Kun mies ja sinä lähdette baariin, miten ilta useimmiten päättyy?
Kommentit (27)
Yleensä käydään jossain kävelymatkan päässä, joten kävellään kotiin. Käytetään koira pihalla. Jos ollaan varoissamme, mennään hakemaan pitsaa/hampparia/falafelia ja kotisohvalle syömään ja kuuntelemaan musiikkia. Minä haluaisin seksiä, mies on yleensä liian kännissä tai väsynyt/sammunut, ettei kykene minulle sitä antamaan.
Menen nukkumaan kun saan meikit pois naamalta ja hampaat pestyä, ennen sitä ei kykene.
Harvemmin tulee käytyä missään. Mies vetää nykyisin helposti kauheat pleksit, joten en senkään vuoksi niin tykkää käydä viihteellä ainakaan kahdestaan. Porukalla joskus.
vaihtoehto a) Mut poistetaan ravintolasta liian kännisenä ja riehuvana. Pummaan taksin. Mies on jo kotona sänkyyn sammuneena. Mies hakee mun takin seuraavalla viikolla ravintolasta.
vaihtoehto b) Meidät molemmat poistetaan ravintolasta, mies taluttaa mua taksitolpalle ja siirtää hiuksia pois edestä jos ja kun oksennan. Kotona miehen voimat loppuu, ei saa mua sänkyyn asti ja mä herään aamulla eteisestä. Mies hakee meidän takit seuraavalla viikolla ravintolasta.
vaihtoehto c) Kaverit taluttaa mut autoon kun en tolpillani pysy, pysähdytään matkalla oksentamaan. Kotona huomaan että avaimet on ravintolassa takin taskussa. Kaveri hakee avaimet ja takin ravintolasta. Kaverit kantaa mut sisälle.
Vaihtoehto d) Ravintola soittaa poliisin hakemaan mut. Aamulla putkasta kotiin. Mies heräilee ja keittää meille aamukahvit.
Joo, en harrasta enää ravintolareissuja kun en osaa käyttäytyä.
Mies kaivaa jääkaapista jugurttia ja mussuttaa kuivaa sämpylää. Minä juon lasin vettä, pesen naamani ja hampaani ja kömmin sänkyyn. Mies tulee sitten perästä ja sammuttaa valot.
Minä nousen tunnin päästä oksentamaan. Mies kuorsaa.
Emme ole ikinä käyneet yhdessä baarissa, vaikka olemmekin olleet kohta 15 vuotta yhdessä. Aika harvoin tulee baarissa käytyä kummallakaan, ei jaksa enää, sitä näki baareja ihan tarpeeksi kaksikymppisenä.
syödään ehkä jotakin, sitten sänkyyn nukkumaan tai panemaan riippuen olotilasta.:D Joskus jompikumpi on sammunut kesken, sitten jatketaan aamulla.
Mä yleensä kiskon kännit ja mies on melkein selvä. Mä sammun kun sänkyyn pääsen. Useimiten pannaan. Seuraacana aamuna mulla on morkkis kun oon sekoillu vapautuneesti.. En kännää kuni miehen seurassa.