Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tulee petetyille vaimoille tarve ottaa yhteyttä miehen salarakkaaseen?

Vierailija
14.07.2012 |

Tämän palstan keskusteluita seurattuani olen kiinnittänyt huomiota että vaimot soittavat, kirjoittavat tai ottavat muuten yhteyttä miehen salarakkaaseen. Jotkut jopa tapaavat salarakkaan. Suositteleeko parisuhdeterapeutit tai muut terapeutit tällaista toimintatapaa? Musta olisi omituista ottaa yhteyttä toiseen naiseen ja itkeä hänelle tilannetta. Todennäköisesti hän olisi mulle täysin vieras tyyppi. Valottakaa vähän miksi te haluatte ottaa yhteyttä miehen salarakkaaseen?

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, teidän on varmaan hyvin vaikeaa ymmärtää, vaikka sanoinkin sen suomeksi: tapailen, koska nautin hänen sänkyseurastaan. Ei, hän ei ole ainoa minullekaan. Mutta paras makuuhuoneessa ;)

Ei kohota/laske itsetuntoani. En halua satuttaa hänen vaimoaan, varmaan soittaisin ja kertoisin tms jos se olisi motiivini?

Mutta tiedän toki, vaikka kirjoittaisin mitä, käännätte sen. Ja muuten, ei minun maailmani kaatuisi parisuhteessakaan toisen osapuolen satunnaiseen sänkyseikkailuun. En haluaisi tietää, muttei romahduttaisi minua tai suhdetta.

Veikkaanpa, että enempää meitä ei sitten tältä palstalta löydykään...

Vierailija
42/85 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kyllä, että toisilla naisille ei yleensä ole lapsia...

Asenne on juuri sellainen minäminäminä, ei ymmärretä oikeista tunteista tai rakkaudesta mitään.

Omien lasten saamisen jälkeen yleensa laittaa asiat tärkeysjärjestykseen, ainakin jos ei ole ihan järkyttävä moukka niinkuin nämä toisten naisten puolustelijat.

Ja toki joillain "toisilla naisilla" on lapsia, mutta täytyy kyllä sanoa että jos sellaisen löysämoraalisen kunniattoman paskan on saanut äidikseen niin ei ei hyvin mene.

Tottakai mies on suurin syyllinen, sitä en kiellä, mutta kyllä toinen nainen on halveksuttava tapaus kertakaikkiaan, hyi helvetti mitä reikä. Yök!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
14.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteena vain väärä henkilö (=varattu). Esimerkiksi lasten takia eron ottaminen ei ole kuitenkaan helppo ratkaisu.

Vierailija
44/85 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin taas, ja jotain voisin vielä kommentoida..

Ensinäkään, en ole sanonut että haluaisin miestä itselleni :) Ei minulla ole haluja pikkulapsielämään. Sekoitatte hurmoksessanne seksin ja pysyvän suhteen, eivät ihan sama asia.

Ja edelleen, en ole "jämähtänyt". Eiköhän minulla ole huomattavan paljon enemmän muuta elämää kuin vastanneilla joiden koko elämä on se, ettei ukko vaan mene vieraisiin ( tai siis ettei kukaan HUORA SITÄ VÄKISIN PILLULLENSA VIE! ) Ukkoparkaa.. :(

Vierailija
45/85 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin taas, ja jotain voisin vielä kommentoida..

Ensinäkään, en ole sanonut että haluaisin miestä itselleni :) Ei minulla ole haluja pikkulapsielämään. Sekoitatte hurmoksessanne seksin ja pysyvän suhteen, eivät ihan sama asia.

Ja edelleen, en ole "jämähtänyt". Eiköhän minulla ole huomattavan paljon enemmän muuta elämää kuin vastanneilla joiden koko elämä on se, ettei ukko vaan mene vieraisiin ( tai siis ettei kukaan HUORA SITÄ VÄKISIN PILLULLENSA VIE! ) Ukkoparkaa.. :(

Sä oot jämähtänyt nussimaan varattua miestä :)

Ja nämä vastaajat ovat jämähtäneet mollaamaan :)

Ei teillä kenelläkään ole elämää :)

Vierailija
46/85 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele jämähtäminen? Tapaan muutaman viikon välein miestä ja naidaan yms tunteja. Sitten taas eletään elämäämme tahoillaan kunnes molemminpuolin hyvä tapaamishetki.

Jos johonkin toiseen palavasti rakastun, sitten en halua enää näitä hetkiä.

Eli se jämähtäminen oli mikä kohta siinä..?

SE toinen nainen :)

Vierailija
47/85 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele jämähtäminen? Tapaan muutaman viikon välein miestä ja naidaan yms tunteja. Sitten taas eletään elämäämme tahoillaan kunnes molemminpuolin hyvä tapaamishetki.

Jos johonkin toiseen palavasti rakastun, sitten en halua enää näitä hetkiä.

Eli se jämähtäminen oli mikä kohta siinä..?

SE toinen nainen :)

Vaikka se akti ei tapahdukaan joka viikko, sä oot jämähtänyt siltikin :) Tapaatte muutaman viikon välein, naiskentelette tunteja yms. :)

Sitten voisi sanoa, ettet ole jämähtänyt millään tavalla jos muuttaisitte tapojanne :)

Vierailija
48/85 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luovutan :D Olen sitten jämähtänyt.

Pointtini oli lähinnä se alunperin, ettei elämäni pyöri tämän asian ympärillä, en istu kotona itkemässä ja odota yhteydenottoa tms :D

Vierailija
49/85 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tarkoitakaan, että sinun pitäisi kotona istua itkemässä jonkun miehen perään :)

Olet vain jämähtänyt tuohon "suhteeseen". Tavalla tai toisella :)

Vierailija
50/85 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietää tai on vahva epäilys että ukko pettää, miksi silti jäätte suhteeseen?

En mä salarakastani omaksi mieheksi haluaisi. Kuka nyt petturin kanssa haluaisi olla. Tuommoinen mies kelpaa vaan satunnaiseen hauskanpitoon. Vakisuhdetta en kaipaa elämääni nyt lainkaan.

t: toinen toinen nainen

Vierailija
51/85 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietää tai on vahva epäilys että ukko pettää, miksi silti jäätte suhteeseen?

En mä salarakastani omaksi mieheksi haluaisi. Kuka nyt petturin kanssa haluaisi olla. Tuommoinen mies kelpaa vaan satunnaiseen hauskanpitoon. Vakisuhdetta en kaipaa elämääni nyt lainkaan.

t: toinen toinen nainen

Ei oikeasti kannattaisi jämähtää suhteeseen miehen kanssa joka pettää koko ajan.

t.78

Vierailija
52/85 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minulle kävi pari vuotta sitten niin, että tapailemani miehen vaimo otti yhteyttä. Olimme miehen kanssa tapailleet vasta vähän aikaa, enkä tiennyt hänen olevan naimisissa. Hän kun käytti kaupunkiasuntoaan minun kanssani ja se näytti ihan kenen tahansa poikamiesboksilta. En epäillyt mitään. Onneksi vaimo uskoi minua. Hän halusi tavata. Nykyään asiat on niin, että mies todellakin asuu poikamiesboksissaan ja ex-vaimo ja minä olemme ystäviä =D

Vierailija
53/85 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pettämisen pakettiin kuuluu, että voi jäädä kiinni ja petetty puoliso voi ottaa yhteyttä siihen toiseen naiseen/mieheen.

Tuohan olisi liian helppoa, jos ollaan sisäsiistejä ja kohteliaita.

Ja onhan nekin tapaukset, jossa pettäjä voi vielä kiinni jäädessää valehdella ummet ja lammet ja tuollainen yhteydenotto paljastaa kahdessa minuutissa, että pettämionen jatkuu konkreettisesti/ja tai paskan puhumisella.

Vierailija
54/85 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee se harhaluulo, että toinen nainen automaattisesti haluaisi miehen itselleen? En ainakaan kuuna päivänä haluaisi rakastajani lasten äitipuoleksi tai hänen elämäänsä muuten....? Ihan omasta valinnastani olen ollut perheellisen miehen rakastajatar. Ja voin valita toisin milloin vaan haluan. Koskaan en ole pyytänyt rakastajaani eroamaan. Jos hän joskus niin tekisi, niin meidän suhteemme laittaisin poikki heti ainakin hetkeksi. Keskelle toisten avioerosotkuja ja vaimon katkeruutta....Not my cup of tea.

