuntikausien puheita sukulaistytöstä/pojasta tai vaihtoehtoisesti tanssia niitä iskelmiä.

Itse en ole naimisissa, mutta jos menisin, järjestäisin häät pelkästään ystävilleni ja sisaruksilleni, siis niille ihmisille jotka ovat suunnilleen samaa ikäluokkaa ja samaa genreä kuin minä (ja mieheni) jolloin saisimme aikaiseksi kunnon bileet. Miksi ihmeessä kutsua kyynelehtivää äitiä/anoppia/mummoa, kännäävää riettaita huutelevaa enoa, serkkuja joita näen korkeintaan joka toinen vuosi jossain suvun juhlissa tai isomummoa joka on jo niin vanha että pitää kaikkea sopimattomana, kun ei ne ole olleet tapana hänen nuoruudessaan eikä niitä ymmärrä.

[/quote]

öö, miksi ihmeessä kutsua äitä ja mummoa, oletko tosissasi? Varmaan siksi että he ovat tärkeitä ihmisiä ja heidän kanssaan on mukava jakaa elämäsi tärkein päivä.

Ja hääthän on juuri sitä kahden suvun "yhdistymisen "juhlaa.

Mitä musiikkiin tulee, niin kyllä vieraatkin sen juhlan tekee. Jos siellä soi iskelmää niin sen on parin valinta. Ei se tarkoita että tarvii jäädä mököttämään ja valittamaan vaan voi vaikka mennä sinne tanssilattialle ja pitää hauskaa niiden omanikäistensä kanssa, ei siihen mitään tekno jumputusta tarvita.

Vierailija
105/116 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

karaoke

Vierailija
106/116 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 08:33"]

Vanha ketju, mutta taas ajankohtainen. Eniten ärsyttää se, että yleensä on saanut kutsun ja löytää itsensä jostain jämäpöydästä. Eli kauimmaisesta ns. Olipakkokutsuanääkin pöydästä, jonne ei kuule mitään, josta ei nää mitään ja jossa on esim. Morsiamen työkavereita, joita hän ei ole edes tavannut 10 vuoteen. Itse olet siellä sitten ihan parempana ystävänä Outojen tyyppien kanssa. Mieluummin ei sitten kutsuta ollenkaan ja muutenkin vähemmän porukkaa.  Miksi pitää kutsua ihmisiä, joiden kanssa ei ole missään tekemisissä?

[/quote]

Minä istuin yksissä häissä eteiseen sijoitetussa pöydässä oven takana... vieraita oli yli 200. Eipä siinä paljon nähnyt ohjelmaa, mutta kai niillä joillain siellä hauskaa oli.

Vierailija
107/116 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivat häät, joissa tarjoilu loppuu kesken. Koskee siis niin juotavia kuin syötäviäkin. Itse olen sitä mieltä, että kaikissa juhlissa pöytien pitää notkua. Häät eivät ole siihen mikään poikkeus. Välillä vituttaa istua tuntikaupalla pöydässä, jossa ei ole tarjoilua, ainoana ohjelmana morsiammen "ihailu" ja heidän tylsiin sukulaisiinsa väkisin tutustuminen.

Vierailija
108/116 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikiset sukkanauhanheitot ja hameen alle menemiset.

Vierailija
109/116 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotkoittavat naiset.

Vierailija
110/116 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ihan kaikki leikit

- istumajärjestys, joissa perheet/parit on sekoitettu ympäriinsä tutustumismielessä tuntemattomien viereen

- kännääminen

- hysteerinen morsian, joka saa kohtauksen, jos kakun päällä oleva marsipaaniruusu on juuri ja juuri silmin havaittavasti eri sävyä kuin kuvassa

- ankea tunnelma kuten Putouksen mainoksessa "sitten siihen runoon, jota tuossa jo aikaisemmin lupailin"

Vierailija
111/116 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole onneksi ollut, mutta puistattaa ajatus häistä, jossa on joku typerä teemaväri, joka ulottuu myös vieraiden pakolliseen pukukoodiin, esim. tämän erään julkkisparin häiden valkoinen pukukoodi myös vieraille.

Ala siinä nyt sitten ostamaan jotain pukukoodin mukaista ja väristä (kertakäyttö)asua...

Vierailija
112/116 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- isä taluttaa aikuisen tyttärensä alttarille ja luovuttaa sulhaselle

- odottaminen, kun pari on kuvauksessa

-kaikki leikit

- hääkarkit yms tilpehööri koristeina

Vierailija
113/116 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaminen, odottaminen ja odottaminen ja ne iänikuiset typerät leikit.

Esim. hääparin odottaminen hääpaikalle, kun ovat tunnin jossain kuvattavana, ei kuulu tyylikkäästi hoidettuun hääohjelmaan.

Amatöörien voi olla vaikeaa aikatauluttaa juhlaa niin, ettei tule liian pitkiä tyhjiä ja tylsiä taukoja, ja tosi usein häissä on todella pitkäveteisiä hetkiä, jolloin ei tapahdu mitään.

Hyviä esityksiä, puheita, lauluja voi ripotella ruokailunkin lomaan.

Hääväki on hyvä ottaa mukaan ohjelmaan jollakin tavalla, esim. kiva tapa on esitellä muille vieraille vaikka ryhminä, mistä morsiuspari vieraat tuntee tms. Leikkejä voi olla, muttei mitään pingispalloja lahkeessa eikä morsiamen ryöstöjä. Haasteena keksiä oikeasti hauskat ja yllättävät leikit mihin kaikki voivat osallistua.

Ei ole helppoa suunnitella hyviä häitä.

Vierailija
114/116 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei uskovien häät kirkossa

kaikki tympeät leikit hääpaikall

ulkona seisoskelu ja odottelu kirkon jälkeen

Vierailija
115/116 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli häät sitten sellaiset lämminhenkiset tai isot juhlat, niin hääleikit ovat aina oikea tunnelman latistaja. Ei kiitos niitä.

Olen niiiin samaa mieltä ja olenkin estynyt menemään häihin, koska en millään kestä niitä lasten leikkejä. Aviotuminen on aikuisten hommaa.

Toinen juttu on se usein kuultu vironkieilinen hääpuhe, oksennus tulee jo ajatuksestakin.

Vierailija
116/116 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tosiaan muakin nyt alko mietittymään toi jonkun vieraan selvä alipukeutuminen. Esim. tukka auki, polkkatukka,ja kauluspaita,ja lyhyt hame...ööö, ei ollut kovin juhlava asu.

Muistakaa nyt polkkatukat, ettei teillä ole mitään asiaa häihin:DDDDDD