Koira purrut lukuisia ihmisiä Kotkassa Omistajaa ei kiinnosta
-Koiraa ei lopetettu, koska käräjäoikeuden mukaan syy on hihnan toisessa päässä.
Mitä ihmettä? Koira puree lähes jokaista vastaantulijaa mutta saa vapaasti jatkaa. Kyllä Suomen oikeuslaitos on yks pellelaitos
Kommentit (15)
Olen edelleen sitä mieltä että nämä taistelukoirat pitäisi kieltää kokonaan
Vierailija kirjoitti:
Rakit saunan taakse tai suohon
Rakit? Ei tuossa ollut kun yks rakki
Elämäänsä kyllästynyt vanha alkoholisti jota ei kiinnosta. Miksi nämä saa edes ottaa tällaisia koiria
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakit saunan taakse tai suohon
Rakit? Ei tuossa ollut kun yks rakki
Etkö ole huomannut miten rakkeja on ihan liikaa joka paikassa? Puolet vähintään pitäisi karsia. Lisäksi pitäisi saada tuntuva koiravero käyttöön
Koirat ovat Suomen oikeuslaitoksen erityissuojeluksessa. Kaikki muut ihmisille edes pientä haittaa tuottavat eläimet päästetään päiviltä ilman muuta, mutta ihmisille suoranaista (hengen)vaaraa tuottavaa koiraa ei tunnuta millään saavan tehtyä vaarattomaksi.
Lieneekö "päättävissä elimissä" paljon koiraihmisiä vai mistä tämä mahdoton halu suojella yhtä eläinlajia voi johtua?
tässäpäs lyhykäisyydessään ja karmivuudessaan esimerkki itsekkyydestä; ei kiinnosta koiran omistajaa ketä tai mitä puree,,, Itsekeskeisyys nykypäivän henkinen syöpä.
Toivottavasti ei pure mun taskussa olevaa suklaalevyä. Vaadin korvauksen, jos puree mun suklaata.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei pure mun taskussa olevaa suklaalevyä. Vaadin korvauksen, jos puree mun suklaata.
Toivottavasti koira ei syö kokonaan isoa suklaalevyä, mutta minkäs teet, jos koira tulee puremaan taskussa olevaa suklaalevyä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/eb4169f5-be9b-461f-8ccb-05b00a06eb99
Linkki