Ja onhan sekin tosiasia, että aina kamalampaa on vaimolle tulla jätetyksi kuin toiselle naiselle se, ettei mies eroa. Vaimolle on kuitenkin sitä uskollisuutta maistraatissa tai papin ääressä vannottu, ei rakastajattarelle....

En minä ainakaan halua rakastajaani viedä hänen perheestään, ainoastaan rakastaa ja rakastella. Mies tekee ihan oman valinnan kun siihen suostuu.

Jos vaimo haluaa minut tavata, voin tämän kertoa ihan kasvotusten.

Vierailija
55/85 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä otin yhteyttä mieheni salarakkaaseen siitä yksinkertaisesta syytä, että minua sattui niin saatanasti. Halusin nähdä naisen, kertoa hänelle, että rakastan miestäni ja pyysin, että hän häipyisi elämästämme.

Surusta ja kivusta minun haluni tavata tuo nainen johtui.

Vierailija
56/85 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onhan nekin tapaukset, jossa pettäjä voi vielä kiinni jäädessää valehdella ummet ja lammet ja tuollainen yhteydenotto paljastaa kahdessa minuutissa, että pettämionen jatkuu konkreettisesti/ja tai paskan puhumisella.

Kysyin mieheltä, mitä hän on sanonut vaimolleen ja toistin saman tarinan. Mitäköhän olisin voittanut koko totuuden kertomisella? (ts. vaimo luuli suhteen kestäneen kolme kuukautta ja loppuneen tähän, todellisuudessa suhde oli kestänyt tapaamiseen mennessä kolme vuotta ja jatkui sen jälkeen). Olisi vain tullut lisää harmia miehelle ja itsekin olisin saanut varmasti syyllisyyttä osakseni. Kaikenmoisia tarinoita ne vaimot kyllä ostaa.

Vierailija
57/85 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syy olisi ollut pelkkä faktojen saaminen.

Ex petti, mutta ei suostunut kertomaan mitään. Minun piti tehdä päätös parisuhteen ja perheen jatkumisesta ilman tietoja. Silloin olisi kiinnostanut kuinka vakavasta ja pitkästä sivusuhteesta oli kyse. Päätin sitten olla ottamatta yhteyttä salarakkaaseen ja erota puhekyvyttömästä miehestä.

Itkemis-raivoamis-tarpeita sivusuhteen naisia kohtaan en ole koskaan ymmärtänyt.

Vierailija
58/85 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen toisena naisena täysin OMASTA tahdostani. Olen kaunis, älykäs, menestynyt lääkäri ja yhden lapsen YH. Saisin kenet tahansa miehen vain sormia napsauttamalla. Miehillä on joku fetissi kauniita, joukkoa, isorintaisia ja rikkaita lääkäreitä kohtaan, sen olen huomannut. En halua juuri nyt ketään miestä lapseni ja minun luokseni asumaan, haluan antaa aikani ihanalle eskari-ikäiselle lapselleni. Kun lapsi on isällään, tapaan miehiä. On minullakin tarpeet. Tällä hetkellä tapaan varattua miestä, joka on täysin rakastunut minuun. Haluaisi kertoa meistä vaimolleen, mutta en anna lupaa. Jos pikkuvaimo saisi kuitenkin tietää ja soittaisi ja huorittelisi minua niin nauraisin vain. Useimmiten se pettämisen syy löytyy ihan peiliin katsomalla arvon rouvat. Miksi ette pidä itsestänne huolta? Sitten ripustaudutaan mieheen, mitään omaa sosiaalista elämää ei ole jne. Se on miehistä todella luotaantyöntävää!

Ja kysymykseen MIKSI?.. No minä ainakin nain kullannuppuani siksi, että sen kanssa on niin ihana naida, suudella, jutella, söpö paketti kertakaikkiaan :)

Se että hän pettää, on ihan oma valintansa, minulle olisi turha vaimon itkeä. Pieni lapsi on heilläkin ja tuore avioliitto.. ihanaa ;)

Et yhtä pahasti kuin mies mutta ihan samalla tavalla kuin katsoisit vieressä pahoinpitelyä ja ojentaisit pesäpallomailan, niin aivan samalla tavalla olet syyllinen tilanteeseen.

Normaalilla itsetunnolla ja empatiakyvyllä varustettu nainen ei ikinä alistuisi tuollaiseen leikittelyyn toisten ihmisten elämällä ja tunteilla. Erityisesti kuvottaa sinun suhteesi tuohon avioliittoon ja lapseen. Et mitenkään voi kunnioittaa miestä, joka kiksauttelee pienen lapsen isänä ketä sattuu, joten teet tämän vain siksi, että voit satuttaa jotakuta naista. KOet olevasi parempi ja kauniimpi ja saat heikolle itsetunnollesi katetta. Ehkä omassa elämässäsi olet nynnyn maineessa ja tämä on nyt mielestäsi jotain hurjaa ja hienoa seikkailua. Olet vähän uhittelevakin. Luulet, ettei sinuun satu.

Pienten lasten perheissä erityisesti toisen naisen vastuu on suuri. Naiset tietävät ihan kuukautisten perusteella jotain hormonitoiminnasta ja tietävät joko ystäviensä tai omien kokemusten perusteella, miten rankkaa se pikkulapsiarki on niin äidille kuin isällekin, kun roolit ovat hakusessa. Tähän tilanteeseen iskeminen on raukkamainen teko ja voi johtaa tilanteeseen, jossa jopa petetyn mielenterveys on vaarassa. Onko kivaa tuhota lapselta perhe ja mahdollisesti äiti? Oletko ylpeä itsestäsi, kun et kykene saamaan vapaata ja tyydyt luuseriin, joka etsii itseään ja on hukassa isän roolissa?

Ehkä pahinta on se, että et ota vastuuta tekojesi seurauksista. Tietysti se mies on vastuussa perheensä hyvinvoinnista, mutta olethan sinäkin vastuussa lähimmäisistäsi ja tekojesi seurauksista heihin. Jos istut autossa rattijuopon kanssa ja annat hänen ajaa, olet selvänä syypää, kun hän ajaa jonkun yli. Sinä olisit voinut sen estää.

Mutta fakta on, että toinen nainen on aina henkilö, jonka omassa elämssä olisi toivomisen varaa. Heikko itsetunto, miessuhteet jumissa, sosiaaliset taidot hukassa jne. Tartutaan sitten siihen kipuilevaan luuseriin, kun ei muuta saada. Ja leikitään, etten minä ole vastuussa, kun en ole naimisissakaan. Pirusti lähimmäisiäsi kuitenkin satutat. Toivon, että koet täsmälleen saman kuin tämä vaimo jonakin päivänä. Ja uskon, että kadut ja häpeät. Ellet sitten ole narsisti. He eivät kykene empatiaan eivätkä osaa katua.

Vierailija
59/85 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on kyseessä mies, jolla on jo puoliso?

Voihan sitä uskotella itselleen mitä tahansa ja pitää itsensä olevinaan kaiken yläpuolella. Mutta miksi vapaaehtoisesti haluaa jakaa jonkun miehen toisen naisen kanssa, sen olemassaolevan?

Toiseksi naiseksi ryhtyjän moraali on heikko, toinen nainen on myös itsekeskeinen. Ja toinen nainen on niissä tapauksissa, joissa haluaa vakavan suhteen pettäjämiehen kanssa liian hyväuskoinen, toinen nainen on myös tyhmä.

Koulutuksella tai sosiaalisella statuksella ei ole tässä merkitystä. Toinen nainen osallistuu ja ylläpitää sellaista toimintaa, joka satuttaa vakavasti muita. Yleensä vaimoa ja lapsia. Toinen nainen ei voi olla luotettava ja vakavasti otettava henkilö lapsille, joiden elämään hän on lasten isän erittäin satuttavan ja loukkaavan käytöksen kanssa yhdessä aiheuttanut.

Toinen nainen on halveksittava.

Vierailija
60/85 |
16.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ainakin on lapsia ja heitä rakastan

-eräs toinen nainen -

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän