Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetanko ystävyyden?

Vierailija
13.07.2012 |

Ystäväni asuu kaukana ja tavataan lähinnä kesäisin. Muutamaan vuoteen ei olla tavattu, mutta tänä kesänä tavattiin. Ystäväni kommentoi minulle teinini käytöstä, että minun teinissä on sama ikävä luonteenpiirre kuin minussa.



Olen tosi loukkaantunut ystävääni. Lopettaisitko ystävyyden, jos ystäväsi arvostelisi sinua ja teiniäsi samalla tavalla?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme