Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys miehille

Vierailija
04.04.2025 |

Olen +30-v lapseton sinkkunainen ja toivoisin lasta. Ongelma on, etten ole kokenut mahdolliseksi hankkia lasta niiden miesten kanssa, jotka ovat osoittaneet kiinnostusta siihen. Muuten heidän kanssa on ollut ihan hauskaa enkä ole mikään miesvihaaja. Olen alkanut pohtia mahdollisuutta tilata sopivan miehen siemennestettä esim. eräästä tanskalaisesta yhtiöstä. Lapsella olisi kuitenkin hyvä olla isä ihan paikan päälläkin.

Kysymykseeni kuuluukin, voisiko joku mies periaatteen tasolla kuvitella ryhtyvänsä parisuhteeseen tällaisen naisen kanssa ja isäksi näin syntyvälle lapselle? Kyseessä olisi ihan oikea parisuhde eikä mikään platoninen kämppäkaveruus, kemioiden täytyisi tietenkin natsata jne. Miehen omat lapset aiemmasta parisuhteesta eivät olisi este, jos he asuisivat meillä esim. joka toinen viikonloppu.

Tiedän, että monille tämä ajatus on törkeä ja loukkaava. Heidän ei tarvitse tuhlata epäilemättä kallista aikaansa kommentointiin. Sen sijaan jos joku nainen on turvautunut vastaavaan ratkaisuun, niin kuulisin mielelläni kokemuksia.

En itse ajatellut kommentoida aiheeseen tämän enempää. Joku varmasti haluaa tietää, miksi ajatus lapsesta kohtaamieni miesten kanssa ei ole tullut kyseeseen. Se liittyy tiettyihin henkisiin ja fyysisiin piirteisiin, omiin ja noiden miesten. En mitenkään kuvittele olevani heidän yläpuolella vaan toivoisin vain lapselleni hieman toisenlaisia ominaisuuksia.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/16 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo ole perus uusioperhe. Varmasti ei ole este, ei hätää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan ymmärrä, että mitä väliä sillä lapsen syntyperällä on. Samanlainen lapsi tarpeineen kuin muutkin.

Vierailija
4/16 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vautsi... no tuota asettele tilanne toisin päin. Voisitko alkaa äidiksi lapselle, jonka munasolun olen valinnut tanskalaisfirman kuvastosta, koska toivon lapselleni hieman toisenlaisia ominaisuuksia kuin mitä sinulla on tarjota. Kohtu voidaan vuokrata puoliksi, jos et halua revetä tämän projektin eteen. Uskon kuitenkin, että meillä voisi olla ihan huippukiva parisuhde.

Vierailija
5/16 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löydä kysymyksestäsi mitään törkeää tai loukkaavaa. Olen saman ikäinen mies ja haluaisin löytää kaltaisesi. Meitä kyllä löytyy.

Vuosien varrella kaksi eri tuntemaani naista ovat halunneet perustaa itsellisen perheen ja kysyneet minua ns. luonnolliseksi luovuttajaksi. En ole suostunut. Haluan olla mahdollisen lapseni elämässä täysillä mukana. Onneksi on kuitenkin kummilapsia.

Ongelmani on sama kuin monen muunkin tilanteessani olevan. Korkeakoulutuksesta huolimatta työelämä on ollut pelkkiä määräaikaisuuksia ja työttömyysjaksoja. Se ei ole kovaa huutoa perhettä haluavien keskuudessa.

Vierailija
6/16 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa,a. Ei sillä sinänsä ole väljä, että kenen kanssa sinkkuvanhempana elävä nainen olisi saanut lapsensa., - Mutta toisaalta väkisin käy omassa mielessäni, että mahtaisinko olla hänelle hyvä kumppani (tai hän minulle), jos hänen ajatuksensa olisi, että muuten olkein hyvä mies mutta ei kyllä ikimaailmassa osaisi kuvitella, että missään  edes ajatusleikkinä, että me kaksi: hän ja minä yrittäisimme tai olisime yrittäneet yhdessä saada yhteisen lapsen ja siihen (lapsen saantiin) hän haluaa ehdottomasti jonkun toisen. 

Sinkkumies

Vierailija
7/16 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tässä suhteessa mies heittää siemenet suuhun ja persereikään ja tanskalainen etureppuun?

Vierailija
8/16 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä jäin miettimään, että miten sen spermanluovuttajan henkisistä piirteistä voi mitään tietää? Monet luovuttajista ovat varsin... omaperäistä väkeä.

Vierailija
9/16 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole aika törkeää evätä lapseltaan normaaliperhesuhde eli biologiset vanhemmat.

Vierailija
10/16 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sinä miestä tarvitset? Tee lapsi ja siinä sulla on perhe. Turha miettiä miesten aatteita asiasta tässä vaiheessa.

Vierailija
11/16 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tilaa tanskasta mälliä lapsi tulee puhunaan kuuma peruna suussa ja sitä höpötystä ei kestä erkkikään.

Vierailija
12/16 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En löydä kysymyksestäsi mitään törkeää tai loukkaavaa. Olen saman ikäinen mies ja haluaisin löytää kaltaisesi. Meitä kyllä löytyy.

Vuosien varrella kaksi eri tuntemaani naista ovat halunneet perustaa itsellisen perheen ja kysyneet minua ns. luonnolliseksi luovuttajaksi. En ole suostunut. Haluan olla mahdollisen lapseni elämässä täysillä mukana. Onneksi on kuitenkin kummilapsia.

Ongelmani on sama kuin monen muunkin tilanteessani olevan. Korkeakoulutuksesta huolimatta työelämä on ollut pelkkiä määräaikaisuuksia ja työttömyysjaksoja. Se ei ole kovaa huutoa perhettä haluavien keskuudessa.

Kiitos vastauksesta! Itselleni tilanteesi ei olisi ongelma. Olen ihan hyvin toimeentuleva enkä etsi lapselle elättäjää vaan läsnäolijaa. 

ap

Vierailija
13/16 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksesta! Itselleni tilanteesi ei olisi ongelma. Olen ihan hyvin toimeentuleva enkä etsi lapselle elättäjää vaan läsnäolijaa. 

ap

Mukava kuulla. Se kannustaa itseänikin jatkaa etsimistä. Toivon sinun löytävän unelmasi. Erilaisella alustalla haluaisin vaihtaa yhteystietoja kanssasi. Onnea matkaan!

Vierailija
14/16 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin sinä miestä tarvitset? Tee lapsi ja siinä sulla on perhe. Turha miettiä miesten aatteita asiasta tässä vaiheessa.

Jos olisin ilkeä niin sanoisin täällä kyllästymiseen asti joidenkin toistaman syytöksen, kuinka naiset haluavat harrastaa seksiä vain niiden miesten joukostas, jotka kuuluvat muutaman prosentin mutta ne ovat eri miehet, joiden osa on elättäää ja tarjota ja maksaa sitten yh:le ja hänen lapsille uusi taloudellisesti vakaa ja turvallinen elämä. 

Vierailija
15/16 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikun baariin ja valitsee hyvännäköisen arjalaisuroksen.raahaat kämpille ja koko yö ilman kumia moneen kertaan.

tätä kaavaa niin kauan että tärppää.

Vierailija
16/16 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että Tanskasta asti johan nytten

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän