Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tulee petetyille vaimoille tarve ottaa yhteyttä miehen salarakkaaseen?

Vierailija
14.07.2012 |

Tämän palstan keskusteluita seurattuani olen kiinnittänyt huomiota että vaimot soittavat, kirjoittavat tai ottavat muuten yhteyttä miehen salarakkaaseen. Jotkut jopa tapaavat salarakkaan. Suositteleeko parisuhdeterapeutit tai muut terapeutit tällaista toimintatapaa? Musta olisi omituista ottaa yhteyttä toiseen naiseen ja itkeä hänelle tilannetta. Todennäköisesti hän olisi mulle täysin vieras tyyppi. Valottakaa vähän miksi te haluatte ottaa yhteyttä miehen salarakkaaseen?

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen nainen teidän kullannuppua halua nurkkiinsa roikkumaan.

Vierailija
22/85 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heitin ukon pihalle kun juoksi vieraissa, salarakas otti luokseen, nyt juoksee vieraissa mun luona! Tää rooli on niiiiiin paljon helpompi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kysymykseen MIKSI?.. No minä ainakin nain kullannuppuani siksi, että sen kanssa on niin ihana naida, suudella, jutella, söpö paketti kertakaikkiaan :)

Se että hän pettää, on ihan oma valintansa, minulle olisi turha vaimon itkeä. Pieni lapsi on heilläkin ja tuore avioliitto.. ihanaa ;)

mutta kaltaisiasi moraalittomia paskojahan löytyy.

toivottavasti osuu nilkkaasi joskus.ja pahasti!

Tokikaan ei tällä palstalla jossa vika on aina siinä toisessa naisessa. Minun mielestäni suurin syyllinen pettämiseen löytyy, kun vilkaisee peiliin. Tai sanotaan, että sieltä löytyy aina 50-prosenttinen syyllinen.

katsovat peiliin, se tekee jo 150%!!!!!

Vierailija
24/85 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heitin ukon pihalle kun juoksi vieraissa, salarakas otti luokseen, nyt juoksee vieraissa mun luona! Tää rooli on niiiiiin paljon helpompi...

Ja mikä parasta, sitä ukkoa ei tarvitse katsoa koko ajan pysyvästi. Riittää kun naida napsuttelee silloin tällöin.

Vierailija
25/85 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kysymykseen MIKSI?.. No minä ainakin nain kullannuppuani siksi, että sen kanssa on niin ihana naida, suudella, jutella, söpö paketti kertakaikkiaan :)

Se että hän pettää, on ihan oma valintansa, minulle olisi turha vaimon itkeä. Pieni lapsi on heilläkin ja tuore avioliitto.. ihanaa ;)

Et yhtä pahasti kuin mies mutta ihan samalla tavalla kuin katsoisit vieressä pahoinpitelyä ja ojentaisit pesäpallomailan, niin aivan samalla tavalla olet syyllinen tilanteeseen.

Normaalilla itsetunnolla ja empatiakyvyllä varustettu nainen ei ikinä alistuisi tuollaiseen leikittelyyn toisten ihmisten elämällä ja tunteilla. Erityisesti kuvottaa sinun suhteesi tuohon avioliittoon ja lapseen. Et mitenkään voi kunnioittaa miestä, joka kiksauttelee pienen lapsen isänä ketä sattuu, joten teet tämän vain siksi, että voit satuttaa jotakuta naista. KOet olevasi parempi ja kauniimpi ja saat heikolle itsetunnollesi katetta. Ehkä omassa elämässäsi olet nynnyn maineessa ja tämä on nyt mielestäsi jotain hurjaa ja hienoa seikkailua. Olet vähän uhittelevakin. Luulet, ettei sinuun satu.

Pienten lasten perheissä erityisesti toisen naisen vastuu on suuri. Naiset tietävät ihan kuukautisten perusteella jotain hormonitoiminnasta ja tietävät joko ystäviensä tai omien kokemusten perusteella, miten rankkaa se pikkulapsiarki on niin äidille kuin isällekin, kun roolit ovat hakusessa. Tähän tilanteeseen iskeminen on raukkamainen teko ja voi johtaa tilanteeseen, jossa jopa petetyn mielenterveys on vaarassa. Onko kivaa tuhota lapselta perhe ja mahdollisesti äiti? Oletko ylpeä itsestäsi, kun et kykene saamaan vapaata ja tyydyt luuseriin, joka etsii itseään ja on hukassa isän roolissa?

Ehkä pahinta on se, että et ota vastuuta tekojesi seurauksista. Tietysti se mies on vastuussa perheensä hyvinvoinnista, mutta olethan sinäkin vastuussa lähimmäisistäsi ja tekojesi seurauksista heihin. Jos istut autossa rattijuopon kanssa ja annat hänen ajaa, olet selvänä syypää, kun hän ajaa jonkun yli. Sinä olisit voinut sen estää.

Mutta fakta on, että toinen nainen on aina henkilö, jonka omassa elämssä olisi toivomisen varaa. Heikko itsetunto, miessuhteet jumissa, sosiaaliset taidot hukassa jne. Tartutaan sitten siihen kipuilevaan luuseriin, kun ei muuta saada. Ja leikitään, etten minä ole vastuussa, kun en ole naimisissakaan. Pirusti lähimmäisiäsi kuitenkin satutat. Toivon, että koet täsmälleen saman kuin tämä vaimo jonakin päivänä. Ja uskon, että kadut ja häpeät. Ellet sitten ole narsisti. He eivät kykene empatiaan eivätkä osaa katua.

Vierailija
26/85 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko syytä käydä sp-tautitesteissä. Katsos kun jotkut eivät näy veressä kun vasta 6 kk jälkeen ja jotkut ei edes selviä verenkuvasta ja oireet tulevat vuosien jälkeen. Kyselin onko syytä olla huolissaan.

Vierailija
27/85 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voisi erota miehen kertomuksesta. Lisäksi mielipiteen muodostaminen naisesta itsestänn saattaisi vaikuttaa siihen, mitä heidän suhteestaan ajattelen. Tämä olisi tärkeää varsinkin jos haluaisin jatkaa miehen kanssa, mutta muutoinkin noin suuressa (ja yllättävässä) asiassa kaipaa ymmärtämistä ja "omaa tietoa" eikä vain sen pettäneen puheisiin uskomista.

Vierailija
28/85 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et yhtä pahasti kuin mies mutta ihan samalla tavalla kuin katsoisit vieressä pahoinpitelyä ja ojentaisit pesäpallomailan, niin aivan samalla tavalla olet syyllinen tilanteeseen.

Normaalilla itsetunnolla ja empatiakyvyllä varustettu nainen ei ikinä alistuisi tuollaiseen leikittelyyn toisten ihmisten elämällä ja tunteilla. Erityisesti kuvottaa sinun suhteesi tuohon avioliittoon ja lapseen. Et mitenkään voi kunnioittaa miestä, joka kiksauttelee pienen lapsen isänä ketä sattuu, joten teet tämän vain siksi, että voit satuttaa jotakuta naista. KOet olevasi parempi ja kauniimpi ja saat heikolle itsetunnollesi katetta. Ehkä omassa elämässäsi olet nynnyn maineessa ja tämä on nyt mielestäsi jotain hurjaa ja hienoa seikkailua. Olet vähän uhittelevakin. Luulet, ettei sinuun satu.

Pienten lasten perheissä erityisesti toisen naisen vastuu on suuri. Naiset tietävät ihan kuukautisten perusteella jotain hormonitoiminnasta ja tietävät joko ystäviensä tai omien kokemusten perusteella, miten rankkaa se pikkulapsiarki on niin äidille kuin isällekin, kun roolit ovat hakusessa. Tähän tilanteeseen iskeminen on raukkamainen teko ja voi johtaa tilanteeseen, jossa jopa petetyn mielenterveys on vaarassa. Onko kivaa tuhota lapselta perhe ja mahdollisesti äiti? Oletko ylpeä itsestäsi, kun et kykene saamaan vapaata ja tyydyt luuseriin, joka etsii itseään ja on hukassa isän roolissa?

