Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyväksyisitkö, että miehen bändiin tulee mukaan nainen?

Vierailija
26.10.2024 |

Mieheni bändissä aloitti nuori nainen. Nyt miehen musisointiin liittyvät menot ovat kasvaneet. Tämä uusi jäsen tuntuu ohjailevan muuta porukkaa ja keksii kaikkea uutta koko ajan, esimerkiksi musavideoiden kuvausta, mikä on aikaavievää toimintaa ja vaikuttaa meidän arkeenkin sitä kautta. Luotan kyllä mieheeni, mutta ärsyttää. Tällä naisella on itsestään seksuaalissävytteistä sisältöä somessa. 

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et viitsinyt edes panostaa tähän tarinaan? Vaivaako krapula?

Vierailija
2/50 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kirjoitustyyli on kankea ja tunnistettava. Sä et oo hyvä näissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ihan tosissani. En tiedä miten sen todistan, mutta näin on. 

Ap

Vierailija
4/50 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi**u miten mielikuvituksetonta paskaa. Ap on häpeäksi ammattitrolleille.

Vierailija
5/50 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihan hyvä, jos kuvataan musavideot esimerkiksi Los Angelesissa, siellä on kuitenkin hyviä studioita. 

Vierailija
6/50 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo asiat kuuluisivat pinnalle pyrkivään bändiin vaikka olisi pelkkä äijäkööri. Ovatko edes keikkailleet vielä ennen tuota naista?

Vierailija
7/50 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö se museorakennus kuitenkin ole siellä ja siitä joudutaan pitämään huolta?

Eli kuluja on joka tapauksessa! Miten se olisi keneltäkään pois, jos sulkemisen sijaan palkkaisi siihen pienipalkkaisen opiskelijan siihen näyttämään sitä vaikka parina päivänä viikossa? Valoja päälle nyt.'

No totta kai joudutaan pitämään huolta, siihen ne rahat juuri menee

Vierailija
8/50 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en oikein tykkää naisista bändeissä. Ukkoporukassa voi örseltää paljon vapautuneemmin. Jospa nuokin tulisivat järkiinsä.

Vierailija
9/50 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä en oikein tykkää naisista bändeissä. Ukkoporukassa voi örseltää paljon vapautuneemmin. Jospa nuokin tulisivat järkiinsä.

Kyllä nainen tuo tietynlaista helpotusta, jos tiedät mitä tarkoitan heh

Vierailija
10/50 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ne naisetkin örheltää.

Vierailija
11/50 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo asiat kuuluisivat pinnalle pyrkivään bändiin vaikka olisi pelkkä äijäkööri. Ovatko edes keikkailleet vielä ennen tuota naista?

Joo, mutta muut bändin jäsenet eivät tietääkseni edes pyrkineet mitenkään näkyvyyteen ennen tätä naista. Tuntuu, että he kaikki toteuttavat nyt naisen henkilökohtaista haavetta tähteydestä.

Ap

Vierailija
12/50 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥱🥱

Vierailija
13/50 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi tulla vaikka 2 naista.

Ehkä bändi tulisi tunnetuksi viimeinkin. 🤭

Vierailija
14/50 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyisin tietysti, vaikka ei mies minun hyväksyntääni harrastuksiinsa edes kaipaa tai tarvitse.

Tietysti ajankäyttö on sellainen asia, mistä pitää tarvittaessa keskustella. Molemmilla pitää olla riittävästi omaa aikaa ja toisaalta pitää olla tarpeeksi aikaa lapsille. Jos harrastus veisi liikaa aikaa, se olisi pois joko minun omasta ajasta tai perheeltä.

Vierailija
15/50 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ne naisetkin örheltää.

Toki, mutta sekaporukoissa tahtoo tulla kaikkea turhaa draamaa.

Vierailija
16/50 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyisin tietysti, vaikka ei mies minun hyväksyntääni harrastuksiinsa edes kaipaa tai tarvitse.

Tietysti ajankäyttö on sellainen asia, mistä pitää tarvittaessa keskustella. Molemmilla pitää olla riittävästi omaa aikaa ja toisaalta pitää olla tarpeeksi aikaa lapsille. Jos harrastus veisi liikaa aikaa, se olisi pois joko minun omasta ajasta tai perheeltä.

Ongelma on, että olen hieman mustasukkainen ja en pidä ajatuksesta, että mies viettää ennemmin aikaa heidän kuin minun kanssa. (Joka viikko treenit ja usein myös viikonloppuna jotain.) Sen takia mies on alkanut kuulemma välttelemään bändistä puhumista ja minulle on tullut yllätyksenä muutama meno, mistä olen loukkaantunut. Tuntuu ulkopuoliselta. 

Ap

Vierailija
17/50 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneeks se sen kanssa?

Vierailija
18/50 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paneeks se sen kanssa?

No totta kai panee, mitä oikein luulet

Vierailija
19/50 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on, että olen hieman mustasukkainen ja en pidä ajatuksesta, että mies viettää ennemmin aikaa heidän kuin minun kanssa. (Joka viikko treenit ja usein myös viikonloppuna jotain.) Sen takia mies on alkanut kuulemma välttelemään bändistä puhumista ja minulle on tullut yllätyksenä muutama meno, mistä olen loukkaantunut. Tuntuu ulkopuoliselta. 

Ap

Toivottavasti sentään muilla jäsenillä on järkevät puolisot.

Vierailija
20/50 |
26.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä minulta edes kysyttäisiin?