Mitä teette työksenne, te 2800-3000 bruttona ansaitsevat?
Kommentit (34)
Joku sanoisi sihteeriksi, mutta nimike on hienompi. Maisteri olen, mutta tradenomikin kelpaisi.
Työ on helppoa ja vakituista sekä jää työpaikalle kun lähden kotiin. En kaipaa pätkätyökurimukseen.
Vastavalmistunut insinööri ympäristöalalta. Kunnalla töissä.
asiantuntijaroolissa.
Koulutus FM.
Saako lähihoitaja muka 2800e/kk? Missä?
Entä ammattiope - 100 % työajalla olisi brutto 5600-6000e/kk????
Ei koulutusta eli ihan peruskoulupohjalla mennään.
Saako lähihoitaja muka 2800e/kk? Missä?
Entä ammattiope - 100 % työajalla olisi brutto 5600-6000e/kk????
ja 3-vuorotyössä kaupungin sairaalassa, dementiaosastolla ja kesäkuun palkkakuitissa seisoo että bruttopalkka 3287,16.
Helpostihan tuon vuorotyössä saa, päivätyössä voi olla eri juttu.
Itse tienaan 2700 + 300 etuuksia, ja olen koulutukseltani merkonomi. Työskentelen ruokakaupassa osastovastaavana, mutta mieli tekisi vaihtaa alaa/työpaikkaa. Jonkun verran olisin valmis palkasta tinkaamaan, jos itseä miellyttävä työ löytyisi, mutta tällä koulutuksella ei taida onnistua... kiitos kaikille vastanneille
Ap
Itse tienaan 2700 + 300 etuuksia, ja olen koulutukseltani merkonomi. Työskentelen ruokakaupassa osastovastaavana, mutta mieli tekisi vaihtaa alaa/työpaikkaa. Jonkun verran olisin valmis palkasta tinkaamaan, jos itseä miellyttävä työ löytyisi, mutta tällä koulutuksella ei taida onnistua... kiitos kaikille vastanneille
Ap
Tiedän, että se on myyjälle hyvä palkka, mutta olenkin "edennyt" kovasti töitä tekemällä, en koulupapereideni ansiosta. Meinaan sitä, että turha on kuvitella vaihtavansa alaa tällä koulutuksella, ja kuvitella saavansa lähes samanlaista palkkaa.
Ap
Tiedän, että se on myyjälle hyvä palkka, mutta olenkin "edennyt" kovasti töitä tekemällä, en koulupapereideni ansiosta. Meinaan sitä, että turha on kuvitella vaihtavansa alaa tällä koulutuksella, ja kuvitella saavansa lähes samanlaista palkkaa.
Ap
ammatiltaan ja tradenomi koulutukseltaan ja ainakin viime verotietojen mukaan tienasi 56000 euroa vuodessa. Kohtuuhyvä palkka siististä ja säännöllisestä sisätyöstä.
mennä takaisin kouluun, mutta taloudellisen tilanteen takia, ei missään nimessä mahdollista. Aikanaan kun valmistuin merkonomiksi, minun piti pitää vain välivuosi kaupassa työskennellen, ja hakea sitten kouluun jatko-opiskelemaan, mutta nautinkin niin työnteosta ja siitä, että oli säännölliset tulot, että sille tielle jäin. Ja nyt siitä on 15 vuotta aikaa...Työpaikalla aina sanonkin kaikille nuorille, että ÄLKÄÄ JÄMÄHTÄKÖ TÄNNE!
Ap
ammatiltaan ja tradenomi koulutukseltaan ja ainakin viime verotietojen mukaan tienasi 56000 euroa vuodessa. Kohtuuhyvä palkka siististä ja säännöllisestä sisätyöstä.
Toimittajista on valtavasti ylitarjontaa, enkä ymmärrä mitä valmiuksia tradenomin koulutus antaisi alalle. Minulla on paljon toimittajan hommia tekeviä humanistituttuja, free lancereita useimmat.
Toimittajista on valtavasti ylitarjontaa, enkä ymmärrä mitä valmiuksia tradenomin koulutus antaisi alalle. Minulla on paljon toimittajan hommia tekeviä humanistituttuja, free lancereita useimmat.
näytä useimmiten olevan hanskassa ollenkaan kielitaidosta nyt puhumattakaan. Kysykää vaikka AFP:n potkut saaneelta toimittajalta.
Monista opiskelukavereista tuli toimittajia. Humanistisissa opinnoissa painotetaan kirjoittamista ja kriittistä ajattelua. Minulla on myös tradenomin paperit, enkä keksi, mitä valmiuksia niissä opinnoissa saisi toimittajan työhön. Tosiaankaan minulla ei olisi kompetenssia toimia taloustoimittajana.
Yliopisto-opinnoissa oli mm. tekstianalyysin kursseja, jotka käynyt ihminen ei helpolla haksahtaisi johonkin Miksu-blogiin.
yksityisellä puolella. Päivätyö, aika paljon asiakaskäyntejä jne. Liksa nyt 3000 plus aika kivat bonukset kerran vuodessa ja muita pikku tuloslisiä.
Teen 50 % työaikaa, joten palkkani on kutakuinkin tuon 2800 e/kk.