Mitä teette työksenne, te 2800-3000 bruttona ansaitsevat?
Kommentit (34)
Pieni kurainen firma, kiskuri pomo ja viisi vittumaista "alaista".
ja kemian laborantti on koulutus. Tosin tuo 3000 hiukan ylittyy..
Olen ylioppilas C:n papereilla, keskiarvo 7,4.
Ihan hyödyllistä opetella lukemaan palkkakuitista muutakin kuin maksuun-osio.
T. lähäri 3-vuorotyö
Saako lähihoitaja muka 2800e/kk? Missä?
Entä ammattiope - 100 % työajalla olisi brutto 5600-6000e/kk????
ja 3-vuorotyössä kaupungin sairaalassa, dementiaosastolla ja kesäkuun palkkakuitissa seisoo että bruttopalkka 3287,16.
Helpostihan tuon vuorotyössä saa, päivätyössä voi olla eri juttu.
ammatiltaan ja tradenomi koulutukseltaan ja ainakin viime verotietojen mukaan tienasi 56000 euroa vuodessa. Kohtuuhyvä palkka siististä ja säännöllisestä sisätyöstä.
tosi isossa lehdessä toimittajana tai sitten on päällikkötason toimittaja. Mulla on työkokemusta alalta 12 vuotta vakituisesta työstä ja palkka on jotain 30 000 euroa brutto vuosi. Mulla on pomolla palkka jotain 40 000 euroa brutto vuosi ja se on ollut alalla lähes 30 vuotta. Isossa lehtitalossa töissä.
Muutama lisätunti yläkoulussa ja paljon muitakin lisiä.
ja teen 6 tunnin työpäivää, brutto on reilu 2800 + bonukset.
peruskoulun ja elämänkoulua, duunissa 16 vuotiaasta. 11 vuotiaasta kiinnostuin koodaamisesta. Leikistä tuli harrastus, harrastuksesta tuli duuni.
3000 € netto. Sorry, väärä paikka mulle siten. :)
koulutus: filosofian maisteri, graafisen alan ammatillinen koulutus
YTM koulutukseltani. Palkka menee tuohon ap:n haarukkan. Onko amisopettajien palkat yleensäkin noin hyviä? Tiedän, että paikkoja ei ole helppo saada eikä mulla ole niitä opeopintojakaan mutta houkuttelisi hankkia.
50% työaikaa tekisin enemmän kuin mielelläni mutta sosiaalityöntekijän vakituisia töitä on suht vaikea löytää 50 % työajalla ja jos se olisi mahdollista nykyisellä palkalla niin aina parempi, vähempikin kyllä riittää...
Mutta tarkoittaako tuo 50 % työaika sitä, että teet toisen 50% todellisuudessa päälle kotona tai opehuoneessa tms? Kiinnostuin tästä kun olen välillä muutenkin miettinyt noita opeopintoja.
Lastensuojelulaitoksessa . Yhteiskuntatieteiden kandi koulutus