Naiset.milloin otat mieheltä suihin?
Olen nyt tapaillut erästä miestä noin kuukauden ajan. Sitä ennen olimme paria viikkoa ns.nettituttuja. Seksiä on ollut kaksi kertaa ja viime kerrallakin yritti ehdotella suuseksiä. Miten oot edennyt seksin suhteen?
Kommentit (30)
Tyttöystäväni on nuori (mua yli 20v nuoremmpi) ja kaunis ja tiukkapilluinen sekä antaa kun haluan mutta ei halua ottaa suihin. Tuleekohan tähän ikinä muutosta vai pitääkö laittaa barbinukke kiertoon?
Viakka olenkin mies (ainakin tietääkseni:_), niin toivon, että suihinotto tuntuu sinusta luonnolliselta ja nautit siitä myös itse. On aina upeaa kun seksissä halutaan tuottaa partnerille hyvää ja parasta siitä tekee sen,kun itsekin nauttii. Enpä ole nimittäin miestä tavannut, josta suihinotto (ainakin keskustelujen perusteella) ei olisi erittäin nautinnollista silloin kun sen tekee nainen (joillakin mies) joka osaa homman ja itsekin nauttii tuodessa partnerilleen hyvän olon. Toivottavasti ei ainoastaa miehen "pyynnöstä" Vaan myös siitä, että on hieona tuottaa toiselle nautintoa.
ihan sen takia, että haluan käyttää kortsua siihen saakka, ja kortsua en ime. Eli kun suhde on sillä pohjalla, että siirrytään kortsusta pois, niin voin ottaa suihinkin.
Mites te muut teette? Jos ekalla kertaa jo ootte ottanut poskeen, niin otatteko ilman kumia sillä riskillä että saatte tauteja, vai otatteko poskeen kumin kanssa?
koska olen tuoreessa suhteessa ja harrastanut vasta kolme viikkoa seksiä miehen kanssa. Mies on ollut hallitsevampi osapuoli ja oikeastaan olen jäänyt vähän mietteliääksi, haluaako hän minunkin tekevän jotain mutta ei ole vihjannut mitään. Tilaisuuksia ei ole kauheasti tullut vastaan (mies on yleensä jo tosi kiihottunut duunailtuaan minua vähän aikaa) ja siten olenkin imeskellyt vain kerran. Itselleni on jonkin verran ongelma se, että jos alan imeä miestä, mies on muutaman minuutin jälkeen täysin valmis panemaan. Itsekin kaipaan lämmittelyä ja ehkä vielä pitempää kuin mitä mies.
Tautiasioista sen verran että olemme puhuneet tautihistoriastamme ja itse juuri kävin testeissä, mies on käynyt keväällä. En tosin kyllä ole ajatellut aiemmin, että en ottaisi suihin tautien pelossa enkä sitä kautta ole mitään tautia saanutkaan.
Ei aikuisen tarvitse enää mitään neitsyt mariaa leikkiä. Jos tilanne on muutenkin edennyt jo seksiin, niin eikö ole ihan sama ottaako suihin nyt vai vasta ensi viikolla. ps. pihtaamalla voi suhde jääädä lyhyeksi.
Eli kun suhde on sillä pohjalla, että siirrytään kortsusta pois, niin voin ottaa suihinkin.
Missä kohtaa suhdetta tämä vaihe tulee?
nimimerkki "jo 8 vuotta naimisissa ja kumi käytössä"
No jos mieheni saa tuon omakotitaloprojektin vedettyä...sitten harkitsen.
Ja samat eukot valittaa, että maksullinen seksi pitäis lailla kieltää. MItenköhän kävis jos teiltä vietäis samalla mahdollisuus saada asioita seksiä vastaan?
Eli kun suhde on sillä pohjalla, että siirrytään kortsusta pois, niin voin ottaa suihinkin.
Missä kohtaa suhdetta tämä vaihe tulee? nimimerkki "jo 8 vuotta naimisissa ja kumi käytössä"
niin miksi käytät,jos olette olleet noin kauan yhdessä? Eikö luotto pelaa?
Unohdat, että joillekin ei sovi mikään muu ehkäisy.