Kun mies ja sinä lähdette baariin, miten ilta useimmiten päättyy?
Kommentit (27)
ja höpötellään illasta ja kikatellaan hönössä. Iltapesut ja pisut ja nukkumaan.
tullaan kotiin ja nauretaan illalle. Käydään nukkumaan. Aamulla seksiä ja pitzaa. Siinähän se.
Siis syödää tietty se pitsa ensin kotona. Hiiren hiljaa ettei lapset ja lapsenvahti herää.
Samalla taksilla tullaan kotiin pitserian kautta ja kotona syödään eväät ja höpötellään illasta ja kikatellaan hönössä. Iltapesut ja pisut ja nukkumaan.
Emme ole käyneet kertaakaan lasten syntymän jälkeen.
Lapset 6v. ja 8v.
Edellisestä kerrasta on jotain 8 vuotta.
Ryven itsesäälissä... Silloin aikanaan se oli tosi kivaa.
Monesti mies pahastuu ja mennään suutuksissamme nukkuu. Jos ei niin mäkkärin kautta taksilla kotiin ja känniseksiä.
mutta yleensä jonkun pikaruoka (pizzapaikan tms kautta) kotiin/hotelliin/missä nyt ollaankaan ja sitten pannaan. :) Mieheni on kännissä niin ihanan vapautunut, silloin saan kunnon kyytiä.
kun mies heitteli mua kännipäissään ympäri huonetta..yleensäkin kauhee tappelu siitä tulee,joten ei käydä yhdessä baarissa
Baarista kebulan kautta kotiin. Kotona syödään, käydään pesulla ja naidaan.
käydään raflassa syömässä, juodaan alkoholittomat oluet. Sitten viedään lapsenvahtina ollut mummo kotiin. Kun tulen takaisin kotiin, mies on jo nukkumasa.
Baarissa ei käyty ryyppäämässä edes seurusteluaikoina, joten miksi mentäis nytkään.
vaihtoehto a) Mut poistetaan ravintolasta liian kännisenä ja riehuvana. Pummaan taksin. Mies on jo kotona sänkyyn sammuneena. Mies hakee mun takin seuraavalla viikolla ravintolasta.
vaihtoehto b) Meidät molemmat poistetaan ravintolasta, mies taluttaa mua taksitolpalle ja siirtää hiuksia pois edestä jos ja kun oksennan. Kotona miehen voimat loppuu, ei saa mua sänkyyn asti ja mä herään aamulla eteisestä. Mies hakee meidän takit seuraavalla viikolla ravintolasta.
vaihtoehto c) Kaverit taluttaa mut autoon kun en tolpillani pysy, pysähdytään matkalla oksentamaan. Kotona huomaan että avaimet on ravintolassa takin taskussa. Kaveri hakee avaimet ja takin ravintolasta. Kaverit kantaa mut sisälle.
Vaihtoehto d) Ravintola soittaa poliisin hakemaan mut. Aamulla putkasta kotiin. Mies heräilee ja keittää meille aamukahvit.
Joo, en harrasta enää ravintolareissuja kun en osaa käyttäytyä.
Mies väsähtää ja menee kotiin edeltä siinä puolen yön aikaan. Sit mä riekun aamuneljään ja tuun toisella taksilla perästä. Meen nukkuu suoraan, en pese meikkejä, riisun vain vaatteet.
koska lähes poikkeuksetta yhteiset illat viihteellä menee näin: alussa mukavaa pari tuntia, sitten mies juo ja juo ja juo vielä lisää tiheentyvällä tahdilla, mä yritän ehkä jossain vaiheessa toppuutella ja pyytelen ettei mies enää juo (ei vaikutusta), mies humaltuu lisää, hoipertelee, sammaltaa, nuokkuu, sitten myöhemmin mies suuttuu mulle (ei mitään syytä, syyn hakee hakemalla, känniseltä kyllä onnistuu) ja sitten mies huutaa, räyhää ja kiroilee mulle (ja ehkä jossain välissä muillekin paikalla olijoille, saattaa jopa haastaa riitaa tai hajottaa paikkoja), ehkä häippäisee jonnekin tai ainakin lähtee mököttämään (ja sammuu) jonnekin.
Seuraavan päivän nukkuu krapulaa pois, eikä muista tai ei ole muistavinaan illasta mitään.
Onneks nykyään mieskään käy viihteellä ulkona tosi harvoin, ehkä kerran-pari vuodessa. Muuten tyytyy tissuttelemaan kotona, kotona pysyy kännissäkin kohtuu hyväntuulisena.
oo seksiä. Molemmat on yleensä niin kännissä, että seksi on viimisin asia, mikä siinä tulee mieleen.
Näin ainakin oli ennen lapsia. Nykyään käydään erikseen baareissa, mutta eipä seksiä oo silloinkaan tuosta äsken mainitusta syystä. Seksit harrastetaan vasta sitten krapulassa :)
Ja kotona sitten seksiä.