Viritin ansan pettäjämiehelleni.
tuli teffeille "xxx" kanssa ja odotin paikalla! :D Kyllä oli jätkän ilme näkemisen arvoinen!!! ja nyt sain lopullisen varmuusen hänen luonteestaan.
Kommentit (15)
Viime ryyppyreissun jälkeen ratsasin ukon puhelimen, sieltä kävi ilmi eräs viesti josta tajusin muijan olleen, soitin sille. Vakuutteli ettei mitään ollut kuin pusuja ym.Mies myönsi myös asian. Poistin puhelutiedoista ko. numeron ja annoin asian olla muutaman viikon. Sitten prepaidista tekstaria menemään muijan nimissä (tiesin ettei ukko muista numeroa ulkoa) ja treffikutsu päälle. ja tarttui syöttiin heti.Pyysin ettei soita koska olen töissä, vaan tekstaa. ap.
Loistavaa, mistä saisi noin älykkään puolison. Mahtavaa!
"ikävä sua rakas" viestejä. Kyllä joillakin on POKKAA!!! ap.
tai heikommat sahajauhot ainakin kuin puolisona ansaitset. Pokkaa on vain silloin jos tajuaa toimineensa väärin ja siitä huolimatta pyytää anteeksiantoa. Jos ei tajua, ei ole pokkaa. On vain keitetty lampaanpää.
Olisit saanut hyviä vinkkejä. Laittoivat jopa kameroita makuuhuoneeseen.
tässä tapauksessa pettämiset tapahtuivat baarireissujen yhteydessä (jatkoilla jossain muualla) joten ei olisi toiminut. Mutta niin patploginen valehtelija tuo mies oli... soitti minulle ensin ja seuraavaksi jo tekstasi toiseen puhelimeeni XXX:lle. :D:D ap
Mutta miten toteuttaisin? Kun ei käy missään treffipalstoilla enää. Mutta luulen että pettäis jos olis tilaisuus.
Annoitko "ensitreffien" jälkeen?
a)pillua
b)monon kuvan persuksiin
Viime ryyppyreissun jälkeen ratsasin ukon puhelimen, sieltä kävi ilmi eräs viesti josta tajusin muijan olleen, soitin sille. Vakuutteli ettei mitään ollut kuin pusuja ym.Mies myönsi myös asian. Poistin puhelutiedoista ko. numeron ja annoin asian olla muutaman viikon. Sitten prepaidista tekstaria menemään muijan nimissä (tiesin ettei ukko muista numeroa ulkoa) ja treffikutsu päälle. ja tarttui syöttiin heti.Pyysin ettei soita koska olen töissä, vaan tekstaa. ap.
Mutta miten toteuttaisin? Kun ei käy missään treffipalstoilla enää. Mutta luulen että pettäis jos olis tilaisuus.
tee naamakirjaan feikkiprofiili jonkun hyvännäköisen naisen kuvalla. Pyydä kaveriksi, flirttaile ja kutsu treffeille.
Eli onko sinun oletuksesi, että pettäisi tilaisuuden tullen, mutta ei ole vielä koskaan pettänyt?
Jos vastaus oli kyllä, niin miksi haluat kiusata itseäsi tuollaisilla ajatuksilla? Haluaisitko päästä marttyyrin asemaan ja saada toisilta sääliä ja miehesi moittimista?
Kaikki saattavat pettää jossakin tilanteessa, takeita kenenkään 100 %:n uskollisuudesta ei ole, mutta ei nyt kannata yllyttää pettämään. Tosin minua ei ole kukaan koskaan pettänty (ainakaan en ole tietoinen) enkä ole itsekään pettänyt ketään, että kokemusta ei ole.
Saat testattua uskollisuuden. Tilaisuuksia tulee aina, se feikkiprofiili on vain yksi niiden joukossa ja jos siihen täkyyn tarttuu niin tarttuu muihinkin.
ei ole miehestä kuulunut mitään, tavaransa ovat vielä minun asunnossani. Aion järjestää erään miespuolisen, hyvännäköisen kaverini viemään hänelle kamat (ex ei ole häntä koskaan tavannut). Jahka krapuloistaan ex selviää niin alkaa todellisuus iskeä tajuntaan. :DDDDDD ap.
torstaina viedään kamat sen rapun eteen, oli kotona tai ei. Ilmoitan hänelle etukäteen(on lomalla ja kaupungissa). ap
"ikävä sua rakas" viestejä. Kyllä joillakin on POKKAA!!! ap.