Miksi et tatuoi itseesi lapsen nimeä ja syntymäaikaa?
Itse olen tehnyt näin molempien kohdalla. Löytyy etunimi ja syntymäaika tuolta niskan alapuolelta
Ovat omat lapseni ainakin niin tärkeitä että halusin ikuistaa heidät kehooni :)
Kommentit (25)
Olen ikuisesti heidän äitinsä ilman että sitä pitää ihooni kaivertaa. Ihan tarpeeksi merkityksellistä on tämä olemassaolo. Sitäpaitsi eivät he ole minun, syntyivät kauttani ja kulkevat omaa tietään, kuuluvat itselleen. KOlmanneksi melko ruma tatuoinnin aihe.
on tatuoitu mun sydämeen. Lisäksi paljon arpia vatsanahkassa : )
Siksi en tarvitse mitään muita kirjailuja, jotka ei mitenkään voisi koskaan kuvata rakkauttani heihin.
Oletan lasteni tietävä tärkeytensä ilman, että äiti nahkansa tärvää.
Tosin lapsen nimeä en ottaisi muutoinkaan. Suunnitellut kyllä olen, että jos ottaisin tatuoinnin, joka olennaisesti liittyy lapseen, kuvana (ei siis lapsen kuvaa).
Ja itselläni on myös sen verran paljon muistoa lapsesta jo pelkästään vatsanahassa, ettei ehkä enempiä nahkaan tarvitsisi kirjaillakaan mitään...
Tiedän myös paljon noita, jotka ovat isoin kirjaimin tatuoineet itseensä sen kullannuppunsa nimen. Usein ovat isiä, jotka tapaavat lapsiaan tyylillä kerran vuodessa, kun useammin ei ehdi. Toisaalta, onhan se nimi sitten muistutuksena siinä kädessä, jos ei muuten meinaa muistaa...
Ap: llä on tribaalitatuointi melkein persereiässä..hihihii..