Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tulee petetyille vaimoille tarve ottaa yhteyttä miehen salarakkaaseen?

Vierailija
14.07.2012 |

Tämän palstan keskusteluita seurattuani olen kiinnittänyt huomiota että vaimot soittavat, kirjoittavat tai ottavat muuten yhteyttä miehen salarakkaaseen. Jotkut jopa tapaavat salarakkaan. Suositteleeko parisuhdeterapeutit tai muut terapeutit tällaista toimintatapaa? Musta olisi omituista ottaa yhteyttä toiseen naiseen ja itkeä hänelle tilannetta. Todennäköisesti hän olisi mulle täysin vieras tyyppi. Valottakaa vähän miksi te haluatte ottaa yhteyttä miehen salarakkaaseen?

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aikanaan suhde naimisissa olevaan naiseen. Tapasin myös hänen miehensä kaksin. Istuimme, äijät, juttelemassa huoltoasemalla tunnin verran niitä, näitä. Mies jopa soitteli minulle harvakseltaan, vaikka purki kiukkuaan vaimolleen. Kun suhteeni siihen naiseen loppui, mies lähetti minulle viimeinkin erittäin äkäisen tekstiviestin.

En ymmärrä, en. Mutta opin, että ihmiset ovat kummallisempia kuin nyt vaikka av-palsta.

Vierailija
82/85 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta arvelisin että uteliaisuus...

Kuka hän on? Onko hän kauniimpi? Uhkeampi? hoikempi? Rohkeampi? Iloisempi? Menestyvämpi? Miksi juuri se nainen sai osaksi oman miehen kiinnostuksen?

Ja toki vihaisuus ajaa myös asiaa.

Itse en koskaan haluaisi tietää edes että mieheni olisi pettänyt minua. En niin kauan kun meillä menee itsellämme hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex-mieheni hoito puolestaan soitti minulle ja itki puhelimessa, kuinka hyväuskoinen ja tyhmä hän on ollut, kun on uskonut , että mies rakastaisi häntä, vaikka koko heidän suhteensa ajan olikin asunut kanssani. No, exä oli narsistinen paska, joka onnistui vedättämään meitä molempia naisia, minua aviovaimoaan ja tuota säälittävää työpaikkapanoaan. Onneksi itse pääsin tuosta paskiaisesta eroon.

Vierailija
84/85 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mten kotona homma hoituu eli ei se ihana mies puutteessa elä kotonakaan sohvalla nukkuen, kuten väittää. Jos ei ota yhteyttä, mutta lemppaa vieraissa käyvän pukin toisen niskoille, toimii vastuuttomasti ja laittaa vahingon kiertämään. Soittamalla on ainakin laittanut varoituskolmion näkyvälle paikalle, kakkosen oma vika sitten, jos siitä huolimatta rysäyttää.

Vierailija
85/85 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo haluaa ottaa selvää, mitä se rakas mies on uudelle kullalleen puhunut. Jos kotona mies on vaimolle vakuuttanut, että vieras nainen väkisin hänet vei ja toinen nainen kertookin, että mieshän on eroamassa ja vaimollakin on toinen, niin kyllä siinä selviää missä mennään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi