Kuka kehtaisi ikinä käyttää pyyhettä tai kassia, jossa lukee isolla COSMOPOLITAN?
Sehän on melkein kuin olisi kiinalaisen ravintolan ruokalista tatuoituna kankkuun.
Kommentit (17)
Laukku on minulle asuste, pyyhe on vain pyyhe. Ei haittaa vaikka siinä olisi seiskan logo!
kuulostaa sellaiselta, että mukana myös klamydia, saivareita ja jalkasieni...
ketä ei toisten ajatukset juurikaan kiinnosta.
Uimakassin kyljessä lukee bloomongdales. Supernoloa ?
Uimakassin kyljessä lukee bloomongdales. Supernoloa ?
Jos on ko. lehden tilaajalahja, niin siitä ei voi kyllä lehti enää paskemmaksi mennä. En käyttäisi ihan periaatteesta. Mutta ei minun persettäni kutita, jos joku toinen käyttää.
itsetunnolla, jota ei paskaakaan kiinnosta mitä kaltaisesi toisten ihmisten hyväksynnällä elävät ihmiset ajattelevat. Minulla ei ole kyseisiä varusteita, mutta voisin käyttääkin sopivan tilaisuuden tullen jos sellaiset löytyisi.
uimakangaskassissa Kiinteistömaailma.
kassia salikassina. Ajaa asiansa oikein hyvin :)
Jos se ajaisi asiansa ja sellainen sattuisi olemaan. En kyllä muutenkaan välitä tuon taivaallista siitä mitä toiset minusta ajattelevat, Luojalle kiitos että kasvoin tuollaisesta yli.
Cosmopolitan-lehti sen sijaan on täyttä roskaa.
Mutta ei minua kiinnosta erityisemmin, mikä kuva tai teksti pyyhkeessäni on. Eihän sitä tarvitse juuri niitä pyyhkeitä ottaa rannalle tai uimahalliin, joissa on joku hölmö teksti - niitä voi käyttää kotona. Mutta kyllä itse kehtaisin ottaa rannallekin, ei minua kiinnosta ensinnäkään mitä muut pyyhkeestäni tai sen perusteella minusta ajattelevat, ja toiseksi uskon, ettei suurin osa kiinnitä muiden pyyhkeisiin erityistä huomiota. Sitä paitsi noita pyyhkeitähän voi olla muillakin kuin lukijoilla, joten mitä väliä.
Mainoskasseja sen sijaan en käytä, paitsi voisin kyllä käyttää Voima-lehden tms kassia.
Minkä ikäiset lukee Cosmopolitania?
jotka lehden kansiotsikoiden perusteella tarvitsee suihinotto-ohjeita ja vastaavia näin teet miehet hulluiksi-opastusta
Cosmo-tavarat olisivat kelpo vitsi :)
tarkoittaahan cosmopolitan maailmankansalaista. :)