Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sairaalassa raskaudenkeskeytyksessä. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
19.11.2014 |

Nyt kun tää aihe muutenkin niin puhuttaa.

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvulla noilla viikoilla sai kaavinnan, nykyään kurjaa kun joutuu tekemään pillereillä. Tsemppiä ap.

Vierailija
42/102 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:07"]

Tuo abortti valitettavasti jättää sinuun ikuiset arvet... :( Noin äitini sanoi, kun kertoi tehneensä abortin joskus aikoinaan. Opiskeluja voi aina jatkaa myöhemminkin. Tiedän monia, jotka on opiskelleet, vaikka on lapsia..

Mutta koska et halua ottaa tuota lasta vastaan, niin itse sen varmaankin paremmin tiedät.

[/quote]

Entä jos lapsiluku on täynnä????? En itse halua enää yhdenyhtä pentua.

T: se raskautta kokoajan pelkäävä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:07"]Tuo abortti valitettavasti jättää sinuun ikuiset arvet... :( Noin äitini sanoi, kun kertoi tehneensä abortin joskus aikoinaan. Opiskeluja voi aina jatkaa myöhemminkin. Tiedän monia, jotka on opiskelleet, vaikka on lapsia..

Mutta koska et halua ottaa tuota lasta vastaan, niin itse sen varmaankin paremmin tiedät.
[/quote]

Niin, eihän sitä tiedä vaikka asia kaduttaisikin myöhemmin..
Ap

Vierailija
44/102 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:08"]90-luvulla noilla viikoilla sai kaavinnan, nykyään kurjaa kun joutuu tekemään pillereillä. Tsemppiä ap.
[/quote]

Kiitos tsempeistä!:)
Ap

Vierailija
45/102 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
46/102 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu pahalta että kaikki ei lapsia pysty saamaan syystä tai toisesta. Sitten on näitä jotka unohtaa ehkäisyn ja käyttää aborttia ehkäisyvälineenä ! Ymmärrän kyllä raiskauksen vuoksi tehtävät abortit ja muut painavat syyt. Oot idiootti, toivon ettet saa koskaan lapsia !

Vierailija
47/102 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:12"]

Tuo abortti valitettavasti jättää sinuun ikuiset arvet... :( Noin äitini sanoi, kun kertoi tehneensä abortin joskus aikoinaan. Opiskeluja voi aina jatkaa myöhemminkin. Tiedän monia, jotka on opiskelleet, vaikka on lapsia..

[/quote]

[/quote]

Miksi et poistata lisääntymisvehkeitäsi? Pistä mieheltäs piuhoja poikki? Hanki edes pätevää ehkäisyä? Raskaudenkeskeytys ei sellainen ole! Idioottimaista provoilua.

Vierailija
48/102 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:22"]

Jotenkin tuntuu pahalta että kaikki ei lapsia pysty saamaan syystä tai toisesta. Sitten on näitä jotka unohtaa ehkäisyn ja käyttää aborttia ehkäisyvälineenä ! Ymmärrän kyllä raiskauksen vuoksi tehtävät abortit ja muut painavat syyt. Oot idiootti, toivon ettet saa koskaan lapsia !

[/quote]

Jotenkin tuntuu pahalta, että tulee helposti raskaaksi ehkäisystä huolimatta, vaikka ei enää yhtään lasta halua! Ja avioeroa en haluaisi ottaa! Käytän mielelläni aborttia raskaudenehkäisyyn, jos muu ei toimi ja minulta se sterilisaatio evätään! Oot idiootti, toivon sulle monta koliikkista vahinkolasta ja vitunmoisia synnytysrepeämiä!

Vierailija
49/102 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
50/102 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:22"]Jotenkin tuntuu pahalta että kaikki ei lapsia pysty saamaan syystä tai toisesta. Sitten on näitä jotka unohtaa ehkäisyn ja käyttää aborttia ehkäisyvälineenä ! Ymmärrän kyllä raiskauksen vuoksi tehtävät abortit ja muut painavat syyt. Oot idiootti, toivon ettet saa koskaan lapsia !
[/quote]

Mulla oli pillerit käytössä. Ja kuten olen jo sanonut, et voi keksiä mitään, millä en olis jo itseeni haukkunut.
Ap

Vierailija
51/102 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:24"]

[/quote]

[/quote]

Miksi et poistata lisääntymisvehkeitäsi? Pistä mieheltäs piuhoja poikki? Hanki edes pätevää ehkäisyä? Raskaudenkeskeytys ei sellainen ole! Idioottimaista provoilua.

[/quote]

Pillerit+kondomi käytössä. Jos nämä ei toimi niin mikä toimii? Kierukkaa en voi ottaa. Steriä en saa iän puolesta idiootti, ottaisin välittömästi jos saisin!!! En voi tässä rueta ite leikkaamaan mieheltä kalua irti, luulen että tämä vaikuttaisi hänen avioliittotyytyväisyyteensä negatiivisesti.  Idioottimaista meuhkaamista asiasta, josta et tiedä mitään.

Vierailija
52/102 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:22"]

[/quote]

No minä kärsin tahattomasta lapsettomuudesta mutta ymmärrän hyvin että elämäntilanteita on monenlaisia ja joskus abortti on paras vaihtoehto. Toki toivoisin että näitä päätöksiä ei tehtäisi kevyesti vaan tarkasti harkiten, koska lapsen saanti sitten myöhemmin ei tosiaankaan ole itsestäänselvyys (edes vaikka kerran raskaaksi olisikin tullut).

