Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset.milloin otat mieheltä suihin?

Vierailija
18.07.2012 |

Olen nyt tapaillut erästä miestä noin kuukauden ajan. Sitä ennen olimme paria viikkoa ns.nettituttuja. Seksiä on ollut kaksi kertaa ja viime kerrallakin yritti ehdotella suuseksiä. Miten oot edennyt seksin suhteen?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan mieheltä suihin, silloin kun mies niin haluaa.

Vierailija
2/30 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin aikuinen ihminen.

Oletko ap nuori ja opettelemassa seksinsaloja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihan spontaanisti omasta halustani. En ymmärrä, pitääkö tähän olla joku uuden suhteen sääntö?

Vierailija
4/30 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihan spontaanisti omasta halustani. En ymmärrä, pitääkö tähän olla joku uuden suhteen sääntö?

Vierailija
5/30 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos te tulette toimeen keskenänne. Ei siinä ole mitään aikatauluja.

Mua ainakin uudessa suhteessa kummastuttaisi jos mies sanallisesti esittäisi pyyntöjä/toiveita. Ensin tutustutaan toiseen, katsotaan miten sovitaan yhteen ja miltä se tuntuu. Seksi mielestäni etenee parhaimmillaan luonnollisesti, jos hän tahtoo suuseksiä voi näyttää esimerkillään suuntaa. Eli saadakseen antaa.

Mulle ainakin seksi on sitä että asiat etenevät luonnollisesti, menisin varmaan puihin jos jotain toivelistaa alettaisiin tutustumisvaiheessa esittämään. Seksistä on kiva puhua, vielä kivempi sitä on harrastaa nautinnollisesti. Siinä ne mieltymykset löytyy.

Vierailija
6/30 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan olen ottanut suihin toisella tapaamisella, ensimmäisellä vain kahviteltiin :) Aikaa tästä on 3 vuotta ja edelleen olemme onnellisesti yhdessä. Minusta seksissä tehdään asioita, jotka tuntuu itsestä kivalta ja aikataululla, joka on itselle sopiva. Tähän kuuluu myös se, että tehden toiselle kivaa, tuntuu myös itsestä hyvältä. Ei ole olemassa mitään sääntöjä. Ei nainen mene siitä pilalle, jos seksistä nauttii. En ole koskaan ymmärtänyt tuota ajattelutapaa, pitääkö aina vähän pihdata, ettei vain ole lutka?

Vierailija
7/30 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä tarvitse harrastaa peiton alla pimeässä lähetyssaarnaaja-asennossa? Paljon on varmaan ihmisistä kiinni miten alkuvaiheen seksi sujuu. Joku osaa pyytää/neuvoa mitä haluaa joku toinen ei. En nyt tarkoita mitään vaatimuslistaa, vaan sellaista ohjailua. Itse taisin mieheltä ottaa suihin ensimmäisellä sekstailukerralla. Sitä en muista toivoiko mies sitä, vai tekikö mun vaan mieli. Edelleenkin otan suihin jos mies pyytää tai jos itse haluan.

Vierailija
8/30 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiseltä en tykkää ottaa suihin, koska ei tule niin sitten millään, koskaan. Se vaan jotenkin ketuttaa. Toki nauttii hommasta, mutta...

Vierailija
9/30 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiseltä en tykkää ottaa suihin, koska ei tule niin sitten millään, koskaan. Se vaan jotenkin ketuttaa. Toki nauttii hommasta, mutta...

Vierailija
10/30 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kerran, on kuulunut ihan alusta saakka (nykyisin 1-3x vkossa). Meille se on osa esileikkiä, joskus sillä korvataan yhdyntäkin

Vierailija
11/30 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään suuseksistä, mutta mies ei kyllä suuhuni laukea, ellen sitten ole todella hyvällä tuulella ja mies sitä pyytää. Sen verran herkkäkurkku olen, että loppuun asti mennään tosi harvoin, muuten kyllä miehen muna löytyy suustani usein. Ja mies kyllä nauttii.

Vierailija
12/30 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Minulla ei ole mitään suuseksiä vastaan.) Ilmeisesti asia on miehelle tärkeä osa seksiä, jos pyytää tuota jo heti suhteen alussa. Ja sikäli tuskin haluaa suhteeseen naisen kanssa, jolle suuseksi on vastemielistä.

Mun mielestä nämä asiat kannattaa puhua heti seksisuhteen alkupuolella selviksi. Itselleni tuli lopulta ero eräästä exästä, kun suhteen kuluessa alkoi paljastaa mieltymyksiään, jotka taas eivät minun makuuni ollut. Mies ei ollut onnellinen, kun ei saanut toteuttaa seksuaalisuuttaan kuten halusi ja minä en ollut onnellinen, kun yritin väkisin häntä miellyttää.

Vierailija
13/30 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siitä se voi olla kiinni jos miettii muistakin asioista kuin suikkarista että onko sopivaa tms eli tekee asiasta liian monimutkaisen M40

Vierailija
14/30 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos osaa hommat niin kauaa ei kestä, et taida joka jippoa osata, mm. nielemistä kun penis syvällä kurkussa jne.

Vierailija
15/30 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä aina peppuseksin jälkeen mies tokaisee että "mulukku puhtaaksi!" jolla meinataan että nuolen ja imen munan puripuhtaaksi omista peppuraidoista!

Vierailija
16/30 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus harvoin kyllä, jos on pahat patoutumat (noin viikko ilman seksiä) alla. Olen mielestäni aika etevä imuttelija, aikaisemmat hoidot tulleet suht helposti. Voin imutella miestä vaikka puoli tuntia ilman että tulee (nauttii kyllä). Sitten kun pääsee panemaan pilluun, kestää noin 10 sekkaa että tulee.

Kyllä mä käyn munaan kiinni yleensä jo ensi panolla.

Vierailija
17/30 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tosi huono siinä.

Vierailija
18/30 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No melkein ainakin. Ekasta kerrasta lähtien. Siis ei tietty aina loppuun asti, mutta osana seksiä ja esileikkiä kyllä.

Vierailija
19/30 |
19.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei ole neuvonut miten korjaisin asiaa. Aiemmat kumppanini ovat kyllä tulleet.

Vierailija
20/30 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että seksitaudit tarttuvat ihan yhtälailla suuseksissäkin. Eri asia tietysti, jos käytätte kondomia. Jos olette jo seksiä harrastaneet, niin en pitäisi mitenkään kummallisena harrastaa myös suuseksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan