Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et tatuoi itseesi lapsen nimeä ja syntymäaikaa?

Vierailija
20.07.2012 |

Itse olen tehnyt näin molempien kohdalla. Löytyy etunimi ja syntymäaika tuolta niskan alapuolelta

Ovat omat lapseni ainakin niin tärkeitä että halusin ikuistaa heidät kehooni :)

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on aika mautonta, sorry.

Vierailija
2/25 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistavani lapseni nimen muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jos olisin menettänyt heidät jollain traagisella tavalla, sitten voisi tulla mieleen edes harkita jotain tuollaista.

Vierailija
4/25 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi on mulle tärkeintä maailmassa, mutta eipä mulla ei hänen kuviaan facebookissakaan yhtäkään.Kyllä se lapsi kulkee mulla sydämessä ja mielessä koko ajan.

En ole kokenut 'tarpeelliseksi', vaikka ei se mun mielestä maailman kamalinta olekaan - olettaen, että ne tatskat on ihan ok näköisiä.

Vierailija
5/25 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä tatuoinnit ovat minusta ällöjä. Eivät vielä nuorena ihmisenä, mutta sitten vanhuksena kun nahka jo roikkuu niin ovat tosi tosi rumia.

En siis todellakaan haluaisi lasteni nimiä tai syntymäaikoja tuollaiseen epämääräiseen "taideteokseen".

Vierailija
6/25 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla on muutenkin ihan liikaa tatuointeja. Todella harvoin ne ovat ilo muiden silmille. No, tyylinsä kullakin.

Vierailija
7/25 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ne ilman muistutustakin muistan.

Komppi tälle! On vähän kyllä muisti huonontunut synnytyksen jälkeen, mutta nuo jutut muistan.

Vierailija
8/25 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koe tarvitsevani vakuuttelua muille ihmisille, että rakastan lapsiani. Sen viestin itse luen tuollaisesta tatuoinnista.

Vierailija
9/25 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heidän syntymäaikansa muutenkin, en tarvitse muistilappua mukaani asiasta muistuttamaan.

Vierailija
10/25 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten tribaali kuvio häntäluun kohdalla :) - ap

Vierailija
11/25 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 tatuointia löytyy, mutta ei yhtäkään Raamatun oppien vastaista.

Vierailija
12/25 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heidän syntymäaikansa muutenkin, en tarvitse muistilappua mukaani asiasta muistuttamaan.

Vähemmän kivuliasta! Enkä minä ainakana taivu lukemaan mitään niskan alapuolelta.

Vierailija
13/25 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitäpaitsi mulla on aika lyhyt kaula, voisi olla melko ruma litania kun lapsia on kohta viisi. onneksi en siis aloittanut tatuointia, eihän sitä keskenkään viitsisi jättää.

Vierailija
14/25 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaa elävänsä vanhaksi..

Oma lapsi kuoli 7- vuotiaana, pikkuserkku 5- vuotiaana, 2 ystävää 15- vuotiaana, miehen ystävä 9- vuotiaana, serkku 25- vuotiaana.

Tässä otteita nuorempana kuolleista. Miten onkaan ne aikuiset jotka kuolee 40-60- vuotiaana?

Mutta sinähän elät ikuisesti. :)

Vierailija
15/25 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tuli mieleen heti yks norjalainen äiti, jolla olis tatuoituna "Anders Behring Breivik 13.2.1979". Siitähän voiskin olla ylpeä :DD

Vierailija
16/25 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä lapseni koulukaverin vanhemmilla on molemmilla oikein isolla kaikkien kolmen lapsensa nimet ja syntymävuoset tatuoituina käsivarsiin ja osa jalkoihin. Sellaisilla isoilla goottikirjaimilla. Ja mainitakoon, vaikkei se tietysti ole tatuointien vika, niin vanhemmuus on molemmilta hukassa. Kännijuhlia pidetään ja ilmeisesti isä on nyt linnassa.. Keväällä oliva lapset paljon pois koulusta, kun ei kukaan kuulemma päässyt tuomaan?

Mutta varmasti ovat lapset vanhemmilleen kaikki kaikessa, johan sen jo noi tatskat kertovat ;)

Vierailija
17/25 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergia tatuointiväreille on mahdollista. Useat niistä ovat lisäksi myrkyllisiä, mutta varsinaisia myrkkyvaikutuksia ei ole kuitenkaan alan lehdissä julkaistu. Sen sijaan useille nelatatuointiväreille voi tulla allergiseksi. Reaktio kestää sellaisessa tapauksessa pitkään, tavallisesti kuukausia. Myös ihosyöpiä ja niiden esiasteita on kuvattu.

Vierailija
18/25 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla tai oliko lasten vaunuissa/rattaissa myös ne nimikyltit (rekkarit)?

Vierailija
19/25 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kauhulla katselen näin kesä aikaan,miten rumiksi jotkut ovat ihonsa sotkeneet.

Vierailija
20/25 |
20.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaa elävänsä vanhaksi..

Oma lapsi kuoli 7- vuotiaana, pikkuserkku 5- vuotiaana, 2 ystävää 15- vuotiaana, miehen ystävä 9- vuotiaana, serkku 25- vuotiaana.

Tässä otteita nuorempana kuolleista. Miten onkaan ne aikuiset jotka kuolee 40-60- vuotiaana?

Mutta sinähän elät ikuisesti. :)

eikä suinkaan arvele elävänsä ikuiseksi. Mutta seiskalla on myös sen verran realismin tajua, että tietää oman nahkansa roikkuvan jo nyt aavistuksen (ikää 36v) eikä se varmasti siitä kauniimmaksi muutu.

Se ei myöskään pelasta ennenaikaiselta kuolemalta vaikka ne tatuoinnit ottaisikin. Ja pääsyy tosiaan on se, että ne on oikeasti rumia nuorillakin- vanhoilla ihmisillä vaan erityisen rumia (on tullut nähtyä muutamakin tatuoitu mummo ja pappa)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi