Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moviestarplanet?

Vierailija
18.07.2012 |

Mikä juttu tää on?

Eskari- ja ala-asteikäiset hinkuaa sinne,koitin etsiä keskusteluja aiheesta ja löysin mm.tekstin jossa taivastellaan ko.sivustolla tehtyjä alapään tutkimisvideoita..?

Pystyykö siellä siis kuka vaan katsomaan kenen vaan tekemiä "leffoja"?

Kommentit (139)

Vierailija
1/139 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän leikitään niillä piirretyillä hahmoilla. Ostetaan vaatteita niille ja lemmikieläimiä. Niillä hahmoilla sitten voi tehdä leffoja joita ns. virtuaalikaverit voivat katsella.

Vierailija
2/139 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinkahan paljon siellä on niitä ihan pimeitä videoita pienten ihmisten katseltavana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/139 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivusto vaikuttaa ihan viattomalta - mutta onko se? :o

Vierailija
4/139 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimeä eikä asuinpaikkaa.

Lapset tuntuvat ymmärtävän kun olen selittänyt että et mitenkään voi tietää vaikka se keskustelukumppani olisikin vanha setä tai naapurin koira.

Vierailija
5/139 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso tietoa suoraan:

http://info.moviestarplanet.fi/vanhemmat.aspx

... ja siellä olevat turvallisuus yms. tiedot ja ohjeet.

Vierailija
6/139 |
03.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyy jos ei estä sitä leffaa.

Vierailija
7/139 |
09.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttavan lapsi sai sivustolta suoraan asiaan meneviä ehdotuksia (jokainen varmaan tietää mietittyään mitä ehdotetiin9,joten en suosittele sivustoa kenellekään.Omat lapseni olen kieltänyt käyttämästä sivustoa ja se on suodatettu pois norton family ohjelmalla,jota myös suosittelen muille.koskaanhan ei tiedä ketä koneen toisessa päässä on,olkaa tarkkana lastenne kanssa.

Vierailija
8/139 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne eivät ole pimeitä videoita. Lapset tekevät enemmänkin (koska olen itse 11-vuotta xD) sellaisia esimerkiksi elokuvia missä kadonnutta lemmikkiä etsitään. Siellä ei oo mahdollisuutta kirjotella mitään tyhmää, tai sellaista. Elokuvia ei tee aikuiset, vaan lapset, arvatenkin. Enkä ole näiden kolmen vuoden aikana jolloin siellä olen ollut, kohdannut yhtäkään sellaista...pimeää videota. Jos ymmärrätte. Ja tehkää asia vain selväksi lapselle ettei kerro omia osoitteta yms. Ja siellä saa varoituksia (eikä voi kirjoittaa) esimerkiksi jos kysyy: "Missä asut?" ja näin (: Että ei ne elokuvat ole kuin siellä olleiden tekemiä, ja harvoin lapset mitään sellaisia tyhmiä elokuvia siellä tekee (; Mutta vaikeahan se on selittää mun ikäisenä, mutta siellä EI ole tyhmiä elokuvia...sellaisia...sellaisia! En ole ainakaan kolmen vuoden pelaajana huomannut yhtäkään. :)

Vierailija
9/139 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta moviestarplanet on poistanut jokaisen videon jossa on jotain lapsille sopimatonta. Esimerkiksi joillain hakusanoilla ei löydä mitään, jos ne ovat sopimattomia hakusanoja. :) Sieltä löytyy enintään jotain lastenohjelmia sun muita.

Vierailija
10/139 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta moviestarplanet on poistanut jokaisen videon jossa on jotain lapsille sopimatonta. Esimerkiksi joillain hakusanoilla ei löydä mitään, jos ne ovat sopimattomia hakusanoja. :) Sieltä löytyy enintään jotain lastenohjelmia sun muita.

Vierailija
11/139 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän olisin huolissani siitä että kohta yhdeksän täyttävä lapseni lukisi ja kirjoittelisi täällä Vauva-lehden palstalla. MSP:ssa saa käydä, mutta sillä ehdolla että saan lukea kaikki lapsen viestit ja katsoa kaikki videot, jos haluan.

Vierailija
12/139 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi olen 10v. tyttö ja rakastan msptä se on ihan paras paikka en tajuu niitä ketkä vaa haukkuu moviestarplanettia :( kamun kaa käyää siel joka päivä ja hengaillaab kamuje kaa :D

mut ei se oo mikää hämärä paikka eikä siel sallita kiroiluu eikä k18 materiaalia !=) Ootte tyhmiä  jotka epäilette msptäääääääää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=I

Vierailija
13/139 |
08.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MPS:ssa on ihan hyvä valvonta, mutta eihän netissä ole olemassa ennakkosensuuria. Eli joku voi laittaa sinne jotain törkeää, jonka joku toinen ehtii nähdä, ennen kuin valvoja ehtii poistaa sen.

Meidänkin 9-v. on sattunut näkemään siellä mm. hurjan kirjoituksen, jossa joku kertoi viiltelevänsä itseään. Chatissa häntä myös lähestyi joku, joka teki sopimattomia ehdotuksia. Onneksi tyttö on kertonut näistä minulle, niin olemme heti voineet selvittää asin. Kannattaa opettaa lapsille selkeät säännöt, miten tällaisissa tilanteissa toimitaan. Mitään henkilötietoja ei paljasteta, asiattomuuksia puhuvista ilmoitetaan heti ylläpidolle ja poistetaan heidät omista kavereista jne.

Vierailija
14/139 |
10.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ei tapahdu mitäään asiatonta.Käyn itse siellä enkä ole törmmännyt moiseen.Siellä saa tehdä leffoja katsella toisten leffoja ostaa vaatteita tehä artbookeja ja muuta hauskaa.

Vierailija
15/139 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä muuten on kaikkee epäilyttävää oon 12v ja hyvin monet kysyy mikä sun nimi on yms...

en haluaisi tukea sivustoa käymällä siellä e enään itsekkään käy sivustolla on siellä kiroilua esim monet laittaa suoran kirosanan sijaan esimv----ittu tai tällästä

oon nähny kauhistukssissani yhen s sisältävää videon ja ei ollu kivaa näin sen meinaa 9 vuotiaana

Vierailija
16/139 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä muuten on kaikkee epäilyttävää oon 12v ja hyvin monet kysyy mikä sun nimi on yms...

en haluaisi tukea sivustoa käymällä siellä e enään itsekkään käy sivustolla on siellä kiroilua esim monet laittaa suoran kirosanan sijaan esimv----ittu tai tällästä

oon nähny kauhistukssissani yhen s sisältävää videon ja ei ollu kivaa näin sen meinaa 9 vuotiaana

Vierailija
17/139 |
15.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsesi käy movessa niin pian tyypit rupee puhuu sivusta josta saa moviestarplanettiiin niin paljon rahaa leveleitä ja diamondseja kun haluu saa myös olla ilmaseksi vip vain sata tyyppiä on löytänyt paikan joten en kerro sen enempää

Vierailija
18/139 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 13v ja oon Msp ei siel tapahdu  mitää tommost.Eli vanhemmat  ei tarvitse olla noin huolissaan.Onhan siel Msp valvojat.Teiän ei tarvitse olla koko ajan lastenne pelin vieressä

mutta on hyvä jos välillä käytte vilkasemas...

kiitos että luit

Vierailija
19/139 |
06.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidä tyttö läy siel (4lk)

Se On oluu siellä melkein kolme vuotta ja olen itsekkin huomannut että paikka on viaton. Olen ostanut tytölle vippejä ja niin.Jos joku video lapsen mielestä epäillyttää voi laittaa MovieStarPlanetin henkilö kunnolle pikaista viestiä jolloin se tutkitaan ja ehkä poistetaan jos se on epä miellyttävä 

Vierailija
20/139 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moviestarplanet on paikka, jossa on mukavaa viettää aikaa, vaikka siihen tosiaan voi jäädä koukkuun. Kuten joku mainitsikin, niin vaikka kirosanoja on koetettu sensuroida, niin silti käyttäjät ovat keksineet keinoja, ilmaista sanoja "laillisesti", käyttämällä pilkkuja, pisteitä, viivoja ym. kirjainten tilalta. Hakkereitakin esiintyy tässä , ja nimiä sekä asuinpaikkoja kysellään paljolti. Nyt tämä kuulostaa tietenkin vaaralliselta paikalta, mutta moviestarplanet kehittyy koko ajan parempaan suuntaan, niin, että se olisi mahdollisimman turvallinen. Itse en näe mitään syytä estää lapsia pelaamasta sitä, sillä se kehittää kieli/kirjoitustaitoa, ilmaisua, käytöstä, ja muutenkin tietokonenäppäryyttä, jonka ympärille työt sitten sijoittuvat, lasten ollessa aikuisia. Ja voivat kai aikuiset nyt sitten tarpeen vaatiessa tarkistaa lastensa pelityylin ym. Ei minulla muuta!

Ketju on lukittu.