Moviestarplanet?
Mikä juttu tää on?
Eskari- ja ala-asteikäiset hinkuaa sinne,koitin etsiä keskusteluja aiheesta ja löysin mm.tekstin jossa taivastellaan ko.sivustolla tehtyjä alapään tutkimisvideoita..?
Pystyykö siellä siis kuka vaan katsomaan kenen vaan tekemiä "leffoja"?
Kommentit (139)
Hahmot voi myös estää jolloin toinen ei näe mitä teet. Eston voi tehdä kenelle vaan, ketä vaan. Toisista hahmoista voi raportoida MPS:sän tekijöille. Jos kuitenkin et halua olla missään tekemisissä hahmon kanssa joissain tapauksissa hahmo ei voi nähdä sinua mitenkää
Kun menet "karttanäkymään" ja siinä lukee CHAT se ei sinänsä tarkoita keskustelua, vaan siellä näkee muita hahmoja ja voi myös keskustella hiukan....
kaveriksi
[quote author="Vierailija" time="18.06.2013 klo 18:08"]
MOI....MPS ON HYVÄ PAIKKA VIHAAN TEUTÄ KETKÄ HAUKKUU SITÄ SAGELI MÄ OON MIKSULIINI 8 PYYTÄKÄÄ KAMUKS
[/quote] ikä oli viis vuotta vai?
MUT ON HAKSATTU!!!!!Moi oon 11v tyttö ja oon siel! se on hyvä paikka mut yhtenä päivänä menin mun hahmooon ja mun salasana oli vaihtunu ja sit koitin sähköpostilla niiin sekin oli vaihtunu!eli MUT ON HAKSATTTU!!Ja haluun mun hahmon takas jos mun pitää sanoo jtn movesta niin se on KAIKKI HAKSAAJAT SAIS LÄHTEEE POIS JA SASSIIIN!!!!!!MUT ON HAKSATTTU JA SE EI OOO KIVAAA!!!JOS joku ei tiiiä mitä se tarkottaaa se tarkottaa et ottaa jonkun muun ihmisen hahmon ja esittääää sitä ja ottaa vaatteita omallle ja jtn tollast!!!!!!!Kitti jos luit
oon moviessa ja siellä ei oo mitään vikaa! ei viiruksia tai ahdistelijoita :)
samaa mieltä?! siis jos kerrot esim et missä asut niin miks se tulis sun luokke :D mun mutsi ja faijaki on siellä vaan sen takii että siellä on niin ihanaa! :)
T:tiinafg
Moi! Mä olen 9v. ja käyn MovieStarPlanetissa. Se on kyllä turvallinen paikka. Oikeita hakkereita siellä ei ole, mutta jotkut kysyy joskus henkilökohtaisia tietoja. Niistä kannattaa ilmoittaa henkilökunnalle. MSP on kiva paikka!
Ei se oo mikään vaaralinen paikka ja tiiätsä kui noloo se on tuunke toisen moviestar planettiin oikeesti vähän järkee päähän aikuiset
[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 14:44"]
No voi herranjestas teitä vanhempia!
Itse olen 11v ja käyn movee, enkä ole törmänny moiseen et " Mis asut? " "Mikä sun sukunimi on/ nimi? " " Mikä on sun puhelin numero?" Jne.. Move on hyvin suojattu paikka ja siellä saa lukituksen jos kirjoittaa rumia sanoja/kirosanoja. Ja jos tekee pimeitä elokuvia, niin niitä ei näytetä muille, tai ne poistetaan kokonaan. Et musta se ei oo sellanen huonopaikka ja ku mun 7v pikkuveliki käy siel, nii sen mielestä siel on kivaa, eikä kukaan oo kysyny siltä mitään henkilökohtaista. Et huolet pois! Se on maailman paras paikka neverr!<3 :)
[/quote] Enkku hukassa?? Koska never on=ei koskaan ja ever on=ikinä :D
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 14:47"]
Täysin turvallinen paikka toisinkuin gosu jossa voi puhua raskaudesta ja homoista -.-
[/quote] Voi vittu,kun tässä on taas malliesimerkki tyhmästä ihmisestä! Raskaudessa ja homoissa ei ole mitään pahaa tai kiellettyä ja ne eivät saisi olla mitään tabuja,koska jos aikuiset suhtautuvat näihin asioihin ennakkoluuloisesti ja kieltävästi niin lapsetkin oppivat että näissä asioissa on jotain pahaa! Järki käteen mammat!