Ehkä pahinta on se, että et ota vastuuta tekojesi seurauksista. Tietysti se mies on vastuussa perheensä hyvinvoinnista, mutta olethan sinäkin vastuussa lähimmäisistäsi ja tekojesi seurauksista heihin. Jos istut autossa rattijuopon kanssa ja annat hänen ajaa, olet selvänä syypää, kun hän ajaa jonkun yli. Sinä olisit voinut sen estää.

Mutta fakta on, että toinen nainen on aina henkilö, jonka omassa elämssä olisi toivomisen varaa. Heikko itsetunto, miessuhteet jumissa, sosiaaliset taidot hukassa jne. Tartutaan sitten siihen kipuilevaan luuseriin, kun ei muuta saada. Ja leikitään, etten minä ole vastuussa, kun en ole naimisissakaan. Pirusti lähimmäisiäsi kuitenkin satutat. Toivon, että koet täsmälleen saman kuin tämä vaimo jonakin päivänä. Ja uskon, että kadut ja häpeät. Ellet sitten ole narsisti. He eivät kykene empatiaan eivätkä osaa katua.

erittäin hyvin kirjoitettu!

Vierailija
29/85 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun viestiäni lainasit.. ja et todellakaan pahemmin voisi väärään arviossasi osua :D

Sinänsä ihan sama minulle, mutta vastataan nyt kerran :)

Miksi kunnioittaisin/en kunnioittaisi? Nain sen kanssa, en elä. Ei minulla ole tarvetta satuttaa ketään naista. Tämä nyt vaan sattuu olemaan varattu:) Nynnyn maine ja seikkailu.. voi elämä, ei todella :D En uhittele, kerron vain faktat. Ja ei, ei minuun satu :) Elämäni on paljon muutakin, tämä vain yksi juttu. Eikä ole niitä kuukautisiakaan ;) Eikä pieniä lapsia. En minä iskenyt, ihan hän hakeutui luokseni. En myöskään ole ainoa ollut, enkä olisi. En kykene saamaan vapaata..? Ei vaan tahdo löytyä riittävän hyvää, joka kelpaisi yksistään :) Itsetuntoni on kunnossa. Sosiaaliset taidot myös. Ja muitakin siis saan :) Ja vielä narsisti.. no en tosiaankaan ole. Hyvinkin kiltti ihmisenä.

Siinä vastaukset järjestyksessä analyysiisi. Ihan sama uskot tai et, näin se kuitenkin on :)

Vierailija
30/85 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun viestiäni lainasit.. ja et todellakaan pahemmin voisi väärään arviossasi osua :D

Sinänsä ihan sama minulle, mutta vastataan nyt kerran :)

Miksi kunnioittaisin/en kunnioittaisi? Nain sen kanssa, en elä. Ei minulla ole tarvetta satuttaa ketään naista. Tämä nyt vaan sattuu olemaan varattu:) Nynnyn maine ja seikkailu.. voi elämä, ei todella :D En uhittele, kerron vain faktat. Ja ei, ei minuun satu :) Elämäni on paljon muutakin, tämä vain yksi juttu. Eikä ole niitä kuukautisiakaan ;) Eikä pieniä lapsia. En minä iskenyt, ihan hän hakeutui luokseni. En myöskään ole ainoa ollut, enkä olisi. En kykene saamaan vapaata..? Ei vaan tahdo löytyä riittävän hyvää, joka kelpaisi yksistään :) Itsetuntoni on kunnossa. Sosiaaliset taidot myös. Ja muitakin siis saan :) Ja vielä narsisti.. no en tosiaankaan ole. Hyvinkin kiltti ihmisenä.

