Moviestarplanet?
Mikä juttu tää on?
Eskari- ja ala-asteikäiset hinkuaa sinne,koitin etsiä keskusteluja aiheesta ja löysin mm.tekstin jossa taivastellaan ko.sivustolla tehtyjä alapään tutkimisvideoita..?
Pystyykö siellä siis kuka vaan katsomaan kenen vaan tekemiä "leffoja"?
Kommentit (139)
Ei tos oo mikään paras paikka -.- gosupermodelkin on parempi ja ei niin tylsä -.-'
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 14:21"]
Ei tos oo mikään paras paikka -.- gosupermodelkin on parempi ja ei niin tylsä -.-'
[/quote]
Oon samaa mieltä kanssasi, öhm.. tuntematon :D
Täysin turvallinen paikka toisinkuin gosu jossa voi puhua raskaudesta ja homoista -.-
[quote author="Vierailija" time="26.06.2013 klo 15:02"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 12:51"]
tuttavan lapsi sai sivustolta suoraan asiaan meneviä ehdotuksia (jokainen varmaan tietää mietittyään mitä ehdotetiin9,joten en suosittele sivustoa kenellekään.Omat lapseni olen kieltänyt käyttämästä sivustoa ja se on suodatettu pois norton family ohjelmalla,jota myös suosittelen muille.koskaanhan ei tiedä ketä koneen toisessa päässä on,olkaa tarkkana lastenne kanssa.
[/quote] Mikä ylisuojeleva tyyppi tuossakin on :D Siel on maailman parhaimpia ihmisiä... Mun mielest toi on vähä outoo... Sry vihaan vaan ylisuojelua...
Moviestarplanet tunnistaa heti, jos joku aikoo/tekee jotakin tyhmää tai joka on sopimatonta. Esim. Jos yrittää puhua rumasti, moviestarplanet tunnistaa sen heti, eikä lähetä sitä vaan antaa varoituksen joka varoittaa että saattaa joutua ulos pelistä mikäli sääntöjä ei tottele. Elokuvissakaan ei voi kirjoitella sopimattomia asioita ja ns."elokuvat" kestävät muutamia minuutteja. Olen itse ollut MSP:ssä jo yli kaksi vuotta ja olen tapaillut siellä tuntemattomia ja saanut heistä hyviä kavereita,eikä me olla kerrottu toisillemme kuin iät. Pelissä ei ole ikärajaa.
Moviestarplanet tunnistaa heti, jos joku aikoo/tekee jotakin tyhmää tai joka on sopimatonta. Esim. Jos yrittää puhua rumasti, moviestarplanet tunnistaa sen heti, eikä lähetä sitä vaan antaa varoituksen joka varoittaa että saattaa joutua ulos pelistä mikäli sääntöjä ei tottele. Elokuvissakaan ei voi kirjoitella sopimattomia asioita ja ns."elokuvat" kestävät muutamia minuutteja. Olen itse ollut MSP:ssä jo yli kaksi vuotta ja olen tapaillut siellä tuntemattomia ja saanut heistä hyviä kavereita,eikä me olla kerrottu toisillemme kuin iät. Pelissä ei ole ikärajaa.
No voi herranjestas teitä vanhempia!
Itse olen 11v ja käyn movee, enkä ole törmänny moiseen et " Mis asut? " "Mikä sun sukunimi on/ nimi? " " Mikä on sun puhelin numero?" Jne.. Move on hyvin suojattu paikka ja siellä saa lukituksen jos kirjoittaa rumia sanoja/kirosanoja. Ja jos tekee pimeitä elokuvia, niin niitä ei näytetä muille, tai ne poistetaan kokonaan. Et musta se ei oo sellanen huonopaikka ja ku mun 7v pikkuveliki käy siel, nii sen mielestä siel on kivaa, eikä kukaan oo kysyny siltä mitään henkilökohtaista. Et huolet pois! Se on maailman paras paikka neverr!<3 :)
MSP:ssä ei ole mitään asiatonta, uskokaa jo! Pelaan siellä, hei haloo ö.ö
Moi! Tiiättekö suomi hakkeri sivustot msp:ssä? Mitä ne on?
Tutkimus, MSP
Hei vanhemmat! Olen tekemässä tutkimusta lasten nettipelaamisesta Aalto-yliopistossa Markkinoinnin laitoksella, ja MovieStarPlanet on yksi tutkimistani sivustoista. Jos teillä on kokemuksia MSP:stä, ja haluaisitte osallistua tutkimukseen vastaamalla kysymyksiin joko sähköpostitse tai haastattelussa, niin ottaisitteko yhteyttä minuun sähköpostitse: terhi.vaisto@aalto.fi. Kiitos paljon!
Kaikki uskoo tän onko selvä!? Oon 11.v. ja oon moviestarplanetissa! Ja kun siellä on se youtube ja jos sinne laittaa jotain ns. rumia sanoja nii ne sanat ei näytä mitään videota!!! USKOKAA!!!
EN VALEHTELISI!!!
pelin säännöt kieltävät numeroiden ja nimien paljastelun ja se voi johtaa rangaistukseen (parin päivän pelikielto)
käyttäjä voi myös estää toisen pelaajan jos siltä tuntuu (eston voi myös poistaa)
kiroilu ja ns. ahdistelu ei pääse ilmoille sillä MSP:llä on vahva ohjelama joka sensuroi moiset puheet.
elokuvat ovat siis tapa ansaita rahaa ja pisteitä, eikä elokuvissa esiinny todellisia henkilöitä. ne eivät voi puhua säädyttömiä tai tehdä epäilyttäviä asioita. MSP:n ylläpitäjät ovat hyvin aktiivisia ja suhtautuvat vakavasti pieniinkin rikkeisiin ja voivat poistaa epämääräistä materiaalia.
MSP on yksi suomen turvallisimmista sivuista ja siellä on lapsille suunnattuja ja kehitettyjä sovellukisia ja pelejä.
kyllä tuollaisiin hakeutuu myös ns. epäilyttäviä aikuisia.
Voi herrajestas teitä vanhempia!! MSP o tosi hyvä paikka ja siellä on hyvä valvonta!!
MeidäN tytöt on siellä turvallinen paikka.
Siis movehan on ihan tavallinen ei siel oo mtn kaks mielist jos siel kiroilee tai sanoo jtn tuhmaa xD nii saa varotuksen oon 14.v ja pelannu sitä yli 2vuot nii tiiän aika hyvin...! Vanhemmat ei hätää oikeesti ei siel oo mtn pahaa se on turvallinen -_-
Moi me ollaan kamun kaa 9v. ja moviestarplanet on paras ja viaton paikka kyl henkilökunta poistaa sopimattomat videot!!!! Eli ne jotka haukkuu nii ne on tyhmii itte
Kyllä, kuka vain, joka on rekisteröitynyt Moviestarlanettiin, pystyy katsomaan kenen tahansa tekemiä elokuvia. Voit myös tehdä itse oman elokuvan.
Terveisin. Moviestarplanet-apua