KERTOKAA! Mikseivät ihmiset kasvata omia hiuksiaan + kynsiään
vaan hommaavat hiustenpidennyksiä + rakennekynsiä? :O Ymmärrän kyllä jos haluaa nopeasti näyttävyyttä, eiväthän lyhyet hiukset pitkiksi muutu hetkessä, MUTTA :O Ihmettelen...
Kommentit (44)
Kato kun kaikille ei kasva pitkät kynnet/hiukset.. (joo ja mulla ei ole kumpiakaan, en vaan käsitä tollastä typeryyttä)
Ja siis apua, kuvitteleeko joku IHAN OIKEASTI että ne maantienharmaat hiukset muka näyttäis IKINÄ hyviltä??? :D :D Joo, olkaa te harmaahiiret siinä uskossanne.. :D :D
on maantienharmaat hiukset, ne vaalenevat auringossa!! Kuinka vaikeaa se on tajuta? Jos on lyhyet harvat haperohiukset, niistä ei nättejä saa hiustenpidennyksilläkään. Menettää vaan loputkin haivenensa. Ohuet hiukset kannattaa lyhentää ja leikata nätisti.
Johanna Tukiainen kaljuuntuu, mutta katsokaapa miltä näyttää Naomi Campbell! Sairaan kammottavan näköistä! Että onnea vaan kellä on hiustenpidennykset...
http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2185897/Naomi-Campbell-dis…
samaa mieltä oon. Toinen trendi mitä en käsitä on ripsien pidennykset, näyttävät luonnottomille, kai se on niiden tarkoituskin. Tosin enpä voi valittaa kun itselläni on luonnostaan paksu tukka joka kasvaa nopeasti, samoin pitkät ripset.
Värilliset piilarit on ihan luonnottoman näköset, yhellä työkaverilla oli ruskeat ja näki heti etteivät olleet aidot. Kummallisilta näyttivät ja rumilta :/
Itse ainakin huomaan että (minulla on luonnostaan pitkät ja vahvat kynnet) olen aika "kädetön" jos kynsi/kynsiä katkeaa. On tottunut tekemään kaiken pitkillä kynsillä, ja sitten jos niitä ei ole niin kestää yllättävän kauan tottua taas pelkkiin "sormenpäihin".
Mutta en ymmärrä miksi joku ottaa rakennekynnet, oman kynnen geelauksen vielä ymmärrän, ja voisin itsekin harkita jos tarvetta olisi.