Jes saan toisen lapseni ennen kuin täytän 25v!
Tein juuri plussan ja hoksasin että olen kk vaille 25v kun saan toisen lapsen. ;)
Kun aina sanoin että haluan kaksi lasta 20-25vuotiaana ja nyt se sitten toteutui! :D
Olen niin onnellinen!!
Kommentit (19)
mutta älä nuolase vielä ennen kuin tipahtaa.
mä olin 23 kun mulla oli 2 lasta.
Ai viittaatko tuohon ketjuun jossa joku vinksahtanut etsii kaikkea pahaa nuorille äideille? :D
Juu en jaksa kiitos olla yhtä kakara. :)
mutta älä nuolase vielä ennen kuin tipahtaa.
mä olin 23 kun mulla oli 2 lasta.
:D
Itse olen haaveillut tekeväni kaikki lapset ennen kuin täytän 30v. Nyt 27v ja neljäs tulossa. Katsotaan vieläkö tämän jälkeen on haluja kasvattaa perhettä, ja onnistuuko se :)
Tein juuri plussan ja hoksasin että olen kk vaille 25v kun saan toisen lapsen. ;)
Kun aina sanoin että haluan kaksi lasta 20-25vuotiaana ja nyt se sitten toteutui! :D
Olen niin onnellinen!!
Kertoo NIIN paljon nuorista äidistä että tekevät tällaisia aloituksia.
Olen niin onnellinen!!
Niin ajatella, kehtaavat kertoa raskaudesta anonyymisti! Kääk! :b
Itse olen haaveillut tekeväni kaikki lapset ennen kuin täytän 30v. Nyt 27v ja neljäs tulossa. Katsotaan vieläkö tämän jälkeen on haluja kasvattaa perhettä, ja onnistuuko se :)
No teillähän on jo kunnon kokoonpano, mutta aina mahtuu lisää jos haluaa. ;)
Meille saa riittää tämä kaksi. :D
ap
Olen niin onnellinen!!
Mitäs se kertoo? Hmmmm, että olen raskaana! ;) Niin kertoo onhan se suuri asia, eli paljon kertookin! =)
Olen todella täpinöissä, en vielä miehelleni kertonut asiaa. Kerron kun tulee kotiin.
Kädet tärisee vaan. :)
olin silloin 30v :D kolmannen sain 35v ja olo oli suorastaan taivaallinen! Esikoinen syntyi ollessani 28v Kaikki lapset saivat alkunsa juuri silloin kun oli suunniteltukin.
Onnea ap!
Mutta onnea kuitenkin ap!
Ja onneksi me voimme aika pitkälti valita missä iässä on parasta lapset saada. :)
Mikäli luonto antaa myöten. :)
-ap
olin silloin 30v :D kolmannen sain 35v ja olo oli suorastaan taivaallinen! Esikoinen syntyi ollessani 28v Kaikki lapset saivat alkunsa juuri silloin kun oli suunniteltukin.
Onnea ap!
Juu jossain pilvenpäillä pompin kuten esikoisestakin testin tehtyä! :D
Kiitos. :)
tuollainen olo. Odotan esikoista ja tunnen syyllisyyttä siitä, etten leiju jossain ihme pilvissä ja ole onneni kukkuroilla. :(
tuollainen olo. Odotan esikoista ja tunnen syyllisyyttä siitä, etten leiju jossain ihme pilvissä ja ole onneni kukkuroilla. :(
Voi harmi, olen kyllä kuullut että tuokin on ihan normaalia. Toivottavasti se menee ohi, juttele vaikka terkkarin kanssa jos on mukava tai jonkun.
Kaikille ei tule automaattisesti sitä pilvilinna-fiilistä ja ymmärrän kyllä että tuntee sitten helposti syyllisyyttä, mutta eiköhän tuo mene ohi! :)
ap
Olen niin onnellinen!!
ps.
älä nuolaise ennenkuin tipahtaa. ja vielä terve lapsi....
Mä saan toisen lapsen kun olen noin kuukautta tai paria vaille 26v (riippuu meneekö yli vai ali lasketun ajan) :) Omissa suunnitelmissa on hankkia lapset aika peräkkäin ja jos kolmas hankitaan, ja menisi suunnilleen saman kaavan mukaan, niin olisin 27v kun kolmas syntyisi :) Ehtii sitten hyvin aloittaa työuran noin 29-30-vuotiaana.
Onneksi olkoon! :)
"Haukutaanko yhdessä nyt vanhoja äitejä?"
Anteeksi mitä?