Tsemppiä ap, tapaus jättää sinuun varmasti arvet mutta toivottavasti pääset pahimmasta yli ja voit jatkaa elämääsi eteenpäin. 

Vierailija
53/102 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:26"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:22"]

[/quote]

Jotenkin tuntuu pahalta, että tulee helposti raskaaksi ehkäisystä huolimatta, vaikka ei enää yhtään lasta halua! Ja avioeroa en haluaisi ottaa! Käytän mielelläni aborttia raskaudenehkäisyyn, jos muu ei toimi ja minulta se sterilisaatio evätään! Oot idiootti, toivon sulle monta koliikkista vahinkolasta ja vitunmoisia synnytysrepeämiä!
[/quote]

Miksi et saa sterilisaatiota?

Vierailija
54/102 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote] Sulla ei taida olla MITÄÄN käsitystä, miten vaikeaa niiden lisääntymisvehkeiden poistattaminen on Suomessa. Sterilisaatiota on vaikea saada, vaikka olisitkin sen 30 vee. Lääkäreiden kanssa saa tapella ja valviralla ja esimiehellä uhkailla. Vaikka sulla olisi jo se 3 lasta, niin silti voidaan jäkyttää vastaan. Tämä on lainvastaista, mutta silti sitä tapahtuu. Kohdunpoiston saaminen on vielä hankalampaa.

Vierailija
55/102 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:28"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Pillerit+kondomi käytössä. Jos nämä ei toimi niin mikä toimii? Kierukkaa en voi ottaa. Steriä en saa iän puolesta idiootti, ottaisin välittömästi jos saisin!!! En voi tässä rueta ite leikkaamaan mieheltä kalua irti, luulen että tämä vaikuttaisi hänen avioliittotyytyväisyyteensä negatiivisesti.  Idioottimaista meuhkaamista asiasta, josta et tiedä mitään.

[/quote]

Tolla psyykellä saat steriloinnin heittämällä.

Vierailija
56/102 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:31"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:26"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:22"] Jotenkin tuntuu pahalta että kaikki ei lapsia pysty saamaan syystä tai toisesta. Sitten on näitä jotka unohtaa ehkäisyn ja käyttää aborttia ehkäisyvälineenä ! Ymmärrän kyllä raiskauksen vuoksi tehtävät abortit ja muut painavat syyt. Oot idiootti, toivon ettet saa koskaan lapsia ! [/quote] Jotenkin tuntuu pahalta, että tulee helposti raskaaksi ehkäisystä huolimatta, vaikka ei enää yhtään lasta halua! Ja avioeroa en haluaisi ottaa! Käytän mielelläni aborttia raskaudenehkäisyyn, jos muu ei toimi ja minulta se sterilisaatio evätään! Oot idiootti, toivon sulle monta koliikkista vahinkolasta ja vitunmoisia synnytysrepeämiä! [/quote] Miksi et saa sterilisaatiota?

[/quote] En ole vielä 30. Lasken päiviä, että pääsen siitä tappelemaan.

Vierailija
57/102 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:31"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:28"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tolla psyykellä saat steriloinnin heittämällä.

[/quote]

Hahahhaha. Ei saa. Suomessa sitä ei saa, vaikka niitä lainmukaisia kohtia täyttyisi. On siinä meillä tietäjä. Ja psykiatriakin yrität leikkiä av:n kirjoitusten perusteella. Onko yllätys, että jotkut haluavat lapsia vaan tietyn määrän. Eikä ne ole mitään herran lahjoja, jotka vaan tupsahtaa jostain.

Vierailija
58/102 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:32"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:31"]

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:26"][quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 13:22"] Jotenkin tuntuu pahalta että kaikki ei lapsia pysty saamaan syystä tai toisesta. Sitten on näitä jotka unohtaa ehkäisyn ja käyttää aborttia ehkäisyvälineenä ! Ymmärrän kyllä raiskauksen vuoksi tehtävät abortit ja muut painavat syyt. Oot idiootti, toivon ettet saa koskaan lapsia ! [/quote] Jotenkin tuntuu pahalta, että tulee helposti raskaaksi ehkäisystä huolimatta, vaikka ei enää yhtään lasta halua! Ja avioeroa en haluaisi ottaa! Käytän mielelläni aborttia raskaudenehkäisyyn, jos muu ei toimi ja minulta se sterilisaatio evätään! Oot idiootti, toivon sulle monta koliikkista vahinkolasta ja vitunmoisia synnytysrepeämiä! [/quote] Miksi et saa sterilisaatiota?

[/quote] En ole vielä 30. Lasken päiviä, että pääsen siitä tappelemaan.
[/quote]

Mutta jos muu ehkäisy ei toimi niin alle 30 vuotias voi sterilisaation saada. Joten mitä jos lakkaisit valittamasta ja tekisit asialle jtn?

Vierailija
59/102 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vastustatte aborttia, mutta sterilisaation saamisen ehdot on teille jotenkin hämärän peitossa? Taistelkaa vaikka sen ikärajan laskusta samalla, niin monelta "turhalta" abortilta vältytään.

Vierailija
60/102 |
19.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2014 klo 12:17"]

Saitko kuulla lapsesi itkun ennen hänen kuolemaansa?

[/quote]

Itkevä 11-viikkoinen alkio? Jotenkin mua ei yllätä, että luonnontieteet eivät ole fundamentalisteilla kovinkaan vahvasti hanskassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme