Moviestarplanet?
Mikä juttu tää on?
Eskari- ja ala-asteikäiset hinkuaa sinne,koitin etsiä keskusteluja aiheesta ja löysin mm.tekstin jossa taivastellaan ko.sivustolla tehtyjä alapään tutkimisvideoita..?
Pystyykö siellä siis kuka vaan katsomaan kenen vaan tekemiä "leffoja"?
Kommentit (139)
Mihin vaan voi etsiytyä sairaita aikuisia, mutta mitä olen vierestä omien lapsieni pelailua seurannut niin todella turvallinen peli ja sivusto tuntuisi olevan. Leffoja tehdään valmiiden animaatioiden avulla, joiden vaihtoehdoista ei löydy mitään sellaista, millä voisi esim. "alapääntutkimisvideoita" tehdä. Pääpaino on pelailussa, leffojen tekemisessä ja vaatteiden ostelussa ja suunnittelussa eikä chattailussa tai oikeiden kavereiden etsimisessä. Siis sellaisten kavereiden, joiden kanssa sovittaisiin esim. tapaamisia.
Jos sivusto arveluttaa, luokaa oma hahmo ja menkää katsomaan. Sanoisin, että jos MSP tuntuu omalle lapselle liian vaaralliselta, ei häntä kannata päästää internetiin lainkaan. Käpylehmiä ja kärrynpyöriä.
PS. Täytyy kyllä mainita, etten sivuston YouTube puolta ole mitenkään testannut mitä sieltä saa esiin, mutta tuskin ainakaan mitään pahempaa kuin mitä tavallisestaYouTubesta, joka on myös lasten ulottuvilla.
Moviestarplanet on lasten turvallinen virtuaalimaailma jossa voi mm. katsoa leffoja joissa on moviestarplanetin ukkoja ja taustoja ja muuta semmoista ja siellä voi kattoa youtubea ja tehdä artbookkeja eli semmossiijuttui joissa on ukkoi ja tekstii ja semmosta. Siellä voi chattailla, shoppailla ja käyä kaikenlaisilla chat-alueilla. Lapsellani on ukko siellä ja olen ostanut tälle sieltä vipin ja tämä on kertonutkaikkea sieltä. siitä tiedän nämä ja siellä EI voi kertoa sähköpostia+ semmosta. Moviestarplanet on siis aivan turvallinen lasten virtuaali paikka kuten on oloko, panfu ja sellasta. Siel pääsee toiselle tasolle ja voi tienata starcoinseja(et saa ite rahaa)
Totta! Oon itekki gosussa... En tajuu sitä-_-
Hei ! Olen 12v tyttö ja oon movessa! Ja mulle on käyny nyt tosi ikävästi! Yks poika kyseli eka mun kamun puhelin numeroa ja mun kamu anto no sitte ne ero moves ja mä aloin sen pojan kaa no sitte mä lähetin sille mun kännyl viestin ku mun kamul oli sen numero!No sitte poika sai tietää mun nimen ja pyys facebook kamuks ja mä tyhmä hyväksyin! Juttelin sen pojan kaa mun asioist ja se kerto omii mis asuu ja sillee ja minkä ikäne on.....no nyt oltiin facekamui ja puhelimel yhteydessä ja tämä poika alko vaikuttaa vanhemmalta ja halusi jopa tavata tai ainakin vihjaili vähän että missä oot ja hitsi ku mäki voisin tulla sinne nyt ja ootko siel vielä kauanki....en tiiä oliko viatonta tämä homma mutta veikkaan että joku hullu koska alko välillä puhumaan että haluun sua!!Voi luoja nno ku äiti sai tietää ni käski estää kaikkial ja lähetti sille pojalle viestin että mikäli on yhteydessä olemme valmiita ottamaan yhteyttä poliisiin ja selvittämään henkilöllisyytesi.....siellä voi kuulkaa kertoa oman puhelin numeron ja asuin paikan ja haukkumaan...me lapset ollaan sen verran fiksuja että me osataan kertoa ne niin että peli kieltää jakamasta omia tietoja....esim.puhelin numero eka viestiin alku toiseen taas muutama kirjain ja niin edellee....ja haukkumaan kermaperse läskimooses niistä ei saa rangaistuksia mutta pelkkää paskaa ei voi sanoo
Ja aika moni kyselee mis asut ja minkä ikäne oot...Että sillee
ei pahal mut gosus on tylsää moves sentää tapahtuu jotai!!!
täällä toi joka tänään on jo kirjottanu kello 20:26 oon tällkin hetkel moves että jos sut on jotenkin onnistuttu haksaamaan nii sen voi huomata siit et vaateita on kadonnu,artbookeja / elokuvii poistettu, ja muuta gosua ei kannata kokeilla! siellä voi sanoa kirosanoja! ja muuta itse olen gosussa enkä ole tykästynyt siihen /: yleensä minulla on gosu välilehtenä ja olen toisella välilehdellä movessa että move on muutenkin hyvä paikka siellä on hauskaa!!!!!
7-9 vuotiaille suosittelen olokoa!olen siellä itsekkin.........jos lapsenne tulee moveen niin etsikää tyyppi nimelt melody MELODY niin se olen minä ja se on tos tarkotuksel 2kertaa ja toinen tulee isol!!!siis kaikki movelaiset jotka tännne vastaa!
täällä toi joka tänään on jo kirjottanu kello 20:26 oon tällkin hetkel moves että jos sut on jotenkin onnistuttu haksaamaan nii sen voi huomata siit et vaateita on kadonnu,artbookeja / elokuvii poistettu, ja muuta gosua ei kannata kokeilla! siellä voi sanoa kirosanoja! ja muuta itse olen gosussa enkä ole tykästynyt siihen /: yleensä minulla on gosu välilehtenä ja olen toisella välilehdellä movessa että move on muutenkin hyvä paikka siellä on hauskaa!!!!!
7-9 vuotiaille suosittelen olokoa!olen siellä itsekkin.........jos lapsenne tulee moveen niin etsikää tyyppi nimelt melody MELODY niin se olen minä ja se on tos tarkotuksel 2kertaa ja toinen tulee isol!!!siis kaikki movelaiset jotka tännne vastaa!
moviestaplanet on luova yhteisö jossa saattaa olla niitä huonoja tyyppejä mutta siellä on tarkat säännöt ja paljon niitä moderaattoreita jaja siellä ei saa kirjoittaa edes sanaa homo teidän kukka hattu tätien takia
[quote author="Vierailija" time="18.07.2013 klo 13:22"]
Ooon 11 v tyttö oon ollut moves 6 kk ja pari kertaa jotkut on kysynyt mikä sun nimi on ym..
..nii en oo kyl vastannut niihin ,kandee estää ja ilmoittaa jos siltä tuntuu!
[/quote]
ja jos kokee ettei lapsi oo arpeeks vanha moveen nii sitte ei päästä sitä sinne
Oon 10 v. tyttö ja ihan koukussa siihen paikkaan <3 Ömm...jos lapselle sanoo että ei saa kertoa yksityistietojaan kellekkään tuntemattomalle, niin eiköhän se riitä :3 Siellä on hyvä valvonta ja rumista sanoista varoitetaan. Anteeksi, tämä kommentti, mutta halusin tuoda mielipiteeni esille (: Että sellasta...
[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 12:51"]
tuttavan lapsi sai sivustolta suoraan asiaan meneviä ehdotuksia (jokainen varmaan tietää mietittyään mitä ehdotetiin9,joten en suosittele sivustoa kenellekään.Omat lapseni olen kieltänyt käyttämästä sivustoa ja se on suodatettu pois norton family ohjelmalla,jota myös suosittelen muille.koskaanhan ei tiedä ketä koneen toisessa päässä on,olkaa tarkkana lastenne kanssa.
[/quote]siellä ei ole mitään. Vaarallista oon sie. Oon 9w nimi jarkko/7 ja mulon ollu yli 11 VIPPII
[quote author="Vierailija" time="09.03.2013 klo 12:51"]
tuttavan lapsi sai sivustolta suoraan asiaan meneviä ehdotuksia (jokainen varmaan tietää mietittyään mitä ehdotetiin9,joten en suosittele sivustoa kenellekään.Omat lapseni olen kieltänyt käyttämästä sivustoa ja se on suodatettu pois norton family ohjelmalla,jota myös suosittelen muille.koskaanhan ei tiedä ketä koneen toisessa päässä on,olkaa tarkkana lastenne kanssa.
[/quote]siellä ei ole mitään. Vaarallista oon sie. Oon 9w nimi jarkko/7 ja mulon ollu yli 11 VIPPII
Moviestarplanet on tosi kiva paikka, vaikka itse sanonki :)) Pelaan sitä ;D
Ja 1.3. alkaen siellä eivät ole saaneet yli 18-vuotiaat edes pelata. Se on siellä säännöissä kerrottu. Jos henkilökunta saa selville jotain kautta että pelaaja on yli 18-vuotias niin siitä tehdään rikosilmoitus tai ainakin poistetaan se tyyppi.
Voi teitä aikuisia! Oon siellä ja se on ihan mahtava paikka! Useimmat lapset jo tietää tän, mut kannattaa ainaki muistuttaa et, ei saa kertoo henkilökohtasii tietoja kellekkään netissä! Siel on kyl valvojat, jotka muistuttaa, jos käyttää jotain kiellettyä sanaa! Siellä on on myös VIP:it, ne kuiteski maksaa. Kerro lapsellesi, että jos joku sanoo antavansa ilmaisen VIP:in, jos kerrot salasanasi, salasanaa ei saa kertoa!
jOO! Moviestarplanet on ihan paras!