Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moviestarplanet?

Vierailija
18.07.2012 |

Mikä juttu tää on?

Eskari- ja ala-asteikäiset hinkuaa sinne,koitin etsiä keskusteluja aiheesta ja löysin mm.tekstin jossa taivastellaan ko.sivustolla tehtyjä alapään tutkimisvideoita..?

Pystyykö siellä siis kuka vaan katsomaan kenen vaan tekemiä "leffoja"?

Kommentit (139)

Vierailija
61/139 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi oon msp:ssä ja tehkää hahmo sinne vaan jos lystää

Vierailija
62/139 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon 9-vuotias tyttö ja käyn sielä. Se on hyvä paikka, mutta sielä o todel paljo hakkereit kerron niitä tyyppei ketä kannattaa varoo:BloodyMoody, DearKuollut ja kaikki semmoset tyypit joil on semmosii hirviö animaatioi esimerkiksi semmone missä tulee iso suu ja terävät hampaat ja silmät. Jos et tiedä mikä on hakkeri niin Se on semmone joka varastaa starConseja, Ukkoja, famea, vip-jäsenyyksiä ja Diamonseja! Ole tarkka kun olet msp:ssä:) EDES IKÄÄ EI OLE HYVÄ KERTOA. JOS JOKU UHKAA HAKKEROIDA UKKOSI JOS ET KERRO ESIM.Paikkakuntaa tai kaupunkia missä asut, Älä kerro oikeaa.(jos esim. asut tampereella sano vaikka:Asun Oulussa:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/139 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 9-v ja oon msp:ssä Se on ihan ok paikka.... Siäl Kyl voi olla jotain epäilyttävää koska siäl voi sanoo:plllu ja Se näyttää siel sanalta:pillu.. Nii että...

Vierailija
64/139 |
27.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2013 klo 07:28"]

Moi! Mä olen 9v. ja käyn MovieStarPlanetissa. Se on kyllä turvallinen paikka. Oikeita hakkereita siellä ei ole, mutta jotkut kysyy joskus henkilökohtaisia tietoja. Niistä kannattaa ilmoittaa henkilökunnalle. MSP on kiva paikka!

[/quote] mä oon niiin samaa mieltä!!

Vierailija
65/139 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat tytöt oli siellä, kunnes yksi sai seksiehdotuksia. Siinä sai valittaa heti valvonnalle ja tehtiinkin niin. Melkein vuosi myöhemmin tytöt sai kokeilla uudelleen käydä siellä, mut sitten tuli taas asiattomia kysymyksiä. Nyt ei lupaa enää tule!

Vierailija
66/139 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moviestarplanet on turvallinen paikka koska olen ollut siellä vuoden, kaksi niin te vanhemmat kyllä lapsenne voi käydä siellä koska se on turvallinen ja hauska peli jossa voi käyttää luovuuttansa ym...:)

-Mia 11.v.

Vierailija
67/139 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen12v se on paras paikka .ei siel voi kiroilla tai sanooilää tai mis

Asuu eikä jenkilökohtasiitietoi.

Mut tosi moni siel kysyy pannaaks ja seksi ja sellai

Vierailija
68/139 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks vaan mutta se on ihan turvallinen paikka :)
Aikuiset, voitte mennä ihan itse katsomaan http://info.moviestarplanet.fi/vanhemmat.aspx :)
Ite oon 14v ja pelaan sitä :) Kyllä mullekki on tullu pari "uhkausta" mutta oon ilmoittanut
uhkailevasta käyttäjästä, ja hänet on poistettu :) Ja MSP:ssähän on 24h valvojat, ja he lukitsevat käyttäjän pelistä joka kirjoittelee sopimattomia. :) Nykyään siellä chattailu on kielletty 0:00 - 3:00 ;)

Vierailija
69/139 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No..ite oon moviestarplanetissa mutta en ala haukkumaan näitä ihmisiä jotka ovat havainneet jotain epäilyttävää siellä. Onhan se totta että siellä on you tube mutta ei siellä mitään härskiä :D ja siellä on nykyään niin hyvät sensuurit ettei saa sanoa edes joitain normaaleita sanoja... myönnän siellä on myös paljon pilatyyppejä mutta ainahan jos joku puhuu/käyttäytyy asiattomia niin voi estää ja ilmoittaa käyttäjästä. Niitten "videoiden"katselusta vielä se että siellä ainoat videot ovat msp:n YT:ssä ,sinne ei jää mitään asiatonta ja toinen asia ovat sitten elokuvat joita pelaajat voivat itse tehdä käyttämällä puhekuplia, musiikkeja(valmiita henkilökunnan valitsemia),taustoja elokuvaan liittyen ja erilaisia valmiita animaatioita. Että juuh ... hyvä että valvotte lastenne netin käyttöä on hyvä että netin käyttöä harjoitellaan vanhempien kanssa mutta tätä suosittelen vain alle 11v.n kanssa(kokemuksen ääni mä suutuin aina jos joku tuli häiritseen mun pelaamista ;3 juu ei mulla muuta nyt PS:mielestäni msp on opettavainen peli(se keksittiin aluksi siksi että sen avulla lapset oppisivat englantia :)

Vierailija
70/139 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää movesta oon 10v ja alotin 9vuotiaana mun koulu kaveri kerto sen salasanan. Se ei ollu järkevää. Se oli kauheeta

Vierailija
71/139 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääks olla oma käyttäja

Vierailija
72/139 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheet

Vierailija
73/139 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 14 ja rakastan MovieStarPlanetii! Siellä tehään elokuvia (piirrettyjä) ja voi ostaa asuja ja semmosta. Ja voi päästä seuraavalla levelille. Eli ei oo mikään vaarallinen paikka... Mutta siellä on YouTube josta voi kattoo YouTuben videoita.. Ite en kyllä käytä siel tai muutenkaa YouTubea. =)

Vierailija
74/139 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikille! Kun olin menos msp niin huosin tän se on ihan ok paikka ja jos jotku (sekopää) miehet yrittää jotai niin en kyl oo huomannu sellast

Vierailija
75/139 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MovieStarPlanet _ON_ turvallinen paikka! Yksi asia siellä vain on paha eskari- ikäisille:

sieelä voi seurustella. Kaverin pikkusisko on moviessa (1luokalla).

P.S

nimeni moviessa on Grara

Vierailija
76/139 |
11.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka monesti tulee varmaan tälläsii viestei esim: Mikä sun oikee nimi on? Ainaki mul tulee monesti sellasii niin luulis nyt vanhempien kertovan lapsille että tollasii asijoita ei kerrota.

Vierailija
77/139 |
15.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi oon 10v. tyttö ja käyn msp:ssä se on ihan paras paikka en tajuu niitä ketkä vaa haukkuu sitä paikkaa tyhmäks!!!!

Vierailija
78/139 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
79/139 |
29.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2013 klo 13:18"]

Moi olen 10v. tyttö ja rakastan msptä se on ihan paras paikka en tajuu niitä ketkä vaa haukkuu moviestarplanettia :( kamun kaa käyää siel joka päivä ja hengaillaab kamuje kaa :D

mut ei se oo mikää hämärä paikka eikä siel sallita kiroiluu eikä k18 materiaalia !=) Ootte tyhmiä  jotka epäilette msptäääääääää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=I

[/quote]

Vierailija
80/139 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Move on turvallinen paikka:) Jos joku kiusaa nii voi ilmoittaa tai jos juku kiroilee se sensuroidaan. Ja on ollu Moves kaks vuotta ja oon 11.v. Ja saa pelikiellon jos kyselee muiden tietoja. Eli se on lapsille turvallinen pelipaikka!:)

Ketju on lukittu.