[quote author="Vierailija" time="18.07.2012 klo 21:52"]Siellähän hahmoilla sitten voi tehdä leffoja joita ns. virtuaalikaverit voivat katsella.
[/quote]. Kaikki voi katto Niit DING DONG
Moviestarplanet on tosi kiva paikka saisimpa mä vipin mun moviestar on musta tyttö pahis
Wtf? Ihmiset ovat muka teistä 8v pikkulapsista tyhmiä jos huolehtivat lapsistaan, ja SYYSTÄKIN tutkivat ensin onko MovieStarPlanet hyvä vai huono paikka lapsille. Itse en koko paikassa käy.
T: 12v
[quote author="Vierailija" time="15.03.2013 klo 16:05"]MovieStarPlanet _ON_ turvallinen paikka! Yksi asia siellä vain on paha eskari- ikäisille:
sieelä voi seurustella. Kaverin pikkusisko on moviessa (1luokalla).
P.S
nimeni moviessa on Grara
[/quote]
Ei millään pahalla, mutta jotkut viesteistänbe ovat aika... .....noloja.....
T: 13w
Hei!
Moviestarplanetissa voi katsoa kenen vaan elokuvia!
Peli on sensuroitu todella hyvin loukkaavilta sanoilta
voit päästää lapsesi sinne ilomielin (:
Minusta sivusto on mukava lapsille, mutta siellä on myös asioita joita en salli omalle lapselle. Esimerkkinä virtuaali poikaystävä. Siellä on myös esiintynyt kiusausta.
Moi!
Oon 9 vuotias tyttö ja oon MSP:tissä. Vähä se on hyvä paikka! JOten huolet pois!! Se ei ole mikään semmonen paha paikka vaan TOSI hyvä paikka! Ja ne, jotka sitä ei usko niin turha haukkuu sitä! Se on paras paikka koko maailmassa!
Jos tulee semmossia juttuja että minkä ikäinen olet?, Missä asut? yms. Kannattaa ottaa yhteyttä henkilökuntaa, ja kertoa tapahtuneesta vanhemmalle! Ja HUOM! IKINÄ EI SAA KERTOA HENKILÖKOHTAISIA TIETOJA!!
Sry et tää oli niin pitkä, mutta täynnä tietoo! :)
thanks jos luit loppuu :)
Oon samaa mieltä! Aina kun ottaa yhteyttä valvojiin niin saa heti vastauksen kysymykseen! Mutta rauhoittukaa pikkuisen koska jos siellä sanoo jonkun kielletyn sanan niin ei saa puhua 5-10 minsaan...
Eih :D Nyt mua kyl naurattaa ihan vatun kovaa :D Miks tänne ei sais kirjoitella? Ja muutenkin youtubekin on vaarallisempa paikka kun moviestarplanet
Olen kohta 12, ja sinuna näyttäisin hänelle vaikka sivuston goSupermodel. Moviestarplanet on vaikeakäyttöinen ja siellä pyörii enemmän hakkeroijia, jotka siis ovat oikein ammattilaisia. Itse en siellä ENÄÄ käy, koska chat - huoneessa tapasin 20 v miehen, joka yritti pyydellä viattomien 7 v kaverusten nimiä.. Paras ystäväni taas tapasi ammattilaishakkeroijan, joka hakkeroikin kaverini. Mutta minä osasin auttaa, ja hän sai ilman mitään ukkonsa takaisin. Mutta tietysti kaikki eivät taitoa osaa ja menettävät ukkonsa. Sitäpaitsi paikkaan jää hyvin koukkuun ja saattaakin joku pelata 2 h päivässä pelkkää sitä. Ja tietysti kaikki tekevät kirosanoista sellaisia, esim. vithu jota ei sensuroida. Riippuu ihan lapsen iästä, kannattaako tällaiseen päästää.