Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moviestarplanet?

Vierailija
18.07.2012 |

Mikä juttu tää on?

Eskari- ja ala-asteikäiset hinkuaa sinne,koitin etsiä keskusteluja aiheesta ja löysin mm.tekstin jossa taivastellaan ko.sivustolla tehtyjä alapään tutkimisvideoita..?

Pystyykö siellä siis kuka vaan katsomaan kenen vaan tekemiä "leffoja"?

Kommentit (139)

Vierailija
121/139 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eih :D Nyt mua kyl naurattaa ihan vatun kovaa :D Miks tänne ei sais kirjoitella? Ja muutenkin youtubekin on vaarallisempa paikka kun moviestarplanet

Vierailija
122/139 |
18.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooon 11 v tyttö oon ollut moves 6 kk ja pari kertaa jotkut on kysynyt mikä sun nimi on ym.. 

..nii en oo kyl  vastannut niihin ,kandee estää ja ilmoittaa  jos siltä tuntuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/139 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi! mä oon yksi kerta törmännu sellaseen hahmoon ja menin katsomaan elokuvia siltä hmm... epäsopivaa kieltä ilmoitin siinä sitten heti elokuvasta

Vierailija
124/139 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyttöni on ollut siellä, mutta saanut ottaa kavereikseen vai koulukavereita ja muita tuttuja. Ovat sopineet etukäteen kuka siellä esiintyy milläkin nimellä. Ainakaan minun tyttö ei halua/saa jutella ollenkaan sellaisten kanssa joita ei tunne tosielämässä. Lapset kuuluivat tavallisten leikkien ohessa keskustelevan siitä, kuka millaisetkin ohjeet oli saanut kotona siellä olemiseen. Ihan fiksuja nämä nykyajan naperot. :)  Ja ainakaan vielä ei ole tullut mitään pelottavaa/hämmentävää vastaan.

Tosin muistakaa ehdottomasti muistuttaa salasanojen tärkeydestä. Siitä, että niitä ei kerrota edes parhaalle kaverille. Siitä oli meillä ensialkuun paljonkin ongelmia, kun kaverit urkki toistensa salasanoja, ja sitten kirjoittelivat siellä muiden profiileilla mitä sattuu..

Vierailija
125/139 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki oon MSPssä se on TOSI vahvasti sensuroitu!

Vierailija
126/139 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen msp:ssä ja olen huomannut sen olevan täysin turvallinen. Jos joku yrittää kirjoittaa chattiin jotain epäsopivaa tulee sivulle varoitus epä sopivasta kielestä ja henkilö ei pysty lähettämään sitä. Msp:een youtubessa ei pysty kirjoittamaan epäsopivalla kielellä hakusanaa. Ja kyllä olen sellaisia tavannut, jotka kyselevät tyliin" mis asut" ja tällee.. Ja en sano mitää ja estän tämän käyttäjän(eston saa myös pois) . Msp:een henkilökunta poistaa käyttäjät jotka heidän mielestään käyttäytyvät todella typerästi. Sori tämä puhe:D t: 11 v

Vierailija
127/139 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran joku tuntematon kysyi "missä päin asut"? Silloin kielsin vastaamasta kun ei tiedä mitä namusetiä sinne voi olla kirjautunut.

Vierailija
128/139 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oli jutellut (chatannut) jokun kanssa, ja kun vanhemmat olivat asiaa selvitelleet, ei enää ollutkaan täysin selvää, oliko chattikumppani lapsi vai aikuinen. Eli hieman varuillaan saa kyllä noitten kanssa olla.

Vierailija
129/139 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

moviestarplanet on muuten hyvä paikka paitsi että siellä on epäsopivia kommentteja,you tube videoita ja "siihen" liittyviä elokuvia. chat:ssa ei pysty sanomaan kirosanoja mutta jotkut ilmaisevat sanan vittu, merkeillä

Vierailija
130/139 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yli hyvä paikka! Mä oon saanu viikon lukon vaa siitä ku sanoin läpäl jotai... O.o Nnykyää siel ei voi kirjoittaa ees käyttäjän nimee esim. MÄ oon Sofia 29.

Vierailija
131/139 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itte oon moviestarplanetissa, eikä siel oo mitää asiatonta.siel valvojat poistaa kaikki asiattomat jutut!ne ketkä moviestarplanetia epäilee, nii ei tarttee epäillä!

Vierailija
132/139 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon ol46 ja lo46!

Vierailija
133/139 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi en pidä movesta. Se on iha hirvee. Ymmärrätteks te et siellä on humalaisia miehiä

howrse on paljon parempi peli kirjautukaa siellä on valvojat niille on hyvä ilmottaa väärin käytöstä eli kiroilusta ja sit ne poistaa sen pelaajan et sinne kannattaa kirjautua

Vierailija
134/139 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin humalaisen miehen

Vierailija
135/139 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mee movee

Vierailija
136/139 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mee movee

Vierailija
137/139 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mee movee

Vierailija
138/139 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 09:41"]Moi en pidä movesta. Se on iha hirvee. Ymmärrätteks te et siellä on humalaisia miehiä

howrse on paljon parempi peli kirjautukaa siellä on valvojat niille on hyvä ilmottaa väärin käytöstä eli kiroilusta ja sit ne poistaa sen pelaajan et sinne kannattaa kirjautua

[/quote]

Howrse rulaa!!!!!

Vierailija
139/139 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Movee ei kantsi mennä

Ketju on lukittu.