Siinä vastaukset järjestyksessä analyysiisi. Ihan sama uskot tai et, näin se kuitenkin on :)

Vierailija
31/85 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
32/85 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, minä KELPAAN jollekin panopuuksi :D

Vierailija
33/85 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T.39

Vierailija
34/85 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kysymykseen MIKSI?.. No minä ainakin nain kullannuppuani siksi, että sen kanssa on niin ihana naida, suudella, jutella, söpö paketti kertakaikkiaan :) Se että hän pettää, on ihan oma valintansa, minulle olisi turha vaimon itkeä. Pieni lapsi on heilläkin ja tuore avioliitto.. ihanaa ;)

mutta kaltaisiasi moraalittomia paskojahan löytyy. toivottavasti osuu nilkkaasi joskus.ja pahasti!

Uskoitko ihan tosissasi tämän kirjoittajan tekstin? Johan tuossa tekstissä näkyy kaikki provosoinnin merkit.

Vierailija
35/85 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, teidän on varmaan hyvin vaikeaa ymmärtää, vaikka sanoinkin sen suomeksi: tapailen, koska nautin hänen sänkyseurastaan. Ei, hän ei ole ainoa minullekaan. Mutta paras makuuhuoneessa ;)

Ei kohota/laske itsetuntoani. En halua satuttaa hänen vaimoaan, varmaan soittaisin ja kertoisin tms jos se olisi motiivini?

Mutta tiedän toki, vaikka kirjoittaisin mitä, käännätte sen. Ja muuten, ei minun maailmani kaatuisi parisuhteessakaan toisen osapuolen satunnaiseen sänkyseikkailuun. En haluaisi tietää, muttei romahduttaisi minua tai suhdetta.

Vierailija
36/85 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosijuttu.

Siinä mielessä provosointia kyllä, etten ymmärrä asennetta toisen naisen syyttämiseen. Jos mies on sen tyylinen että pettää, niin se pettää. Harvoin muuksi muuttuu.

Vierailija
37/85 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tosiaan vastuussa perheestään, mutta se toinen nainen mahdollistaa kaiken. Jos tässä maassa osattaisiin ajatella muitakin kuin itseään, niin voisiko olla pikkaisen parempi paikka?

Veikkaisin että voisi olla, mutta nykyään kaikki ovat vain minäminä-asenteella, ajatuksella ettei tarvitse muita ottaa huomioon ollenkaan.

Jep siis, toisessakin naisessa on sitä vikaa ja on myös syyllinen jollakin tavalla. Mies tietenkin on se suurin paha.

Vierailija
38/85 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tosiaan vastuussa perheestään, mutta se toinen nainen mahdollistaa kaiken. Jos tässä maassa osattaisiin ajatella muitakin kuin itseään, niin voisiko olla pikkaisen parempi paikka?

Veikkaisin että voisi olla, mutta nykyään kaikki ovat vain minäminä-asenteella, ajatuksella ettei tarvitse muita ottaa huomioon ollenkaan.

Jep siis, toisessakin naisessa on sitä vikaa ja on myös syyllinen jollakin tavalla. Mies tietenkin on se suurin paha.

jos kaikki naiset ajattelisi muutakin kuin itseään, he tajuaisi, että parhaat lelut kuuluu jakaa! Ei saa omia!!!!

Vierailija
39/85 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo alun perusteella voin sanoa, että metsään menee. Minä en jonkun ukkomiehen satunnaispanona ole sitoutunut kenenkään eukkoon enkä perheeseen, en tunne heitä eikä kiinnostakaan tuntea, enkä heitä voi siten myöskään pettää. Mies pettää. Myöskään tällainen mies noin niinku seksin ulkopuolella ei kiinnosta, ja siksi se mies ei roiku minun nurkissani, vaan sen eukon.

Vierailija
40/85 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tosiaan vastuussa perheestään, mutta se toinen nainen mahdollistaa kaiken.

Mahdollistaako nainen sinusta raiskauksenkin pukeutumalla liian lyhyeen mekkoon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi