Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tulee petetyille vaimoille tarve ottaa yhteyttä miehen salarakkaaseen?

Vierailija
14.07.2012 |

Tämän palstan keskusteluita seurattuani olen kiinnittänyt huomiota että vaimot soittavat, kirjoittavat tai ottavat muuten yhteyttä miehen salarakkaaseen. Jotkut jopa tapaavat salarakkaan. Suositteleeko parisuhdeterapeutit tai muut terapeutit tällaista toimintatapaa? Musta olisi omituista ottaa yhteyttä toiseen naiseen ja itkeä hänelle tilannetta. Todennäköisesti hän olisi mulle täysin vieras tyyppi. Valottakaa vähän miksi te haluatte ottaa yhteyttä miehen salarakkaaseen?

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin oli halua nähdä miehen sivusuhde ihan siitä syystä, että ilmoitin olevani olemassa ja tietäväni hänestä. Ihan asiallisesti lähetin sähköpostia ja ilmoitin, että sinun on hyvä tietää, ettei mieheni ole sinun kanssasi suunnittelemassa yhteistä tulevaisuutta eli elä jatkossa sen mukaisesti.

Sivusuhde ei vastannut koskaan.

Seuraavan kerran kun mies jäi kiinni (samasta) sivusuhteesta, soitin ja pyysin lounaalle.

Vieras tyyppihän se nainen oli, mutta kuitenkin pannut mieheni kanssa (joka taas ei ole minulle vieras tyyppi), niin jollain tapaa tuntui ihan kohtuulliselta nähdä, kenen kanssaan on aviomiestään jakanut. Jos ei olisi hässinyt mieheni kanssa, niin voisin kuvitella, että olisimme ystäviä, vaikutti ihan saman tyyliseltä kuin itsekin olen.

Vierailija
62/85 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikka se toki oli kova paikka, kun mies petti, niin näin jälkeenpäin ajatellen sitä tajuaa myös ajatelleensa, että toivottavasti se eukko muistuttaa minua edes jollain tapaa, ettei mies nyt ihan erilaista ole lähtenyt etsimään, ei halunnut uutta elämää vaan ihan vaan vähän eri mallia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niin hyvä yhdessä. Mies elättääm vaikka töissä olenkin. Arki sujuu rinnakkain, matkustellaan, ollaan kiinnostuneita samoista asioista, jaetaan ilot ja murheet, mutta

ton sänkytouhun voisin ulkoistaa. No, ei kukaan tota enää sänkyynsä huoliskaan, joten ihan hyvän liiton maksuksi hoidan senkin velvollisuuden.

Vierailija
64/85 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se oli virhe (näin koetti myös terapeutti sanoa, mutta n uskonut). Mielikuvat saivat kasvot ja viha toista naista kohtaan kasvoi entistäkin suuremmaksi.

Vierailija
65/85 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa, että sitten kun lapset ovat jo isoja, näette asiat aivan uudesta näkökulmasta. Ainakin itselläni asenteet vapautuivat huomattavasti. Oma tai miehen uskottomuus ei enää ole maailmanloppu, johon koko elämä kaatuu ja mielenterveyskin menee. Ei nyt sentään.

Elämä ei vanhempana enää ylipäätään pyöri pelkästään seksin ympärillä kuten nuorena, mikä on ihan mukavaa. Sitä tajuaa, että parisuhteessa on paljon muutakin. Moni jatkaa sen muun takia, vaikkei seksiä olisi ollenkaan, joku hakee täydentävää seksiä muualta. Ei se nyt ole niin vakavaa.

Jos parisuhde on muuten vakaalla pohjalla, se ketää satunnaisen uskottomuuden oikein hyvin. Varsinkin naisille siinä ei ole oikeastaan juuri ollenkaan riskiä, miehethän hakevat avioeroa todella harvoin.

Vierailija
66/85 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aikoinaan otin yhteyttä miehen rakastajaan. Halusin tietää, mitä mies on meistä kertonut. Ai jaa meillä ei ole seksiä ja minä olen ruma riivinrauta ja mies on minun kanssa vain lasten takia.

Ihan asiallisesti juteltiin ja sovin naisen kanssa, että heitän miehen pihalle ja hän saa miehen. Että eipä meillä tämän jälkeen paljon rakkautta ole.

mMies muutti uuden rakkaansa luokse ja pikkuhiljaa uusi rakas tajusi, että minä odotan miehelle kolmatta (eli seksiä oli ollut). Olen todella hyvännäköinne, urheilullinen ja hoikka. Että kaikki, mitä mies oli puhunut, oli palturia.

Se viimeinen tikki uudelle naiselle oli, että meillä oli avioehto ja omaisuus jäi minulle. Mies sai kassin matkaan tavaraa. Talo ja muut oli minun, kuten säästöt ja muut.

Synnytin kolmannen lapsen ja hyvin pärjäämme. Lapset käyvät säännöllisesti isänsä ja hänen uuden luona ja viettävät lomat siellä. Heillä menee kuulema huonosti kun on rahapula ja miehellä menee loput rahat elätusmaksuihin ja mies on jo kärähtänyt vieraissa käynnistä.

Eipä paljon minua liikuta. Nykyään tämä toinen nainen soittelee kännissä minulle ja syyttää, että pilasin hänen elämän kun en pitänyt ukostani kiinni.

Ai minunko vastuulla heidän suhteensa oli?

Niin, teidän on varmaan hyvin vaikeaa ymmärtää, vaikka sanoinkin sen suomeksi: tapailen, koska nautin hänen sänkyseurastaan. Ei, hän ei ole ainoa minullekaan. Mutta paras makuuhuoneessa ;)

Ei kohota/laske itsetuntoani. En halua satuttaa hänen vaimoaan, varmaan soittaisin ja kertoisin tms jos se olisi motiivini?

Mutta tiedän toki, vaikka kirjoittaisin mitä, käännätte sen. Ja muuten, ei minun maailmani kaatuisi parisuhteessakaan toisen osapuolen satunnaiseen sänkyseikkailuun. En haluaisi tietää, muttei romahduttaisi minua tai suhdetta.

Vierailija
67/85 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tietäen rikkoo toisten avioliiton vaan seksin takia on SYYLLISIN. toisaalta osa naisista on niin kieroutuneita että juuri tällaiseen toimintaan innostuneita ovat. itse en ymmärrä. en koskaan villeimpinä sinkkupäivinäkään pannut ketään rengastettua miestä. en olisi halunnut kaikkea sitä tunteiden mylläkkää ja toisen lapsien vihoja päälleni enkä itselleni lapsipuoliksi. en ikinä. aina olen toisten suhteita kunnioittanut. parempi mies joka on vapaa rakastumaan ja ihastumaan täysillä minuun ja jolla on aikaa viettää kanssani. jos salailusta saa nautintoa voi keksiä jotain muuta..mielikuvitus on vaan rajana!

Vierailija
68/85 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tietäen rikkoo toisten avioliiton vaan seksin takia on SYYLLISIN. toisaalta osa naisista on niin kieroutuneita että juuri tällaiseen toimintaan innostuneita ovat. itse en ymmärrä. en koskaan villeimpinä sinkkupäivinäkään pannut ketään rengastettua miestä. en olisi halunnut kaikkea sitä tunteiden mylläkkää ja toisen lapsien vihoja päälleni enkä itselleni lapsipuoliksi. en ikinä. aina olen toisten suhteita kunnioittanut. parempi mies joka on vapaa rakastumaan ja ihastumaan täysillä minuun ja jolla on aikaa viettää kanssani. jos salailusta saa nautintoa voi keksiä jotain muuta..mielikuvitus on vaan rajana!

kuitenkin tietoinen tuosta misogyynisyydestäsi? Huono äitisuhde? Tullut loukatuksi jonkun läheisen naisen taholta aikoinaan? Hae apua, vielä ehdit. Tsemppiä tulevaan, olet varmasti ihan hyvä tyyppi!

Vierailija
69/85 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täällä aina parjataan niitä toisia naisia, mutta voinpa kertoa, että minulla, perheellisellä kolmen lapsen äidillä, on salarakas, mies(sinkku). Tiedän, että se on väärin, mutta olispa kiva kuulla saako mies tuollaisen haukkuvyöryn niskaansa...Epäilen. Nainen on naiselle susi.

Vierailija
70/85 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

antakee niille ukoillenne päivittäin pimppiä ja lopettakaa nalkuttaminen. Kyllä vaan pettäminen vähenee:)

Ja syyllisyys; molempi parempi tai huonompi, kai. Ainahan naisen on helppoa ja miellyttävää etsiä syyllistä muualta kuin omasta miehestään tai ihan vaikka ITSESTÄÄN.

Meillä avioliittoa takana 16 vuotta. Minä en ole pettänyt, miehestä en tietenkään voi olla satavarma, kuten ei kukaan. Jos on, niin sitten on... Tietoon ei ole tullut. Ja en ottaisi yhteyttä salarakkaaseen. En näe pointtia. Kotona kyllä keskusteltaisiin.

Vierailija
71/85 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kysymykseen MIKSI?.. No minä ainakin nain kullannuppuani siksi, että sen kanssa on niin ihana naida, suudella, jutella, söpö paketti kertakaikkiaan :)

Se että hän pettää, on ihan oma valintansa, minulle olisi turha vaimon itkeä. Pieni lapsi on heilläkin ja tuore avioliitto.. ihanaa ;)

Et yhtä pahasti kuin mies mutta ihan samalla tavalla kuin katsoisit vieressä pahoinpitelyä ja ojentaisit pesäpallomailan, niin aivan samalla tavalla olet syyllinen tilanteeseen.

Normaalilla itsetunnolla ja empatiakyvyllä varustettu nainen ei ikinä alistuisi tuollaiseen leikittelyyn toisten ihmisten elämällä ja tunteilla. Erityisesti kuvottaa sinun suhteesi tuohon avioliittoon ja lapseen. Et mitenkään voi kunnioittaa miestä, joka kiksauttelee pienen lapsen isänä ketä sattuu, joten teet tämän vain siksi, että voit satuttaa jotakuta naista. KOet olevasi parempi ja kauniimpi ja saat heikolle itsetunnollesi katetta. Ehkä omassa elämässäsi olet nynnyn maineessa ja tämä on nyt mielestäsi jotain hurjaa ja hienoa seikkailua. Olet vähän uhittelevakin. Luulet, ettei sinuun satu.

Pienten lasten perheissä erityisesti toisen naisen vastuu on suuri. Naiset tietävät ihan kuukautisten perusteella jotain hormonitoiminnasta ja tietävät joko ystäviensä tai omien kokemusten perusteella, miten rankkaa se pikkulapsiarki on niin äidille kuin isällekin, kun roolit ovat hakusessa. Tähän tilanteeseen iskeminen on raukkamainen teko ja voi johtaa tilanteeseen, jossa jopa petetyn mielenterveys on vaarassa. Onko kivaa tuhota lapselta perhe ja mahdollisesti äiti? Oletko ylpeä itsestäsi, kun et kykene saamaan vapaata ja tyydyt luuseriin, joka etsii itseään ja on hukassa isän roolissa?

Ehkä pahinta on se, että et ota vastuuta tekojesi seurauksista. Tietysti se mies on vastuussa perheensä hyvinvoinnista, mutta olethan sinäkin vastuussa lähimmäisistäsi ja tekojesi seurauksista heihin. Jos istut autossa rattijuopon kanssa ja annat hänen ajaa, olet selvänä syypää, kun hän ajaa jonkun yli. Sinä olisit voinut sen estää.

Mutta fakta on, että toinen nainen on aina henkilö, jonka omassa elämssä olisi toivomisen varaa. Heikko itsetunto, miessuhteet jumissa, sosiaaliset taidot hukassa jne. Tartutaan sitten siihen kipuilevaan luuseriin, kun ei muuta saada. Ja leikitään, etten minä ole vastuussa, kun en ole naimisissakaan. Pirusti lähimmäisiäsi kuitenkin satutat. Toivon, että koet täsmälleen saman kuin tämä vaimo jonakin päivänä. Ja uskon, että kadut ja häpeät. Ellet sitten ole narsisti. He eivät kykene empatiaan eivätkä osaa katua.

Vierailija
72/85 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saisin tietää, mitä mies on hänelle puhunut. Minulle mies nimittäin vakuutti rakkauttaan, ja että aikoo lopettaa tämän toisen suhteen, ja haluaa olla vain minun kanssani. Aikani sitä yritin uskoa, mutta eipä vakuuttanut, joten halusin tietää, jatkuuko suhde. Mies siis kiisti. Mutta jatkuihan se.

Toinen nainen oli uskonut meidän olevan jo eroamassa. No, erosimme. Kuten hekin aika pian sen jälkeen.

Tyhmää vaan, että tämä toinen nainen alkoi syyttää minua heidän suhteensa rikkomisesta, vaikka mielestäni mahdollistin sen hakemalla eroa...

Vierailija
73/85 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli hyödyllistä tavata rakastajan vaimo. Toivoin ehkä salaa, että rakastaja jättäisi vaimonsa, kuten usein haaveili tekevänsä. Vaimo oli aika ressukka, tajusin, ettei sellaista jätetä.

Vierailija
74/85 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietää myös mikä on totuus heidän suhteestaan. Mies oli nimittäin taas vannonut lopettaneensa sen. Eipä uskaltanut puhua kanssani, vaikka uskalsi naida miestäni ja pommittaa tätä viesteillä perhepäivää viettäessämme.

Vierailija
75/85 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aikoinaan otin yhteyttä miehen rakastajaan. Halusin tietää, mitä mies on meistä kertonut. Ai jaa meillä ei ole seksiä ja minä olen ruma riivinrauta ja mies on minun kanssa vain lasten takia.

Ihan asiallisesti juteltiin ja sovin naisen kanssa, että heitän miehen pihalle ja hän saa miehen. Että eipä meillä tämän jälkeen paljon rakkautta ole.

mMies muutti uuden rakkaansa luokse ja pikkuhiljaa uusi rakas tajusi, että minä odotan miehelle kolmatta (eli seksiä oli ollut). Olen todella hyvännäköinne, urheilullinen ja hoikka. Että kaikki, mitä mies oli puhunut, oli palturia.

Se viimeinen tikki uudelle naiselle oli, että meillä oli avioehto ja omaisuus jäi minulle. Mies sai kassin matkaan tavaraa. Talo ja muut oli minun, kuten säästöt ja muut.

Synnytin kolmannen lapsen ja hyvin pärjäämme. Lapset käyvät säännöllisesti isänsä ja hänen uuden luona ja viettävät lomat siellä. Heillä menee kuulema huonosti kun on rahapula ja miehellä menee loput rahat elätusmaksuihin ja mies on jo kärähtänyt vieraissa käynnistä.

Eipä paljon minua liikuta. Nykyään tämä toinen nainen soittelee kännissä minulle ja syyttää, että pilasin hänen elämän kun en pitänyt ukostani kiinni.

Ai minunko vastuulla heidän suhteensa oli?

Vierailija
76/85 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekosi tapaamisestani aivan täysin. Jouduin lähes hankkimaan lähestymiskiellon. Sai siinä mielessä mitä halusi, että meni kyllä maku siitä suhteesta...

Vierailija
77/85 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no vaikka siksi että nämä salarakkat eivät välttämättä useinkaan tiedä että näillä ukoilla on vaimo ja perhe.

Vierailija
78/85 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käräyttää yks ukkomies, tuttavaani käy panemassa.

Vierailija
79/85 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kysymykseen MIKSI?.. No minä ainakin nain kullannuppuani siksi, että sen kanssa on niin ihana naida, suudella, jutella, söpö paketti kertakaikkiaan :)

Se että hän pettää, on ihan oma valintansa, minulle olisi turha vaimon itkeä. Pieni lapsi on heilläkin ja tuore avioliitto.. ihanaa ;)

Et yhtä pahasti kuin mies mutta ihan samalla tavalla kuin katsoisit vieressä pahoinpitelyä ja ojentaisit pesäpallomailan, niin aivan samalla tavalla olet syyllinen tilanteeseen.

Normaalilla itsetunnolla ja empatiakyvyllä varustettu nainen ei ikinä alistuisi tuollaiseen leikittelyyn toisten ihmisten elämällä ja tunteilla. Erityisesti kuvottaa sinun suhteesi tuohon avioliittoon ja lapseen. Et mitenkään voi kunnioittaa miestä, joka kiksauttelee pienen lapsen isänä ketä sattuu, joten teet tämän vain siksi, että voit satuttaa jotakuta naista. KOet olevasi parempi ja kauniimpi ja saat heikolle itsetunnollesi katetta. Ehkä omassa elämässäsi olet nynnyn maineessa ja tämä on nyt mielestäsi jotain hurjaa ja hienoa seikkailua. Olet vähän uhittelevakin. Luulet, ettei sinuun satu.

Pienten lasten perheissä erityisesti toisen naisen vastuu on suuri. Naiset tietävät ihan kuukautisten perusteella jotain hormonitoiminnasta ja tietävät joko ystäviensä tai omien kokemusten perusteella, miten rankkaa se pikkulapsiarki on niin äidille kuin isällekin, kun roolit ovat hakusessa. Tähän tilanteeseen iskeminen on raukkamainen teko ja voi johtaa tilanteeseen, jossa jopa petetyn mielenterveys on vaarassa. Onko kivaa tuhota lapselta perhe ja mahdollisesti äiti? Oletko ylpeä itsestäsi, kun et kykene saamaan vapaata ja tyydyt luuseriin, joka etsii itseään ja on hukassa isän roolissa?

Ehkä pahinta on se, että et ota vastuuta tekojesi seurauksista. Tietysti se mies on vastuussa perheensä hyvinvoinnista, mutta olethan sinäkin vastuussa lähimmäisistäsi ja tekojesi seurauksista heihin. Jos istut autossa rattijuopon kanssa ja annat hänen ajaa, olet selvänä syypää, kun hän ajaa jonkun yli. Sinä olisit voinut sen estää.

Mutta fakta on, että toinen nainen on aina henkilö, jonka omassa elämssä olisi toivomisen varaa. Heikko itsetunto, miessuhteet jumissa, sosiaaliset taidot hukassa jne. Tartutaan sitten siihen kipuilevaan luuseriin, kun ei muuta saada. Ja leikitään, etten minä ole vastuussa, kun en ole naimisissakaan. Pirusti lähimmäisiäsi kuitenkin satutat. Toivon, että koet täsmälleen saman kuin tämä vaimo jonakin päivänä. Ja uskon, että kadut ja häpeät. Ellet sitten ole narsisti. He eivät kykene empatiaan eivätkä osaa katua.

Kyllä se niin on että pitemmäksi aikaa toisen naisen tai toisen miehen rooliin jumahtanut on tietyllä tapaa luuseri. Kukaan ei anna niin mahtavaa seksiä että sen vuoksi suostutaan temppuilemaan varatun pillin mukaan.

Hankkikaa itsetunto.

Vierailija
80/85 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin niin pois tolaltani ja raivoissani ja annoin lutkan kuulla kunniansa. Taisinpa vähän huoritellakin puhelimessa.

Haukuin perinteisesti perheenrikkojaksi ja kysyin että tietääkö että meillä on pieni lapsi ja toista odotetaan ja on suunniteltu raskaus.

Tein selväksi että saa pitää miehen ihan kokonaan.

Pyysin miestä muuttamaan, annoin kaksi viikkoa aikaa häipyä ja niin hän tekikin.

Pidin miestä yhtä lailla syyllisenä vaikka syytin naistakin. Mies on vastuussta toimistaan jos on parisuhteessa. Vaikka joku pillunsa eteen paljastaisi ja pyytäisi nussimaan siitä voi kieltäytyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän